logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

IAB: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 479
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.

19.07.2019 | przeczytano: 186 razy
Anna Gumkowska w Komisji Etyki Reklamy

Dyrektor zarządzająca obszaru kultura i rozrywka w Wirtualnej Polsce, Anna Gumkowska, weszła w skład Komisji Etyki Reklamy. Komisja działa w ramach Rady Reklamy, branżowej organizacji skupiającej największe firmy działające na tym rynku. Komisja Etyki Reklamy rozstrzyga o zgodności przekazów z kodeksem etyki i dobrymi obyczajami.  

19.07.2019 | przeczytano: 155 razy
18. Kongres Online Marketing

10-11 października w Warszawie odbędzie się Kongres Online Marketing. To już 18. edycja tego wydarzenia, które w tym roku przebiegnie pod hasłem Dlaczego powinieneś na bieżąco zdobywać wiedzę o marketingu online? IAB Polska objeło wydarzenie Patronatem Honorowym, poświadczając jego wysoką wartość merytoryczną.

18.07.2019 | przeczytano: 197 razy
Wydatki branży turystycznej na reklamę cyfrową

Wydatki branży turystycznej na reklamę cyfrową wyniosły w ubiegłym roku około 179 mln złotych, z czego co najmniej ¼ mogła zostać przeznaczona na mobile – czytamy w najnowszym raporcie „Turyści 2019” przygotowanym przez agencję marketingu mobilnego Spicy Mobile. Polacy nie tylko coraz częściej korzystają z aplikacji turystycznych, ale też dokonują rezerwacji hotelu czy biletów lotniczych przez smartfona.

11.07.2019 | przeczytano: 198 razy
Kampania #weekending

MIXX Awards to konkurs nagradzający najlepsze projekty realizowane z udziałem digital marketingu. Wydarzenie jest inspiracją na przyszłość i promocją najlepszych kampanii, jakie były realizowane od kwietnia 2017 do lipca 2018 roku. Prezentujemy wybrane kampanie nagrodzone w konkursie, opisane w publikacji Casebook Mixx Awards 2018.

10.07.2019 | przeczytano: 210 razy
60%% fanów esportu chętniej kupuje od marek, które wspierają ich pasję

Jak podają najnowsze wyniki badania przeprowadzonego przez Mexad Games, we współpracy z Mobile Institute, aż 60% fanów esportu i 48% graczy przyznaje, że zaangażowanie danej marki w promocję drużyny czy wydarzeń esportowych zachęca ich do zakupu produktów i usług tej marki.  

09.07.2019 | przeczytano: 171 razy
Pięć strategii zarządzania danymi, usprawniających kampanie marketingowe

Oto pięć głównych strategii zarządzania danymi według Murata Kalafata, dyrektora zarządzającego Criteo w regionie Europa Wschodnia, dzięki którym Twoje kampanie marketingowe będą pasmem sukcesów.

02.07.2019 | przeczytano: 192 razy

Spółka 360e-com nieustannie dąży do rozwoju i wsparcia branży e‑commerce w Polsce i Europie. Niedawno dołączyła do Izby Gospodarki Elektronicznej. Kilka dni temu stała się również członkiem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

26.06.2019 | przeczytano: 183 razy
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe

Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz Schmidt 470 pom

14.06.2019 | przeczytano: 116 razy
4 mity związane z biznesowymi materiałami drukowanymi

Firmy masowo drukują katalogi produktowe, raporty czy zestawienia roczne. Brak zrozumienia konsumenta i nieznajomość technologii drukarskich często sprawia, że publikacje te nie przynoszą oczekiwanych korzyści. Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez osoby odpowiedzialne za materiały drukowane?

13.06.2019 | przeczytano: 378 razy
1 2 3
Strona 1/48 (artykułów: 479)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764