logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Grupa RAJA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Raja: Zielono rewolucja nagrodzona Diamentem

Zaskakujący papierowy stretch, wytrzymały papier bąbelkowy zamiast folii, mocna taśma spinająca, także z… papieru i wreszcie ekologiczne koperty z wkładem amortyzującym - co łączy te rzeczy? Wszystkie wzbogacają katalog produktów firmy RAJA. Dowodzą one, że innowacyjne myślenie i odpowiedzialność środowiskowa mogą iść w parze z prowadzeniem skutecznego biznesu. Proekologiczna działalność firmy została doceniona podczas rozdania nagród na gali Executive Innovation Forum.

30.11.2023 | przeczytano: 419 razy
Papierowa alternatywa dla foliowych bąbelków

Jak podaje ostatni raportu UKE w ubiegłym roku operatorzy pocztowi zrealizowali blisko 2 mld sztuk usług pocztowych. Oznacza to wykorzystanie niespełna 2 mld kopert, kartonów i worków. Opakowanie, które na etapie transportu chroni naszą przesyłkę, najczęściej tuż po otwarciu staje się śmieciem. Właśnie dlatego wybierając koperty ochronne, warto zwrócić uwagę aby nadawały się one do recyklingu i jak najmniej wpływały na środowisko naturalne. Innowacyjne produkty tego typu są już dostępne na rynku.

07.07.2023 | przeczytano: 730 razy (komentarzy: 18)
Grupa Raja publikuje wyniki finansowe

Mimo spowolnienia gospodarczego i wysokiej inflacji, Grupa RAJA - europejski lider w dystrybucji opakowań, materiałów biurowych i urządzeń przemysłowych - wypracowała w 2022 roku przychody o 43 proc. wyższe względem poprzedniego roku. To m.in. efekt przejęcia firmy Viking. W 2023 roku Raja ma w planach dalszy rozwój biznesowy, także na polskim rynku, m.in. dzięki realizacji projektu RAJA market oraz działaniom z zakresu zrównoważonego rozwoju.

29.05.2023 | przeczytano: 653 razy
Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?

Inwestycja w podtrzymywanie i budowanie relacji biznesowych jest zawsze inwestycją trafioną. Sprawdzonym sposobem na zwrócenie uwagi kontrahentów jest wysyłka paczek marketingowych. W dobie rosnącej świadomości ekologicznej społeczeństwa, musimy jednak pamiętać o tym, że przesyłka powinna być nie tylko ciekawa w formie i treści, ale też przygotowana z dbałością o środowisko naturalne. Wykorzystanie nieekologicznych rozwiązań może bowiem skutecznie zniechęcić potencjalnych klientów do nawiązania współpracy.

17.02.2023 | przeczytano: 1303 razy (komentarzy: 1)
Czy e-commerce może być EKO?

Przedsiębiorcy skupieni wokół handlu internetowego oraz logistyki e-commerce już od dłuższego czasu stawiają na nowoczesne rozwiązania, które mają uczynić proces doręczania przesyłek mniej szkodliwym dla planety. Opakowania dostosowane gabarytowo do zawartości czy wykorzystanie materiałów z recyklingu stały się w branży standardem, a na rynku wciąż pojawiają się kolejne innowacje, które mają eliminować plastik tam, gdzie w procesie pakowania wydawał się niezastąpiony. Mowa m.in. o alternatywach dla foliowych wypełniaczy, które przez konsumentów uważane są za jedne z najbardziej nieekologicznych praktyk e-sklepów[1]. Czym zatem stabilizować towary, by spełnić rosnące oczekiwania kupujących w sieci?

23.01.2023 | przeczytano: 697 razy
Dynamiczny rozwój e-commerce napędza rynek opakowań

Od 2013 r. udział sprzedaży cyfrowej w sprzedaży detalicznej ogółem wzrósł trzykrotnie – wynika z Raportu „Dekada polskiego e-commerce”[1]. Tak szybkie tempo wzrostu wartości e-handlu stawia Polskę w czołówce krajów, które najszybciej rozwijają cyfrową część swojej gospodarki. Obecnie sprzedaż produktów i usług przez Internet prowadzi już 150 tys. polskich przedsiębiorców[2]. Na sympatii Polaków do tej formy zakupów korzystają także dystrybutorzy kartonów wysyłkowych i akcesoriów do pakowania, którzy z każdym rokiem odnotowują coraz wyższe wzrosty sprzedaży.

19.01.2023 | przeczytano: 677 razy
Karton i taśma dają głos marce. Przesyłki kurierskie służą brandingowi

W dobie dynamicznego rozwoju e-commerce i rosnącej konkurencji, opakowania wysyłkowe przestały pełnić funkcję wyłącznie praktyczną i stały się integralną częścią strategii komunikacyjnej sklepów internetowych. Proces pakowania można bowiem udoskonalić, a każdy element przesyłki wykorzystać do podkreślenia wizerunku marki i charakteru oferowanych produktów.

10.10.2022 | przeczytano: 820 razy

Zachowanie równowagi między ekonomią a ekologią to dziś jedno z największych wyzwań stojących przed każdą firmą. Postępujące zmiany klimatu i rosnąca świadomość społeczeństwa wymuszają na biznesie udoskonalenie strategii rozwojowych i podjęcie realnych działań. Są jednak firmy, które troskę o środowisko mają w swoim DNA, a wdrażanie etycznych i zrównoważonych praktyk nie jest dla nich wyłącznie trendem, a filarem działalności.

22.09.2022 | przeczytano: 607 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza RAJA Polska. Jest to polski oddział Grupy RAJA, europejskiego lidera w dystrybucji opakowań oraz wyposażenia dla przedsiębiorstw.

15.03.2021 | przeczytano: 403 razy
Europejskie spółki Rajapack pod wspólną marką Raja

Grupa RAJA, europejski dystrybutor opakowań, materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia przedsiębiorstw, ogłosiła dziś, że jej 15 spółek europejskich, które dotychczas funkcjonowały pod nazwą Rajapack, jednoczy się pod wspólną marką RAJA. Od dziś oddział Rajapack Polska, podobnie jak 14 pozostałych europejskich spółek należących do grupy, będzie funkcjonował pod wspólną marką RAJA. Zmiana ta ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki wśród klientów w całej Europie i jest kontynuacją dynamicznego rozwoju grupy.

02.09.2019 | przeczytano: 539 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764