logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Hulakula: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Awanse w Good One PR

W sierpniu br. w strukturach Good One PR awansowały dwie osoby. Ilona Rutkowska objęła stanowisko PR Account Managera, a Karolina Kapusta Account Executive’a. 

03.08.2021 | przeczytano: 878 razy

Warszawska agencja Good One PR uruchomiła swój oddział we Wrocławiu. To kolejny krok w rozwoju firmy, która dzięki nowej lokalizacji będzie mogła być bliżej swoich obecnych i przyszłych klientów.

08.06.2020 | przeczytano: 582 razy
Dominujące trendy w branży eventowej w 2020 roku

Ekologia, kreatywne rozwiązania, sustainability, personalizacja i user experience – to najnowsze trendy w branży eventowej. Weszliśmy w kolejną dekadę XX wieku, która przyniesie wiele nowości, ale jednocześnie będzie kontynuacją kierunków rozwojowych z poprzedniego roku. W jakim klimacie odbędą się największe eventy 2020? Jak będziemy świętować? I najważniejsze, z jakich powodów? Prognozy przedstawia Hubert Różycki – event manager jednego z największych centrów rozrywki w Warszawie, Hulakula.

31.01.2020 | przeczytano: 1660 razy

Z początkiem kwietnia 2019 agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z jednym z największych centrów rozrywki w Warszawie, którym jest Hulakula. Agencja zajmie się m.in. opracowaniem całościowej strategii komunikacji marki, promocją miejsca, kontaktem z mediami, a także wsparciem eventów organizowanych w Hulakula.

08.04.2019 | przeczytano: 228 razy
Targi Remadays Warsaw 2018 rozpoczęte

W centrum wystawienniczym Ptak Warsaw EXPO wystartowała 14. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays. Przez trzy dni zwiedzający będą mieli okazję podziwiać osiągnięcia wystawców w dziesięciu sektorach targowych. Pierwszy dzień największej imprezy branżowej w Europie Środkowej pokazał, że tegoroczne spotkanie specjalistów będzie pod każdym względem udane.

07.02.2018 | przeczytano: 1053 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764