logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Instagram: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2110
Kerris z kampanią performance marketing „PayPo? Spoko”

Polski lider płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, prowadzi ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „PayPo? Spoko”. W ramach jej agencja KERRIS odpowiada za obsługę działań w obszarze performance marketing w social media i rozszerza dotychczasową współpracę o prowadzenie kampanii brand awareness.

23.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 144 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Space Cat Industries wygrywa dwa projekty dla Philipsa

Agencja Space Cat Industries wygrała dwa projekty związane z platformą TikTok dla marki Versuni (Philips Domestic Appliances). Jeden przetarg obejmował kampanię influencer marketingową dla urządzeń z kategorii Philips Floor Care, natomiast drugi to współpraca związana z założeniem i prowadzeniem profilu marki Philips w kategorii Domestic Appliances na TikToku.

23.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 199 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Modelki AI czy ambasadorowie marek? Kto jest bardziej skuteczny?

Analiza danych, automatyzacja procesów, personalizacja ofert czy tworzenie contentu to tylko kilka zadań marketingowców, w których coraz częściej wykorzystywana jest sztuczna inteligencja. Używanie narzędzi działających w oparciu o AI pozwala na zwiększenie wydajności zespołu i coraz większą skuteczność kampanii marketingowych. Cyfrowe modelki to przyszłość mediów społecznościowych?

23.05.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 193 razy
Maja Staśko otwiera „sklep”: kampania przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci

W ramach kampanii społecznej #ToNieJestNormalne działaczka społeczna Maja Staśko odsłoni nietypową witrynę sklepową w samym centrum Warszawy, zwracającą uwagę na problem wykorzystania seksualnego online najmłodszych. Jak pokazuje najnowsze badanie 6 na 10 młodych Polaków spotkało się z próbami wykorzystania na tle seksualnym w sieci.  

22.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 176 razy
M&CC z kampanią certyfikowanej żywności ekologicznej

W kwietniu 2024 r. agencja M&CC rozpoczęła kampanię „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”, promującą certyfikowaną żywność wytwarzaną w systemie rolnictwa ekologicznego. Jej celem jest budowanie świadomości na temat tego, czym jest unijny system jakości rolnictwa ekologicznego oraz jakie płyną z niego korzyści dla konsumentów, środowiska i klimatu. Zwiększenie rozpoznawalności systemu posłuży podnoszeniu konkurencyjności ekologicznych produktów spożywczych.

21.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 198 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Jak social media mieszają w demokracji algorytmami rekomendującymi treści

Sensacyjne nagłówki klikają się lepiej niż wyważone polemiki. To sprawia, że są też bardziej widoczne na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, bo ich algorytmy premiują „angażujące” treści. W czasie kampanii wyborczej ten wyścig po uwagę może mieć poważne konsekwencje.

18.05.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 676 razy (komentarzy: 5)
Domodesign w Domotece – 2 dni wykładów, warsztatów i konsultacji

Trzecia odsłona Domodesign, która odbyła się 10-11 maja na terenie warszawskiej Domoteki, zakończyła się sukcesem, czego najlepszym dowodem były zapełnione do ostatniego miejsca widownie wykładów, kompletne listy uczestników warsztatów i długie kolejki oczekujących na bezpłatne konsultacje z architektami. Po raz kolejny okazało się, że chcemy mieszkać modnie i funkcjonalnie, interesujemy się aktualnymi trendami i... potrzebujemy profesjonalnych porad. Bazując na tegorocznych doświadczeniach, organizatorzy Domodesign już teraz zapowiadają, że program kolejnej imprezy będzie jeszcze bogatszy i bardziej zróżnicowany.

17.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 220 razy
Peater rozpoczyna współpracę ContentHouse

Do grona klientów ContentHouse dołączył peater – aplikacja oferująca diety dopasowane do indywidualnych potrzeb użytkowników. Współpraca obejmuje kompleksowe działania strategiczne bazujące na content marketingu.

16.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 330 razy
Bezpieczeństwo: Jak rozpoznać oszustwa na LinkedIn

Próby oszustw już dawno dotarły do LinkedIn. Mimo to wielu użytkowników nie kojarzy tej sieci biznesowej z cyberprzestępczością. Wyjaśniamy, dlaczego może to być niebezpieczne dla bezpieczeństwa IT firm.

16.05.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 251 razy (komentarzy: 5)
Short social video i budowanie obecności marki w mediach społecznościowych

150 miliardów dolarów rocznie – tyle w 2028 roku mają wynosić rosnące systematycznie nakłady na reklamy w formie short videos[1]. Wprowadzone przez TikTok krótkie filmy kręcone w orientacji pionowej szybko awansowały z referencyjnej formy komunikacji Generacji Z na jedną z najbardziej atrakcyjnych także dla szerszej grupy użytkowników. Short social videos w postaci już nie tylko TikToków, ale także Meta Reels i YouTube Shorts, stały się jednocześnie najszybciej rozwijającym się narzędziem marketingowym na rynku, pomagającym realizować cele biznesowe marki i realnie zwiększające skuteczność komunikacji.

16.05.2024 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 322 razy
1 2 3
Strona 1/211 (artykułów: 2110)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764