logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Grupia MTP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1
Technologie i online nie wyparły z rynku stacjonarnych targów. Branża wraca do formy

Branża targowa i wystawiennicza to jeden z sektorów, który najmocniej ucierpiał przez pandemię i lockdowny, ale też sektor, który szybko dostosował się do nowych warunków i w popandemicznej rzeczywistości wrócił do prężnego rozwoju. – Pandemia pokazała nam, że spotkań twarzą w twarz nie da się niczym zastąpić – podkreślają przedstawiciele branży na pierwszej od trzech lat Europejskiej Konferencji Stowarzyszenia Przemysłu Targowego, która odbywa się w Poznaniu. Zaprezentowany na niej raport Grupy MTP i infuture.institute pokazuje, że spotkania w realu są istotne także dla pokoleń Z i Alfa, mimo że duża część ich życia toczy się w onlinie. Technologie mają być przede wszystkim narzędziem, które powinno wspierać organizatorów targów, by zapewnić zwiedzającym lepszą jakość doświadczeń, a wystawcom stwarzać warunki sprzyjające nawiązywaniu kontaktów biznesowych.

09.05.2022 | przeczytano: 1027 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 1)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764