logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

IAB MIXX Awards: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 50
Poznaliśmy zwycięzców IAB Mixx Awards 2022

24 listopada, w trakcie uroczystej Gali, poznaliśmy zwycięzców w konkursie IAB MIXX Awards. Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt “Miasto ING w Roblox” przygotowany przez Agencję GONG, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Spośród 55 statuetek, Jury przyznało aż 5 w tym najcenniejszym, złotym kolorze.

25.11.2022 | przeczytano: 228 razy
Perfectly digital - 44 kampanie powalczą w konkursie IAB Mixx Awards 2022

Jury IAB MIXX Awards spośród blisko 180 zgłoszeń wyłoniło 55 nominacji do nagród. Laureatów poznamy 24 listopada podczas uroczystej gali. O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2022 zawalczą 44 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych. Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się następujące kategorie: Content Marketing, Brand Awareness & Positioning, MIXX for Good Purpose i Online Marketing with Influencer.

28.10.2022 | przeczytano: 529 razy

Obrady jury IAB MIXX Awards za nami! Jak przebiegały? Co zgłoszone kampanie mówią o polskim rynku reklamy? Przeczytaj co powiedzieli nam jurorzy.

28.10.2022 | przeczytano: 321 razy
Perfectly digital – przedłużone zgłoszenia do IAB Mixx Awards 2022

Wszystkim zainteresowanym udziałem w IAB MIXX Awards 2022 dajemy dodatkowy czas na dopracowanie zgłoszeń - przedłużamy termin do 25 sierpnia do godz. 23.59.

19.08.2022 | przeczytano: 723 razy
Webinar: Jak wypełnić zgłoszenie do IAB Mixx Awards 2022?

Tylko do 31 lipca trwa oferta EARLY BIRD na zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2022. Chcesz perfekcyjnie wypełnić zgloszenie? Obejrzyj pierwszy z naszych webinarów, w którym zapoznamy Cię z całym procesem konkursowym.

22.07.2022 | przeczytano: 452 razy

Ruszyły zgłoszenia do kolejnej edycji IAB MIXX Awards - konkursu, w którym doceniamy najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego. Takie, które buduje wartość dla marki, firmy lub organizacji oraz wyznacza kierunki dla innych do kolejnych zmian. Zgłoszenia w ofercie early bird można przesyłać do 31 lipca, a zwycięzców poznamy pod koniec listopada.

15.07.2022 | przeczytano: 447 razy
Trzecia edycja Gaming Marketing Days już 1-2 czerwca

Thiago Stelle z Kraft Heinz, Javier De Castro Serrano i Tom Elton z Pernod Ricard (Ballantine’s), Stan Georgiev z Ready Player Me czy Miłosz Szyński z G2 Esports - to tylko część prelegentów, którzy za darmo podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas Gaming Marketing Days. Trzecia edycja międzynarodowej konferencji organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM) odbędzie się już w dniach 1-2 czerwca. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

31.05.2022 | przeczytano: 464 razy
Aż 5 europejskich nagród IAB Mixx Awards dla polskich kampanii

25 maja 2022 podczas flagowej konferencji IAB Europe - Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze kampanie digital. Polskie kampanie otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2022. Gratulujemy Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska, MSL Group Poland, Adequate, Erbud i Gameset.

27.05.2022 | przeczytano: 366 razy
9 nominacji dla polskich kampanii do europejskich nagród Mixx Awards

To kolejny rok, w którym na liście finalistów do prestiżowych europejskich nagród MIXX Awards znalazły się polskie kampanie! Gratulacje dla Fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska Adequate,Warki / Grupy Żywiec, Gameset, 2012 Agency Starcom, Frenzy, Narodowego Centrum Krwiodawstwa, Screen Network oraz ERBUD.

20.05.2022 | przeczytano: 517 razy
Awanse i nowe stanowisko w agencji Gameset

Michał Kisiel, Arkadiusz Kucia, Michał Znajewski, Karolina Szymczak oraz Krystian Szczepaniak to osoby, które awansowały w pierwszym kwartale 2022 roku w strukturach agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). W ramach transferu wewnętrznego nowo utworzone stanowisko objął natomiast Bartosz Semegin. Do agencji dołączył też Krystian Czuba.

24.03.2022 | przeczytano: 696 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 50)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764