logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Internet Rzeczy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
Sun Chemical na Konferencji Fleksografów

Kolejny już raz firma Sun Chemical czynnie zaangażowała się w organizację Konferencji Fleksografów będąc nie tylko Platynowym Sponsorem tego wydarzenia, ale także prezentując podczas niego dwa referaty dotyczące utrzymania wydajności drukarń wobec zmieniającego się rynku, oczekiwań klientów i konsumentów. Konferencja odbywała się w dniach od 24 do 26 kwietnia br. w Ożarowie Mazowieckim k. Warszawy, a jej gospodarzem i organizatorem jednocześnie była Polska Izba Fleksografów.

17.05.2023 | przeczytano: 398 razy

Zmiany zachodzące w otaczającym nas świecie wpływają również na sposób, w jaki tworzone są strony internetowe, aplikacje „codziennego użytku” oraz zaawansowane cyfrowe produkty dla profesjonalistów. Korzystanie z nich ma być już nie tylko proste i intuicyjne, ale także przyjemne. Od nowoczesnych rozwiązań oczekuje się przyniesienia biznesowych korzyści wynikających z zaspokajania coraz dłuższej listy ludzkich potrzeb. Nad tym, by miały szansę one powstać i spełnić swoją rolę czuwają projektanci UX (z ang. user experience) i UI (z ang. user interface). Co wpłynie na ich pracę w czasie najbliższych lat odpowiadają Wojtek Adryańczyk i Tomasz Kulczycki z firmy ExtraHut.

15.02.2023 | przeczytano: 683 razy
Prognozy HP Inc: najważniejsze trendy w druku przemysłowym na 2023 rok

W ostatnich miesiącach branża druku obserwowała nieustanny wzrost. Wiele rynków z powodzeniem powróciło do poziomów sprzed Covid-19, a niektóre obszary – takie jak druk komercyjny – nawet je przekroczyły. Jakich przełomowych wydarzeń zatem może się spodziewać sektor druku w nowym roku?

12.01.2023 | przeczytano: 541 razy

Produkcja i dystrybucja gier komputerowych, rozwiązania smart i Internet Rzeczy, fintech, cyfrowa przyszłość i znaczenie polskiej gospodarki – to przykładowe zagadnienia jakie omówią uczestnicy 3 debat, które odbędą się na żywo online 25 lutego podczas Expo 2020 Dubai. W ramach promocji polskiej branży ICT na EXPO powstanie także film na jej temat oraz przeprowadzano zostaną działania komunikacyjne.

18.02.2022 | przeczytano: 660 razy

Przyspieszona transformacja doprowadziła do pojawienia się nowych sposobów wykorzystywania technologii. Firmy na całym świecie dotknęły skutki pandemii COVID-19. Jednym z nich było szybkie przyjęcie nowych technologii, w tym chmury obliczeniowej, przetwarzania brzegowego, sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (AI/ML).

29.12.2021 | przeczytano: 708 razy
Xerox z nowym wiceprezesem wykonawczym i prezesem na region EMEA

Firma Xerox, globalny producent sprzętu i oprogramowania dla firm, przedstawiła nowego wiceprezesa wykonawczego i prezesa ds. operacyjnych w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA). Został nim Jacques-Edouard Gueden, pełniący tymczasowo tę funkcję od końca września ubiegłego roku.

05.02.2021 | przeczytano: 572 razy

Firma Mark Andy przygotowała kolejną zdalną prezentację dla swoich klientów, tym razem we współpracy z Avery Dennison. Będzie ona poświęcona technologii RFID i rozwiązaniom technologicznym, jakie obie firmy oferują. Webinarium odbędzie się 9 grudnia br. i składać się będzie z dwóch sesji. Pierwsza - od godziny 10.00 – prowadzona będzie w języku polskim, druga  - od godziny 15 – w języku angielskim. Podczas spotkania Mark Andy zaprezentuje swoje maszyny, a Avery Dennison produkty z gamy „etykiet inteligentnych”.  Zdobywają one coraz większą popularność w rożnych dziedzinach życia na całym świecie, także w naszym kraju. Spotkanie będzie również okazją do zadawania pytań organizatorom.

03.12.2020 | przeczytano: 752 razy
Przyszłość etykiety według Mark Andy

Technologia identyfikacji produktów za pomocą fal radiowych (RFID) staje się coraz bardziej obecna w naszej codziennej rzeczywistości. Sklep, pralnia, hotel, magazyn, przemysł z RFID to już od wielu lat fakty. Ale lodówka, która prześle nam informacje o brakujących w niej produktach do smartfona to dla wielu wciąż futurologia. Czy jednak na pewno? Jeszcze 10 lat temu nie czytaliśmy masowo gazet w naszych komórkach, nie oglądaliśmy w nich filmów, nie odbieraliśmy poczty. Obecnie niemal każdy z tego korzysta. Dlatego warto przyjrzeć się nowym pomysłom dotyczącym produktów i ich przyszłości. W tym zakresie nieodłącznym będzie spojrzenie na ich opakowanie, przede wszystkim na etykietę. Co więc z tą etykietą? Jaka będzie jej przyszłość, w którym kierunku należy podążać? Z odpowiedzią na te pytania przychodzi m.in. firma Mark Andy, która od jakiegoś już czasu odnotowuje rosnące zainteresowanie maszynami, umożliwiającymi produkcję etykiet z technologią RFID.

01.06.2020 | przeczytano: 671 razy
Jak customer experience kształtuje strategie galerii handlowych

Eksperci JLL we współpracy z agencją Freebee, przeanalizowali, jakich trendów możemy spodziewać się w obszarze customer experience (wrażeń klientów) w sektorze nieruchomości handlowych. Werdykt? Nasze doświadczenia ukształtują w dużej mierze technologie.

27.09.2018 | przeczytano: 612 razy
Żabka i Microsoft prezentują koncept „sklepu przyszłości”

Żabka już od dwudziestu lat zajmuje szczególne miejsce w świadomości klientów. Dwie dekady działalności blisko konsumentów i ich potrzeb pozwoliły na stworzenie nowoczesnego formatu convenience, wdrażanego w sieci od ponad dwóch lat. Równolegle do zmian wizualnych i asortymentowych, nowy format pozwala na wprowadzenie najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Partnerem projektu jest firma Microsoft i10 spośród jej firm partnerskich, których rozwiązania umożliwiły stworzenie konceptu sklepu, gdzie najnowsze technologie służą wygodzie klienta.   

25.09.2018 | przeczytano: 3027 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764