logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Idea Hub: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 37
Spotkanie w Idea Hub: Zakupy on-line w nowej rzeczywistości zamówień publicznych

Czekają nas duże zmiany w zamówieniach publicznych. Od stycznia 2020 roku wszystkie zamówienia sektora państwowego będą dokonywane jedynie on-line. Jak się do tego przygotować? Na czym dokładnie będą polegać zmiany? Już w najbliższy czwartek, 25 października w poznańskim Idea Hub podczas bezpłatnego spotkania networkingowego, Mateusz Bartosiewicz, trener i doradca ds. elektronizacji przybliży szczegóły nowych realiów w zamówieniach publicznych.

19.10.2018 | przeczytano: 503 razy
Jak reklamować początkujący biznes? Bezpłatne warsztaty

Jak wynika z badań Starcom, Internet jest obecnie drugim najważniejszym, tuż po telewizji, medium reklamowym. W pierwszym kwartale br. nakłady na promocję w Internecie wzrosły o 11,2 proc. W jaki sposób wykorzystać jej potencjał i skutecznie zareklamować biznes w sieci, nie nadwyrężając przy tym firmowego budżetu? Już w najbliższą środę, 10 października o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub w roli eksperta wystąpi Mateusz Chęclewski, dyrektor kreatywny w agencji interaktywnej HESNA IMS.

09.10.2018 | przeczytano: 647 razy
E-marketing i dane o użytkownikach: Bezpłatne warsztaty

Aż 93 proc. ankietowanych marketerów korzysta z danych o użytkownikach[1]. Taki wynik pokazuje, że badanie danych staje się już koniecznością na drodze do sukcesu firm, a także ich sklepów internetowych. Dane pozwalają bowiem zrozumieć potrzeby oraz tendencje rynku. Już w najbliższą środę, 26 września o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub podczas bezpłatnych warsztatów szczegóły takich działań przybliży Aleksandra Lisiecka, Digital Analyst w agencji interaktywnej Bluerank.

21.09.2018 | przeczytano: 638 razy
Sukces dzięki reklamie w social mediach: Bezpłatne warsztaty

Według raportu strategicznego „Internet 2017/2018”, tylko w grudniu 2017 roku polscy użytkownicy Facebooka wygenerowali łącznie 3,344 mld odsłon. Rynek reklamy w mediach społecznościowych wart jest obecnie ponad 600 mln zł. W ciągu roku odnotował on wzrost wartości o 25% w stosunku do ubiegłego roku. To udowadnia, że social media pozostają jednym z najprężniej rozwijających się sektorów reklamy online. W jaki sposób zatem najlepiej zagospodarować środki przeznaczone na reklamę w mediach społecznościowych? Już w najbliższy czwartek, 27 września o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub swoją wiedzą podzieli się Joanna Stefaniak, Marketing Manager w Qpony.pl.

21.09.2018 | przeczytano: 1195 razy
Konwersja zwiększa szanse biznesowe i sprzedaż: Bezpłatne warsztaty

Wyniki raportu Gemius „Rynek e-commerce w Polsce 2018” ujawniły, że aż 56 proc. Polaków, korzysta z usług e-sklepów. W walce o klienta dużą rolę odgrywa konwersja, czyli stosunek zamówień do ilości odwiedzin sklepu internetowego. Czy mamy na nią realny wpływ? Jakie działania podjąć, aby sprzedaż w naszym e-sklepie notowała coraz lepsze wyniki? Już w najbliższą środę, 19 września o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub na te pytania odpowie Katarzyna Żurek, specjalista ds. komunikacji w agencji marketingu internetowego Neadoo Digital.

14.09.2018 | przeczytano: 559 razy
Skuteczny marketing restauracji - bezpłatne warsztaty

Według raportu „Rynek gastronomiczny w Polsce 2018”, z usług gastronomicznych korzysta już ponad połowa Polaków. Rosnąca popularność jadania na mieście stwarza wyzwanie dla restauratorów. Nawet najlepsza oferta kulinarna i atrakcyjna aranżacja wnętrza mogą nie zagwarantować sukcesu restauracji, jeśli nie będą one szły w parze ze skuteczną promocją. Już w najbliższy czwartek, 20 września o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub Agata Zarębska, współzałożycielka portalu Jemy w Łodzi pomoże przyszłym oraz obecnym restauratorom poznać metody promocji lokalu gastronomicznego, zwiększając szansę na jego sukces na rynku lokalnym.

13.09.2018 | przeczytano: 462 razy
Kryzys w social mediach pod kontrolą - warsztaty w poznańskim Idea Hub

Według raportu „Zarządzanie kryzysem w polskich przedsiębiorstwach 2018”, najpoważniejszym źródłem kryzysów wizerunkowych rodzimych firm jest Internet. Ponad 31 proc. przypadków rozpoczynają ataki inicjowane przez użytkowników sieci, w tym mediów społecznościowych. W jaki sposób radzić sobie z zagrożeniami wizerunkowymi w sieci? Na to pytanie już w najbliższą środę, 12 września o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub odpowie Anna Szajerska, współzałożycielka inicjatywy „Kobieta w roli głównej”.

06.09.2018 | przeczytano: 465 razy
Firmowa strona internetowa - warsztaty w poznańskim Idea Hub

Uczestnicy badania prowadzonego przez amerykański Vistaprint Digital w przeważającej większości wskazali, że pierwszym działaniem przed dokonaniem zakupu produktu bądź skorzystaniem z usługi pewnej marki jest sprawdzenie jej w internecie. Obecność przedsiębiorstwa w sieci pomaga zatem zatrzymać potencjalnego klienta na dłużej, stwarzając okazję do zyskania jego uwagi i zaufania. W jaki sposób zaistnieć w świecie wirtualnym z marką? Od czego zacząć? Już w najbliższy czwartek, 30 sierpnia o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub, tajniki prowadzenia firmowej strony internetowej przedstawi Wojciech Popiela, Tech Project Manager oraz Front-end Developer w TenseApp!.

27.08.2018 | przeczytano: 587 razy
Jak zaprojektować produkt „pod klienta”? Bezpłatne warsztaty

Przedsiębiorcy tworząc produkt bądź usługę muszą brać pod uwagę potrzeby klienta. To właśnie one są bodźcem do nadania produktowi takich cech, aby przyszły użytkownik był zadowolony i zaufał marce na długie lata. W jaki sposób dowiedzieć się, czy nasz produkt lub usługa będzie odpowiadać na potrzeby użytkowników? Na czym polega projektowanie doświadczeń użytkownika i czy możemy zrobić to sami? Już w najbliższy czwartek, 23 sierpnia o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub, etapy badania użyteczności zaprezentuje Maria Borowy, User Experience Designer w Merixstudio.

20.08.2018 | przeczytano: 720 razy
Anna Plocek, Paulina Morawska i Katarzyna Balińska dołączają  do Kamikaze

Dział Client Service agencji Kamikaze wzmocniły 3 nowe osoby. Pracę w agencji rozpoczynają: Anna Plocek, jako Senior Account Executive oraz Paulina Morawska i Katarzyna Balińska – obie na stanowiskach Account Executive

13.08.2018 | przeczytano: 1028 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 37)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764