logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

IAB: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1139
Anna Gruszka dołącza do adQuery

Do zespołu platformy technologicznej adQuery dołączyła Anna Gruszka, obejmując stanowisko Chief Growth Officer. W nowej roli odpowiada za wzrost biznesu, przyspieszenie rozwoju platformy w Europie oraz budowanie relacji z największymi markami z rynku lokalnego i globalnego.

21.06.2024 | Personalia | przeczytano: 74 razy
 SEMbook 2024 – najnowsze trendy w SEO i PPC

Jak osiągać cele marketingowe, gdy warunki dyktuje AI, automatyzacja i personalizacja stają się standardem, a algorytmy wyszukiwarek aktualizują się w zawrotnym tempie? Nowy trendbook Grupy Roboczej SEM IAB Polska prezentuje najbardziej aktualną wiedzę teoretyczną i najciekawsze przykłady jej realizacji w kampaniach PPC i SEO.

19.06.2024 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 93 razy

Agencje digital marketingu – welovemedia oraz welovedata dołączają do grona firm członkowskich IAB Polska.

19.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 126 razy
AdEx Benchmark 2023: wzrost reklamy cyfrowej w Europie

IAB Europe wydało najnowszy raport wydatków reklamowych online w Europie – AdEx Benchmark 2023. To osiemnasta edycja badania, które jest kluczowym źródłem wiedzy na temat reklamy cyfrowej w Europie i obejmuje 29 rynków europejskich.

19.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 147 razy
IAB Polska: Wartość rynku reklamy online może przekroczyć 10 mld zł

Polska branża cyfrowa jest dojrzała i stabilna, a internet stanowi integralną część działań marketingowych, już teraz odpowiadając za 53% tortu reklamowego. Optymizmem napawa widoczny potencjał do dalszych wzrostów. Z drugiej strony branża stoi przed ważnym sprawdzianem z szybkości adaptacji do nowych rozwiązań. Sztuczna inteligencja rzuca wyzwanie pełne nieograniczonych możliwości, ale i nowych wyzwań. Jak wygląda polski internet na tle UE, jak zmienia się rynek e-commerce i retail media, jak kształtują się wydatki na reklamę online, co nowego na rynku SEM, jakie obserwujemy zmiany w social mediach i jaki jest wpływ nowych przepisów na branżę internetową – to tylko niektóre z zagadnień opracowanych przez ekspertów IAB Polska w Raporcie Strategicznym Internet 2023/2024, najważniejszym podsumowaniu polskiego rynku digital.

05.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 227 razy
IAB: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.

02.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 263 razy
Piotr Wasilewski pokieruje Pionem Prawnym w TVN Warner Bros. Discovery

Od czerwca br. do zespołu zarządzającego TVN Warner Bros. Discovery dołączy Piotr Wasilewski. Obejmie on stanowisko Group VP – Head of Legal & Corporate Affairs Management Poland.

01.06.2024 | Personalia | przeczytano: 230 razy
Forum IAB 2024: podsumowanie

Zaskakująco szybki rozwoju AI oraz definiowania na nowo bezpieczeństwa w sieci. Postęp technologiczny i digitalowy well-being, rola człowieka w cyfrowej rzeczywistości, a także autentyczność i etyka w digitalu to kluczowe tematy poruszane podczas najważniejszego wydarzenia branży e-marketingowej w kraju. Konferencja Forum IAB 2024 #GenDigital. Dojrzałość i Młodość była także czasem podsumowań 25 lat doświadczeń w kształtowaniu polskiego digitalu.

29.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 303 razy

W ramach wygranego przetargu, agencja The Media Insight ponownie będzie odpowiadać za obsługę mediową Kaufland Polska. Współpraca trwa nieprzerwanie od 4 lat i została przedłużona o kolejne 3.

27.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 266 razy
VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku

Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 

26.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 373 razy
1 2 3
Strona 1/114 (artykułów: 1139)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764