logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Guarana PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Kioski multimedialne w Jurajskiej z prestiżową nagrodą za dizajn

Zaprojektowane dla Galerii Jurajskiej kioski multimedialne DualAd zostały wyróżnione nagrodą A’Design Award & Competition, jedną z najbardziej prestiżowych w dziedzinie dizajnu. Za realizacją, którą można oglądać w Polsce tylko w częstochowskim centrum handlowym, stoi krakowska firma Digitall Concept.

07.06.2023 | przeczytano: 975 razy
Galeria Jurajska pokazała nową linię kreatywną

Galeria Jurajska, czyli największe centrum handlowe w Częstochowie, stawia na rewolucję w komunikacji wizualnej z klientem. Wszystko za sprawą nowej, oryginalnej linii kreatywnej autorstwa agencji marketingowej Golden Rocket, która zaprezentowana została wraz ze startem sezonów: świątecznego i zimowych wyprzedaży.

03.01.2023 | przeczytano: 927 razy
Gemini Park Tychy i Gemini Park Bielsko-Biała triumfują na gali rozdania PRCH Retail Awards

XIII edycja nagród PRCH Retail Awards okazała się szczęśliwa nie tylko dla organizatorów, którzy odnotowali rekordową liczbę zgłoszeń - aż 118, ale także dla Gemini Holding. Centra Gemini Park Tychy i Gemini Park Bielsko-Biała zgarnęły dla siebie aż dwie kluczowe nagrody.

01.12.2022 | przeczytano: 592 razy
Gemini Park Tarnów ma nowy mural. Namalowała go młoda artystka

„Panorama Siedmiogrodzka”, „Tajsa”, „Ptaki” czy „Dawno temu w przeszłości” – w Tarnowie przybywa ciekawych murali. Kolejny powstał przy schodach prowadzących do Gemini Park Tarnów. Centrum handlowe było jego inicjatorem i fundatorem.

31.08.2022 | przeczytano: 803 razy
Gemini Park Tarnów stawia na „curatorial strategy”

Role społeczne galerii poszerzają się. Coraz częściej to właśnie centra handlowe stają się inspiratorem życia artystycznego w regionach.  Dobrym przykładem jest Gemini Park Tarnów. Obiekt nie tylko promuje lokalną twórczość, ale od ponad dwóch lat w ramach strategii marketingowej realizuje także „curatorial strategy”, czyli strategię promocji artystów typową dla galerii… sztuki. Dzięki niej w centrum zrealizowano już 12 dużych inicjatyw artystycznych.

23.06.2022 | przeczytano: 561 razy
Tyska galeria wykorzystała dzieło znanego malarza do akcji buy&get

Gemini Park Tychy zorganizowało jedną z najciekawszych akcji buy&get w tym roku. Centrum handlowe tworząc upominki dla klientów robiących tam zakupy, sięgnęło po dotąd nieprezentowane publiczności dzieło Edwarda Dwurnika, wykonane na zlecenie Rafała Sonika. To nieprzypadkowo przedstawiało… Tychy.

24.11.2021 | przeczytano: 716 razy
Witryna sklepowa w Gemini Park Tychy zamieni się w scenę?

W sklepowych witrynach Gemini Park Tychy w każdym tygodniu pojawiać będą się tyscy artyści. Jest to pierwsze takie przedsięwzięcie na Śląsku i jednocześnie sposób na wsparcie lokalnej kultury angażujące m.in. aktorów, muzyków, plastyków.

28.01.2021 | przeczytano: 938 razy
Gemini Park Tychy z prestiżową nagrodą za silvermarketing

Gemini Park Tychy zdobyło nagrodę PRCH Retail Awards, przyznawaną przez Polską Radę Centrów Handlowych. Rynek docenił obiekt za projekt "Tydzień dla seniora", który pokazywał, że galeria handlowa to miejsce przyjazne i bezpieczne dla osób w starszym wieku.

06.11.2020 | przeczytano: 850 razy
Newbridge zainwestuje w edukację ekologiczną klientów

Centra handlowe coraz częściej stawiają na edukację ekologiczną klienta. Niestety najczęściej ogranicza się to do jednorazowych akcji. Inaczej do tematu postanowiła podejść firma Newbridge. W trzech centrach należących do inwestora wdrażany jest właśnie długofalowy program edukacji ekologicznej "Eco Smart".

17.03.2020 | przeczytano: 807 razy
Gemini Park Tychy: Rośnie rola edutainmentu w budowaniu wizerunku galerii

Edutainment, czyli połączenie edukacji z rozrywką zajmuje coraz więcej miejsca w działaniach marketingowych centrów handlowych. Przykładem jest Gemini Park Tychy, gdzie blisko połowę dni w roku wypełnia tzw. mądra zabawa.

05.03.2020 | przeczytano: 1538 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764