logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

ITBC Communication: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 42
Mennica Skarbowa rozszerza zakres współpracy z ITBC Communication

Jeden z największych w Polsce dealerów złota inwestycyjnego i innych metali szlachetnych powierzył agencji ITBC Communication nowe działania, wspierające budowanie rozpoznawalności marki na polskim rynku. ITBC oprócz realizacji działań z zakresu PR korporacyjnego, produktowego oraz doradztwa w zakresie relacji inwestorskich, zajęła się również opracowaniem i wdrożeniem nowej strategii komunikacyjnej i promocyjnej.

21.09.2023 | przeczytano: 292 razy
Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy Skarbowej

Jeden z najlepszych sędziów piłkarskich na świecie - Szymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, największej firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na rynku NewConnect, Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W ramach wspólnych działań zaplanowano szeroko zakrojoną kampanię reklamową pn. „Twoja decyzja na wagę złota ” z udziałem międzynarodowego polskiego sędziego piłkarskiego, który prowadził między innymi finał mundialu w 2022 roku i finał Ligi Mistrzów w 2023 r. Komunikacja będzie prowadzona w największych polskich stacjach telewizyjnych oraz radiowych, mediach online (w tym VOD) oraz za pomocą reklamy zewnętrznej. Kampania z udziałem Szymona Marciniaka jest zorientowana na wzmocnienie wizerunku i świadomości marki. Ma ona także podkreślać bezpieczeństwo inwestycji w złoto.

15.09.2023 | przeczytano: 535 razy
ITBC Communication wygrała przetarg na koordynację uczestnictwa PARP w wydarzeniach gospodarczych

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na koordynację uczestnictwa w wydarzeniach gospodarczych na terenie Polski. Do współpracy wybrano agencję ITBC Communication, specjalizującą się w eventach, działaniach PR, social media i digital.

18.05.2023 | przeczytano: 474 razy

Agencja ITBC Communication rozpoczęła współpracę z Beauty Hall w Elektrowni Powiśle. Do zadań ITBC należy prowadzenie kanałów social media marki na Facebooku i Instagramie, zarządzanie kampaniami digital wspierającymi budowanie pozytywnego wizerunku marki oraz doradztwo w zakresie komunikacji online.

07.09.2022 | przeczytano: 373 razy
Co czeka rynek eventów w najbliższych miesiącach?

Branża eventowa była jedną z tych, które najbardziej boleśnie odczuły skutki pandemii. Długotrwałe ograniczenia i restrykcje, ale także strach samych klientów sprawiły, że przez długie miesiące w tej kwestii nie działo się nic. To natomiast przełożyło się na zmiany w samej branży – firmy redukowały zatrudnienie, a specjaliści zmuszeni byli się przebranżowić. Teraz kiedy rynek spotkań i eventów odżył, sytuacja wcale nie jest taka różowa, jak mogło by się wydawać.

11.07.2022 | przeczytano: 1684 razy
Nowe trendy w marketingu. Badania pokazują, że wiele się zmienia

Jeśli sięgnąć po wyniki najnowszych badań takich jak „State of Marketing” czy „State of Connected Consumer” wyraźnie widać, że oczekiwania konsumentów ewoluowały. Coraz ważniejsze staje się personalizowanie przekazu, już nawet nie do określonych grup docelowych, ale do konkretnych osób. Niezmiernie ważnym okazują się współcześnie również cyfrowe doświadczenia i sposób obsługi.

07.06.2022 | przeczytano: 1192 razy
ITBC Communication dla Akomex Group

ITBC Communication rozpoczyna współpracę z firmą Akomex, czołowym producentem opakowań kartonowych. Agencja zadba o komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną spółki.

15.03.2022 | przeczytano: 686 razy
Beata Lewandowska nową CEO agencji ITBC Communication

Z początkiem lutego br. Beata Lewandowska objęła stanowisko prezesa zarządu w ITBC Communication, przejmując funkcję po Jacku Jakubczyku, założycielu oraz dotychczasowym CEO agencji.

08.03.2022 | przeczytano: 733 razy
Medallia klientem ITBC Communication

Medallia – firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań, pomagających w usprawnianiu doświadczeń klientów – wybrała ITBC Communication do współpracy w zakresie PR.

05.10.2021 | przeczytano: 581 razy

Barbora – nowy gracz na polskim rynku e-grocery, współpracuje w zakresie PR z ITBC Communication.

04.05.2021 | przeczytano: 357 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 42)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764