logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

ING BANK ŚLĄSKI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 85

ING Bank Śląski w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards zdobył brąz w kategorii „Data Driven & Precision Marketing” oraz wyróżnienie w kategorii „Content Marketing”.

10.12.2021 | przeczytano: 297 razy
ING Bank Śląski: Brief w kampanii influencerskiej - czy to konieczność?

Czy dobra kampania influencerska musi być oparta twardo na briefie, wytycznych oraz dos & don'ts? Czy jest jeszcze miejsce na kampanie marketingowe, w których twórcy mają swój głos, tworzą je na podstawie własnych przekonań i doświadczeń?

17.11.2021 | przeczytano: 583 razy
Ekologiczny mural ING

Mural oczyszczający powietrze, o powierzchni 568 m2, powstał na ścianie budynku centrali ING w Katowicach przy ulicy Sokolskiej 34.  Został on namalowany specjalnymi farbami, które mają właściwości pochłaniania CO2. Oznacza to, że mural w ciągu godziny będzie filtrował powietrze podobnie jak 568 drzew.

05.11.2021 | przeczytano: 349 razy

Akcja społeczna ING „Porozmawiajmy o pieniądzach” z Czesławem Mozilem i Marią Rotkiel zdobyła 1. miejsce w kategorii „Ingenious Insight” - pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards 2021.

02.11.2021 | przeczytano: 361 razy
Srebro i brąz dla kampanii ING na Effie Awards

W tegorocznym konkursie Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał dwie statuetki za najbardziej efektywne kampanie reklamowe: srebrną w kategorii „Finanse” za kampanię „Robimy swoje, tylko inaczej” i brązową w kategorii „Business to business” za kampanię „Działam dalej z firmą w internecie”. Były to najwyższe nagrody w tych kategoriach.

29.10.2021 | przeczytano: 390 razy
Co ekonomiczne, to ekologiczne w kampanii ING

ING Bank Śląski w najnowszej kampanii oszczędności inspiruje do życia w duchu EKO. Bank zachęca Polaków, aby świadomie podchodzili do wydawania pieniędzy i kupowania nowych rzeczy – w trosce o środowisko i swoje portfele. Bo co ekonomiczne to ekologiczne.

25.10.2021 | przeczytano: 412 razy
ING z nową odsłoną kampanii employer branding

Nowa kampania employer branding pokazuje przede wszystkim unikatową kulturę organizacyjną ING. Komunikacja skupia się na elementach ważnych i charakterystycznych dla pracy w banku, a wskazanych przez samych pracowników – od różnorodności, otwartości na wszystkie głosy i pomysły, poprzez możliwości rozwoju w kraju i za granicą – aż po sposób, w jaki tworzymy zespoły i ze sobą współpracujemy.

25.10.2021 | przeczytano: 316 razy

W konkursie Power of Content Marketing Awards 2021, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, ING otrzymał Grand Prix. Bank został uznany za trendsettera technologii, formatów i contentu oraz otrzymał 9 nagród, w tym aż 7 złotych. Nagrody za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe wręczono już po raz trzynasty.

22.10.2021 | przeczytano: 232 razy
„Znajdź swoją scenę” – kampania ING z udziałem Viki Gabor

ING i Visa zachęcają młodych ludzi, aby rozwijali swoje pasje i robili swoje. Bo w życiu ważne jest, aby znaleźć własną „scenę”, aby robić na niej to, co kochamy. Takie motywacyjne przesłanie kieruje do nastolatków Viki Gabor, która na potrzeby akcji zaprojektowała kartę do galerii Mojej karty ING.

15.10.2021 | przeczytano: 326 razy
ING dla Eko

ING Bank Śląski rusza z cyklem filmów o bankowych EKO inicjatywach. Projekt inauguruje film „Kultura OFFowa”, o tym co EKOlogiczne i EKOnomiczne w ING.

27.09.2021 | przeczytano: 270 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 85)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764