logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Instagram: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2363
Nowa tożsamość marki CRIVIT

Marka CRIVIT prezentuje pierwszą międzynarodową kampanię omnichannel – FIND YOUR MOVE, która celebruje radość z ruchu na ekranach telewizorów, w mediach społecznościowych oraz sklepach Lidl w ponad 30 krajach. Odświeżona strona sklepu internetowego również zachęca klientów do ponownego odkrycia przyjemności płynącej z aktywności fizycznej. 

16.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 82 razy
Reklamy z wizerunkami polityków - broń w rękach cyberprzestępców

Gorączka kampanii prezydenckiej trwa w najlepsze i rozgrzewa emocje wielu wyborców do czerwoności. Niestety, cyberprzestępcy doskonale o tym wiedzą i bez skrupułów to wykorzystują. Nie tylko publikują w Internecie fake newsy i sieją dezinformację, ale także często ich celem są pieniądze Polaków. W ubiegłym roku aż 26 proc. oszustw inwestycyjnych dotyczyło fałszywych reklam z wizerunkami polityków. To dwukrotnie więcej niż w przypadku celebrytów (14 proc.) – wynika z raportu rocznego CSIRT KNF.

15.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 164 razy
Trendy w eventach korporacyjnych 2025

Wydarzenia firmowe to dziś jedno z najpotężniejszych narzędzi komunikacji. Angażują wszystkie zmysły uczestników, oferując unikalne doświadczenie interakcji z marką i zespołem. Obecnie eventy korporacyjne wykraczają daleko poza standardową imprezę z headlinerem – stają się strategicznym zasobem dla firmy, jej kultury i employer brandingu.

14.05.2025 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 230 razy
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO

Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.

14.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 180 razy
Vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej

Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi. Za realizację działań odpowiada Allegro Brand Experience Agency, która opracowała koncepcję kreatywną i koordynuje wszystkie elementy kampanii.

13.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 228 razy
Rokmates influencer marketingowym partnerem ZenMarket

Rokmates zostało partnerem ZenMarket w zakresie influencer marketingu na polskim rynku. W ramach współpracy z globalną marką agencja odpowiada za kompleksową realizację kampanii z udziałem polskich twórców działających na YouTubie, Instagramie i TikToku.

13.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 195 razy
Felix - psi amabasador marki w kampanii ASICS

ASICS prezentuje wyniki badania przeprowadzonego między innymi w Polsce, które potwierdzają wyjątkową rolę psów w motywowaniu ludzi do codziennej aktywności fizycznej i dbania o zdrowie psychiczne. To część globalnej inicjatywy Mind’s Best Friend, której celem jest podkreślenie znaczenia codziennego ruchu nie tylko dla kondycji ciała, ale przede wszystkim dla dobrego samopoczucia psychicznego.

13.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 225 razy
Realme przedstawia kampanię real me after dark

Marka realme prowadzi właśnie kampanię „real me after dark”, w której zachęca użytkowników do pokazania ich prawdziwego ja – po zmroku. W jej ramach 16 influencerów pokazuje, jaki jest ich typ osobowości według kwestionariusza Myersa-Briggsa oraz to, jak smartfony z serii realme 14 Pro pozwalają im to uchwycić. Działania uzupełnia konkurs dla obserwujących profil realme Polska na Instagramie.

12.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 203 razy
Jason Momoa w przygodowej kampanii Nuii

Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by wspólnie zaangażować się w to, co naprawdę ma znaczenie. Nową kampanią celebrują drugi rok wspólnej współpracy.

08.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 279 razy
KERRIS odpowiada za kolejny projekt dla marki Lisner

Agencja KERRIS, po dwóch latach stałej współpracy z marką Lisner, wygrała kolejny przetarg – tym razem na planowanie i zakup mediów digital. W ramach nowej, dwuletniej umowy agencja odpowiada za kompleksową strategię mediową w kanałach online. Pierwszym wspólnym projektem w tym zakresie jest kampania „Nie followuj, śledź”.

08.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 275 razy
1 2 3
Strona 1/237 (artykułów: 2363)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764