logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Harbingers: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 42

Printbox, dostawca oprogramowania dla biznesów mających w ofercie fotoprodukty i gadżety personalizowane, nawiązał w marcu 2024 roku współpracę z agencją Harbingers, która obejmie kompleksowe usługi SEO oraz zarządzanie projektami w zakresie content marketingu.

15.03.2024 | przeczytano: 257 razy
Ancymony wzmacniają struktury

Do agencji Ancymony dołączyły dwie nowe osoby, które zasilą strukturę w obszarach marketing & business development oraz client service. 

11.03.2024 | przeczytano: 357 razy
Darymex rozpoczyna współpracę z Harbingers

Darymex — polski producent tekstyliów domowych rozpoczyna współpracę z agencją Harbingers

02.03.2024 | przeczytano: 421 razy
Harbingers Partnerem Premium Google

Agencja Harbingers otrzymała prestiżowy status Google Premier Partnera

29.02.2024 | przeczytano: 514 razy

Linkhouse, platforma, która łączy zarówno reklamodawców, jak i wydawców, umożliwiając sprawne przeprowadzenie kampanii link buildingowych, nawiązała w lutym 2024 roku współpracę z agencją digital marketingową Harbingers, która ma na celu zwiększenie efektywności działań marketingowych Linkhouse, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach anglojęzycznych. Współpraca z Harbingers obejmie Analitykę, działania PPC, a także doradztwo strategiczne.

26.02.2024 | przeczytano: 419 razy
Brubeck nawiązał współpracę z agencją Harbingers

Brubeck, producent odzieży termoaktywnej, współpracuje z agencją marketingową Harbingers. Ta synergia łączy innowacyjność i doświadczenie obu firm, co ma na celu dalsze umacnianie pozycji Brubeck na rynku oraz optymalizację ich działań marketingowych.

15.02.2024 | przeczytano: 526 razy
Zoo24.pl współpracuje z krakowską agencją Harbingers

Zoo24.pl, jeden z wiodących sklepów internetowych oferujących szeroki asortyment produktów dla zwierząt, nawiązał współpracę z agencją Harbingers. Współpraca ta ma na celu zwiększenie efektywności kampanii PPC obejmujących — Google Ads, Facebook Ads oraz Instagram Ads.

14.02.2024 | przeczytano: 371 razy
Joanna Szklarczyk dołądcza do Harbingers

Joanna związana jest z branżą e-commerce od ponad 7 lat. Przez ten okres przyczyniła się do znaczącego rozwoju sektora dzięki swoim umiejętnościom i doświadczeniu zdobytemu m.in. w x-kom, al.to i Combat. Na przestrzeni ostatnich lat, pełniąc role kierownicze i team-leadera w Offer Department, odegrała kluczową rolę w kształtowaniu i zarządzaniu treścią produktową dla wszystkich sklepów spółki.

17.01.2024 | przeczytano: 414 razy
Norbert Kowalski dołącza do Harbingers

Do krakowskiej agencji Harbingers dołączył Norbert Kowalski, obejmując stanowisko Head of Partnerships.

19.06.2023 | przeczytano: 640 razy

Z początkiem czerwca fischer Polska Sp. z o.o. dołącza do grona Partnerów zespołu #GameChangers Harbingers.

12.06.2023 | przeczytano: 313 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 42)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764