logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

IAB: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 916

Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.

03.02.2023 | przeczytano: 59 razy
IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023

Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.

03.02.2023 | przeczytano: 95 razy

Plan działania opublikowany przez IAB Tech Lab obejmuje wszystkie pięć filarów zainteresowań organizacji: prywatność konsumentów, adresowalność i technologie zwiększające prywatność (PETs), zaawansowaną telewizję, łańcuch dostaw reklamy programmatic oraz pomiar cross-media.

03.02.2023 | przeczytano: 57 razy

Od 2020 roku można zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania mobile gamingiem. Jeszcze kilka lat temu gry mobilne uznawane były za niszową rozrywkę dla gamingowych geeków, a dzisiaj są w mainstreamie i królują na każdym poziomie – od ilości pobranych gier po zyski, które generują. Według Newzoo rynek gier mobilnych pozostaje najbardziej dochodowym sektorem branży gier z 92 miliardami dolarów w 2022 r. Z kolei 250 miliardów dolarów to prognozowana wielkość tego rynku do 2030 r.[1]1 Nic więc dziwnego, że reklamodawcy zaczęli przeznaczać budżety na reklamy w grach mobilnych. Jak podaje IAB Polska/PwC AdEx, w ostatnich latach już blisko 1/3 wszystkich wydatków na reklamę online była przeznaczana na reklamy w grach. Jakie trendy panować będą w reklamie w grach mobilnych w 2023 roku? Na jakie formaty najlepiej postawić? Na te pytania odpowiedzą eksperci z agencji mobile marketingowej, Mobiem Polska.

01.02.2023 | przeczytano: 124 razy

FormUp to agencja performance marketingu, która wykorzystuje narzędzia digital marketingu, by mieć realny wpływ na sprzedaż i ROI. Działa inaczej niż rynek – nie tylko prowadzi kampanie reklamowe, ale przede wszystkim realizuje cele biznesowe klienta. U podstaw filozofii firmy leżą działania data driven, co przekłada się na sposób realizacji pracy w trzech głównych obszarach działalności: MEDIA, CONTENT, DATA.

27.01.2023 | przeczytano: 139 razy

23 stycznia br. organizacja IAB Tech Lab, ogłosiła start projektu Green Initiative, który ma pomóc branży reklamowej w znaczącym obniżeniu emisji dwutlenku węgla poprzez optymalizację ścieżki dostaw.

27.01.2023 | przeczytano: 177 razy

IAB Polska został sygnatariuszem listu kilku europejskich organizacji reprezentujących biznes w sprawie propozycji aktu o danych (Data Act) i jego relacji z przepisami RODO.

27.01.2023 | przeczytano: 178 razy

W ramach akcji przygotowaliśmy dwie aukcje.

27.01.2023 | przeczytano: 205 razy

Do firm członkowskich IAB Polska dołącza agencja KS wyspecjalizowała się w pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych.

20.01.2023 | przeczytano: 208 razy

IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB zapraszają do zgłaszania propozycji wystąpień na najważniejszą doroczną konferencję branży internetowej w Polsce – Forum IAB 2023 (30-31 maja 2023). Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie „2023 mówi: Sprawdzam! Jaka strategia na «ciekawe czasy»?” Wystąpienia można zgłaszać do 6 lutego br.

13.01.2023 | przeczytano: 274 razy
1 2 3
Strona 1/92 (artykułów: 916)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764