logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

IAA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 180

Tym razem będzie to transmisja live panelu otwierającego Insummit - Festiwal Insightów i Innowacji (dawny Kongres Badaczy), a tematem będą marketingowe badania przyszłości oraz relacje marketerzy - agencje badawcze.

21.09.2022 | przeczytano: 250 razy

Trzy nowe organizacje dołączają do IAA Polska. W realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii mediów włączają się od teraz Wirtualna Polska, TIDAL i Grupa Kino Polska. Od początku roku grono członków IAA Polska poszerzyło się o 15 nowych podmiotów.

19.09.2022 | przeczytano: 279 razy

Pan Witold Kołodziejski Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

15.09.2022 | przeczytano: 160 razy

Gościem trzeciego podcastu IAA POWER PODCAST był Robert Bednarski, Country Director Central & Eastern Europe, Meta.

30.08.2022 | przeczytano: 273 razy
Nowa Chief Strategy Officer w Value Media

Ania Kuropatwa, dotychczasowa szefowa działu strategii Havas Media, dołącza do Value Media i obejmuje stanowisko Chief Strategy Officera. Będzie raportować do Rafała Wachnika, Dyrektora Zarządzającego Value Media. Przyjście Ani związane jest z nową strategią rozwoju agencji, której ambicją jest bycie najsilniejszą strategicznie agencją na rynku.

21.07.2022 | przeczytano: 301 razy
Maciej Herman w IAA Power Podcast

Gościem drugiego podcastu IAA POWER PODCAST był Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający w firmie Wedel.

06.07.2022 | przeczytano: 401 razy

Najważniejszą informacją po spotkaniu Executive Committee IAA, które odbyło się podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions , jest decyzja o utworzeniu oddziału IAA w Ukrainie. Odbędzie się to przy wsparciu IAA Polska, innych europejskich oddziałów IAA oraz IAA Global. ExCo podjęło również decyzję o zawieszeniu działalności rosyjskiego oddziału IAA.

04.07.2022 | przeczytano: 258 razy
IAA Power Podcasty - puls branży komunikacji marketingowej

W pierwszym podcaście gościem Jerzego Minorczyka, Dyrektora Generalnego IAA Polska, był Mirosław Kalinowski, Dyrektor Krajowego Instytutu Mediów. Instytut w dość niestandardowy sposób próbuje znaleźć swoje miejsce na rynku agencji badawczych, co szeroko komentuje branża komunikacji marketingowej. I tym oto gorącym tematem, w pierwszej kolejności zajęło się w podcaście IAA Polska.

02.06.2022 | przeczytano: 417 razy
IAA Power Hour: wszystko co najważniejsze o influencer marketingu

Trendy w influencer marketingu były tematem drugiego panelu IAA POWER HOUR, który odbył się w środę 18 maja i był transmitowany na żywo ze studia RASP. Podczas spotkania swoją wiedzą i inspiracjami podzielili się: Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland, Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta, Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro oraz Jacek Olechowski, Founder & CEO, MEDIACAP SA. Wydarzenie moderował Michał Sobolewski, Dyrektor ds. Rynku B2C w Polkomtelu i Członek Zarządu IAA Polska. Przedstawiamy kluczowe wnioski ekspertów.

19.05.2022 | przeczytano: 717 razy

W środę 18 maja o godzinie 15.30 IAA Polska zaprasza na kolejną odsłonę cyklu paneli interaktywnych - IAA POWER HOUR. Podczas spotkania zaproszeni goście dostarczą pigułkę najbardziej aktualnej wiedzy na temat influencer marketingu. Dyskusja zapowiada się niezwykle ciekawie, ponieważ wezmą w niej udział uczestnicy procesu komunikacji, znający temat z różnych stron.

12.05.2022 | przeczytano: 171 razy
1 2 3
Strona 1/18 (artykułów: 180)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764