logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Intrum: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9

Pandemia Covid-19 nie tylko spowodowała globalny kryzys ekonomiczny, ale wpłynęła prawie na każdy aspekt naszego życia. Nie dziwi więc, że koronawirus wprowadził również nowe zasady na rynku pracy i znacznie zmienił funkcjonowanie wielu firm, także w Polsce. W jaki sposób?

19.10.2020 | przeczytano: 352 razy
7 na 10 przedsiębiorców w naszym kraju ma problem z niepłacącymi klientami

Z najnowszej edycji raportu Intrum “European Payment Report 2020” opublikowanego pod koniec września wynika, że pandemia Covid-19 negatywnie wpłynęła na krajobraz płatności w Polsce oraz nastroje polskich przedsiębiorców. Jeszcze przed korona-kryzysem zatory płatnicze były jednym z głównych problemów rodzimej gospodarki, a obecnie aż 45% respondentów badania przeprowadzonego przez Intrum uważa, że w ciągu 12 nadchodzących miesięcy ryzyko wystąpienia opóźnionych płatności lub braku płatności ze strony dłużników ich firm wzrośnie. Klienci płacący po terminie są już problemem dla ponad 70% biznesów. Pandemia zauważalnie powiększyła lukę płatniczą: ta w sektorze publicznym wynosi już 20 dni, a w B2B 17 dni. Konsekwencje opóźnień w płatnościach mogą mieć negatywne skutki dla firm. Jakie środki stosują przedsiębiorcy, by ich uniknąć?

12.10.2020 | przeczytano: 341 razy
Visibly optymalizuje i mierzy efekty działań PR w Internecie

Agencja Lightscape wystartowała z nową marką opartą na autorskiej platformie technologicznej. Visibly pozwala na zoptymalizowanie działań PR, w taki sposób, aby miały bezpośredni wpływ na widoczność klienta i jego kluczowych komunikatóww wyszukiwarce. Dzięki własnemu modułowi analitycznemu, agencja zaraportuje, jakie pozycje w wynikach wyszukiwania dla wytypowanych słów kluczowych zajmują publikacje medialne. To technologia, która nie była do tej pory dostępna na rynku, a która pozwala zintegrować PR z całościową strategią digital. Z usług Visibly skorzystali już m.in. Expander Advisors, Grupa Inelo i inni.

07.10.2020 | przeczytano: 585 razy
Good One PR z Eweliną Puławską jako Account Directorem

We wrześniu br. Ewelina Puławska awansowała w strukturach agencji Good One PR i objęła nowo utworzone stanowisko Account Directora. Wcześniej pełniła funkcję Senior Account Managera. Będzie zajmować się rozwojem agencji i jej reprezentacją na zewnątrz. W zakres jej obowiązków wchodzi doradztwo komunikacyjne i strategiczne, koordynacja prowadzonych przez firmę projektów, zarządzanie zespołem oraz nadzór współpracy z kluczowymi klientami agencji. Odpowiada również za kampanie pro bono, realizowane przez Good One PR w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu.

17.09.2020 | przeczytano: 195 razy
Kamikaze wzmacnia zespół trzema transferami

Do zespołu agencji Kamikaze dołączyły Paulina Pytel - na stanowisko Account Executive, Dominika Kościółek - również jako Account Executive, oraz Anna Kawecka - na stanowisko Junior Graphic Designer.

14.07.2020 | przeczytano: 467 razy
Polska w czołówce krajów z największym kryzysem finansowym konsumentów

Kryzys związany z Covid-19 wpłynął nie tylko na biznesy w całej Europie, ale również na sytuację finansową konsumentów. Jak wynika z raportu specjalnego przygotowanego przez Intrum, 54% z nich przyznaje, że wskutek pandemii doświadczyło spadków dochodów. To z kolei doprowadziło do pogorszenia się dobrobytu finansowego wielu gospodarstw domowych na starym kontynencie. Zebrane dane pokazują, że Polska wraz z Grecją i Rumunią znajduje się w czołówce krajów w Europie, w których konsumenci zostali najbardziej dotknięci kryzysem. 65% polskich respondentów deklaruje, że obawy związane z rosnącymi rachunkami mają negatywny wpływ na ich samopoczucie. W dodatku tylko 16% pytanych jest przekonanych o tym, że w ciągu 6 miesięcy poprawi się ich sytuacja finansowa. Czy to tylko kolejny przykład słynnego pesymizmu Polaków, czy ekonomiczne skutki koronawirusa okazały się poważniejsze, niż mówiły szacunki?

12.06.2020 | przeczytano: 439 razy
Firmy w Europie mają problem z wydłużającymi się terminami płatności

W warunkach ogólnej niepewności gospodarczej, średni czas, w jakim dokonywane są płatności, rośnie w górę

17.03.2020 | przeczytano: 484 razy
Prawdziwy koszt Świąt

1 na 5 Europejczyków wydaje na prezenty na Święta Bożego Narodzenia więcej, niż może sobie na to pozwolić. Wiele osób wykorzystuje limity na kartach kredytowych i pożycza pieniądze, by obdarować bliskich.

18.12.2019 | przeczytano: 247 razy
Polscy mikroprzedsiębiorcy nie płacą na czas, bo są zadłużeni

Ponad 7 na 10 zadłużonych firm, które znajdują się w KRD, to mikroprzedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą. Mają do oddania łącznie 5 mld zł. Tylko w ciągu pięciu ostatnich lat dług ten wzrósł o 3,2 mld zł. Dlaczego nie płacą? Przede wszystkim dlatego, że borykają się z problem zatorów płatniczych. Niepłacący na czas kontrahenci i klienci są winni najmniejszym przedsiębiorcom w naszym kraju 910 mln zł. Jak wynika z raportu Intrum Euopean Payment Raport 2019, opóźnione płatności są jedną z poważniejszych bolączek polskiej gospodarki. Większe podmioty potrafią sobie radzić z negatywnymi skutkami tego zjawiska i zabezpieczać się na wypadek utraty płynności finansowej, ale mikrobiznesy wydają się być na straconej pozycji.

30.09.2019 | przeczytano: 684 razy (komentarzy: 2)
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764