logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Hines: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Trendy w marketingu nieruchomości

Rok 2020 przyniósł wiele zmian w sposobach prowadzenia biznesu, w tym także działań marketingowych. Bardziej niż kiedykolwiek doceniliśmy możliwości, jakie dają nam nowoczesne technologie i digitalizacja. Jednocześnie musieliśmy wypracować skuteczniejsze metody dotarcia do klientów i poznać ich nowe potrzeby, bo choć wirtualny świat daje nam możliwość szybszego kontaktu, to trudniej jest budować trwałe relacje jedynie w oparciu o kanały online. Zobaczmy, co się ostatnio zmieniło w marketingu nieruchomości.

08.02.2021 | przeczytano: 849 razy

Team kreatywny Agencji Reklamowej S4 zmienił swoją strukturę. Od kilku tygodni zespół kreacji ma dwóch szefów. Zarządzają nim Łukasz Wiśniewski oraz Jan Sikora, którzy pełnią funkcję Head of Creative, podlegając bezpośrednio Norbertowi Wawro, dyrektorowi kreatywnemu oraz prezesowi S4.

07.12.2015 | przeczytano: 858 razy

Agencja S4 zmieniła strukturę i sposób funkcjonowania działu client service. Od początku 2013 podlega on oficjalnie Dagmarze Dotoń-Kowalik - dyrektor zarządzającej agencji, powstały także nowe stanowiska group account managerów na które awansowały Justyna Bąba, Magdalena Kordaszewska oraz Magda Łucek.

26.03.2013 | przeczytano: 870 razy

Agencja Reklamowa S4 nawiązała współpracę z firmą Hines Polska, deweloperem działającym w Polsce w zakresie inwestycji komercyjnych i mieszkaniowych. Współpraca obu firm rozpoczęła się od opracowania przez S4 kampanii dla krakowskich Apartamentów Novum, przechodząc w obsługę pełnego portfolio inwestycyjnego klienta.

01.04.2012 | przeczytano: 779 razy

Do działu kreacji w agencji interaktywnej GoldenSubmarine dołączyły trzy nowe osoby: Maciej Mach - grafik i dwóch flash developerów: Grzegorz Michlicki i Bartłomiej Jerzy.

18.05.2009 | przeczytano: 1015 razy
BLI nagrodziło firmę Konica Minolta za bezpieczeństwo

Konica Minolta została wyróżniona za bezpieczeństwo swoich rozwiązań nagrodą „Fall 2006 Pick of the Year” przyznawaną przez Buyers Laboratory Inc. - jedno z najważniejszych niezależnych laboratoriów testujących urządzenia biurowe. BLI ocenia ofertę producentów na podstawie ścisłej kontroli laboratoryjnej i nagradza te urządzenia i systemy biurowe, które wyraźnie wyróżniają się na rynku.

01.02.2007 | przeczytano: 741 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764