logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

IAB: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 502
Aplikacje mobilne. Nowy raport Spicy Mobile dla twórców i wydawców

Na rynku jest już dostępny raport „Aplikacje mobilne” – jedyne w swoim rodzaju kompendium wiedzy dla wszystkich zainteresowanych projektowaniem, promocją i monetyzacją aplikacji mobilnych. Wraz z nim agencja Spicy Mobile ogłasza wydanie pierwszej w Polsce trylogii poświęconej marketingowi mobilnemu.

06.12.2019 | przeczytano: 146 razy
Mixx Awards 2019 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

02.12.2019 | przeczytano: 407 razy
Brązowe trofeum Mixx Awards dla Opus B

Jury konkursu Mixx Awards 2019 przyznało nam nagrodę za kampanię Decathlon Carbon Challenge.

29.11.2019 | przeczytano: 173 razy
Akcja Tok FM na platformie Asystent Google z nagrodą Mixx Awards 2019

Jury tegorocznego konkursu Mixx Awards nagrodziło brązem w kategorii Innovations & Smart Solutions nowatorskie rozwiązanie umożliwiające sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej Asystenta Google. Nagrodę odebrali twórcy akcji z zespołu TOK FM, Spark Foundry i LiquidThread; wręczenie statuetek odbyło się wczoraj - w środę, 27 listopada br. w Warszawie,

29.11.2019 | przeczytano: 159 razy
Anna Gumkowska kieruje kolejnym obszarem WP

Dyrektorem obszaru lifestyle i zdrowie Wirtualnej Polski została Anna Gumkowska. Będzie łączyć tę funkcję z zarządzaniem obszarem kultura i rozrywka. Dotychczasowa dyrektor serwisów lifestyle, Małgorzata Golińska, z końcem roku odchodzi z Wirtualnej Polski.

29.11.2019 | przeczytano: 132 razy
Nagrody IAB Mixx Awards rozdane

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

28.11.2019 | przeczytano: 226 razy
Esportowa Ekstraklasa Games ze złotem w konkursie Mixx Awards 2019

Największy w historii turniej w grze FIFA w Polsce - Ekstraklasa Games - został nagrodzony w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Realizowany przez Ekstraklasę i Lagardere Sports Poland  projekt zdobył złotą statuetkę w kategorii „Games & Esport”. Podczas tegorocznej edycji jury przyznało złote statuetki tylko 3 kampaniom.

28.11.2019 | przeczytano: 178 razy
Spółka Yieldbird członkiem IAB Europe

W październiku br. spółka Yieldbird dołączyła do IAB Europe – wiodącej organizacji zrzeszającej podmioty europejskiego ekosystemu reklamy cyfrowej. Firma z Grupy Agora specjalizująca się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców została drugim polskim członkiem tego stowarzyszenia.

20.11.2019 | przeczytano: 120 razy
Big Data pozwala przewidywać zachowania konsumentów

Analiza Big Data może dostarczyć cennych informacji na temat zachowań klientów i skuteczności kampanii reklamowych. Szczególnie pożądane przez przedsiębiorców są usługi związane z wydobywaniem danych z treści publikowanych w social media. Pozwala to na porównywanie pozycji marki względem konkurencji, a także badanie odczuć ludzi związanych z wizerunkiem polityków. Dane publikowane w mediach społecznościowych mogą być również pomocne w profilowaniu zachowań potencjalnych przestępców.

12.11.2019 | przeczytano: 179 razy
Nowy standard reklam wideo w Wirtualnej Polsce

WP wprowadza ofertę „3x100”, w której reklamy wideo są w 100% widzialne i niepominięte, czyli obejrzane do końca. To pierwsza taka oferta wśród polskich wydawców internetowych. Jednocześnie jest to kolejna innowacja po wprowadzeniu wskaźnika viewability i nawiązaniu współpracy z Meetrics, która uwiarygadnia kampanie prowadzone na powierzchniach Wirtualnej Polski.

04.11.2019 | przeczytano: 259 razy (komentarzy: 17)
1 2 3
Strona 1/51 (artykułów: 502)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764