logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Intrum: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
PITy 2024 – ostatni moment na rozliczenie

Czas ucieka nieubłaganie, a wraz z nim mijają ostatnie chwile na rozliczenie PIT. Dla wielu osób ostateczny termin złożenia deklaracji podatkowej przypada 30 kwietnia. Dopełnianie formalności na ostatnią chwilę bywa stresujące, zwłaszcza jeżeli weźmiemy pod uwagę, że niezłożenie lub nieterminowe przekazanie urzędowi skarbowemu deklaracji może rodzić przykre konsekwencje. Jak więc sprawnie i bezbłędnie dokonać rozliczenia, nawet jeśli kończy się nam czas? Czy można sprawnie rozliczyć się bez wychodzenia z domu i co dokładnie grozi za niedopełnienie obowiązku? Eksperci podpowiadają, jak przejść przez ten proces sprawnie i bezpiecznie.

22.04.2024 | przeczytano: 75 razy
PIT 2024 – na jakie ulgi możemy liczyć?

W ramach obowiązku rozliczeń PIT za rok 2023, podatnicy w Polsce stają przed możliwością skorzystania z różnorodnych ulg, które mogą znacząco zmniejszyć ich należności wobec państwa. Z danych Ministerstwa Finansów wynika, że w roku 2022 z odliczeń skorzystało ponad 8,7 miliona podatników, oszczędzając łącznie niemal 14 mld zł[1]. Dlatego też, zrozumienie ich zakresu, warunków oraz sposobu aplikowania jest niezbędne dla każdej osoby, pragnącej optymalizować swoje zobowiązania. Od ulgi internetowej, przez wsparcie dla rodzin, po ulgę dla młodych, wchodzących dopiero na rynek pracy – każda z nich ma na celu nie tylko obniżenie wysokości rozliczenia, ale również promowanie określonych zachowań i inwestycji w siebie i życie dookoła nas. Zatem na jakie ulgi możemy liczyć w 2024 roku?

29.03.2024 | przeczytano: 211 razy
Znamy nominowanych do PR Wings 2023

Zakończyły się eksperckie oceny zgłoszeń do 3. edycji konkursu PR Wings 2023. Jurorzy zdecydowali o zakwalifikowaniu do II etapu kilkudziesięciu projektów. Teraz w drodze kolejnego głosowania wybiorą zwycięzców, którzy o swojej wygranej dowiedzą się 8 listopada br. podczas uroczystej gali w Warszawie. Tego dnia poznamy również laureata Nagrody Specjalnej SAPR wybranego przez przedstawicieli agencji członkowskich stowarzyszenia spośród wszystkich projektów zgłoszonych do konkursu.

19.10.2023 | przeczytano: 740 razy

E-commerce jest jedną z niewielu branż, która została „oszczędzona” przez korona-kryzys, a nawet więcej – pandemia Covid-19 „pomogła” temu sektorowi. Online możemy kupić już prawie wszystko. Cenimy sobie szybkość i anonimowość zakupów w sieci. Wystarczy kilka kliknięć, bez ryzyka stania w korkach czy w kolejce do kasy, a dana rzecz niebawem trafia pod nasze drzwi. Zwolennicy zakupów w sklepach stacjonarnych podkreślają, że wolą dokładnie, na żywo obejrzeć dany produkt, nim za niego za płacą. To pozwala im uniknąć kupowania „kota w worku”. A gdyby tak połączyć jedno z drugim, największe zalety kupowania online i offline?  Jeden z ważniejszych kierunków rozwoju branży e-commerce już na to pozwala! Chodzi o live shopping, czy kupowanie w trakcie tzw. streamów, transmisji na żywo w mediach społecznościowych obecnie organizowanych już nie tylko przez influencerów czy wybrane marki, ale również przez największe „sieciówki” czy również po prostu, osoby prywatne. Co trzeba wiedzieć o livestream shoppingu, by kupować z głową i nie paść ofiarą cyberoszustów, którzy wykorzystują zainteresowanie nowym trendem, jak i niewiedzę konsumentów. O tym w kolejnym odcinku cyklu Intrum – „Ogarniam finanse”!

21.06.2023 | przeczytano: 438 razy

Prawie 9 na 10 konsumentów na całym świecie uważa zrównoważony rozwój za ważny przy wyborze marki[1]. Jak na to „wyzwanie” odpowiadają globalni gracze i czego możemy się od nich nauczyć? Czym jest real time CSR i dlaczego wojna w Ukrainie wprowadziła nowe standardy dobroczynności, uruchamiając jednocześnie falę wolontariatu pracowniczego? Dlaczego nie każda pomoc jest trafiona i bezpieczna wizerunkowo dla Twojej marki? Podsumowanie tegorocznych wydarzeń i garść świeżych inspiracji przygotowała Grupa Robocza Public Relations IAB Polska. To druga z rzędu publikacja poświęcona trendom i zmianom, jakie zaszły w obszarze CSR, tym razem poszerzona o case studies i wypowiedzi zaproszonych ekspertów.

22.12.2022 | przeczytano: 770 razy
Recepta na udany związek na linii marketer-agencja: efektywna komunikacja

Według badania R3[1] współpraca pomiędzy marką i agencją reklamową trwa średnio 3 lata. Od czego zależy jej długość? Brief4u.com spytało marketerów, co ich zdaniem najbardziej wpływa na jakość współpracy z agencją reklamową. Zdecydowana większość (68,3 proc.) wskazała na efektywną komunikację pomiędzy stronami. Banalne? Otóż, okazuje się, że nie. Blisko jedna trzecia przedstawicieli marek narzeka na utrudniony kontakt z agencją i jej niską responsywność. Budowanie długotrwałej relacji na linii marketer-agencja to obustronne zaangażowanie. Z jakimi wyzwaniami zmagają się obie strony i co może poprawić jakość komunikacji?

29.12.2021 | przeczytano: 953 razy

Grupa Robocza Public Relations w IAB Polska wybrała prezydium na kolejną kadencję. Po raz kolejny szefową Grupy została Joanna Berlińska z Lightscape, która funkcję pełni od marca 2021 r., a jej zastępczynią Justyna Oracz z Fantasyexpo.

22.11.2021 | przeczytano: 427 razy
Trust is the new king w marketingu online – raport Lightscape i Visibly

Autentyczność, uczciwość i osobisty głos leżą u podstaw wielu sukcesów w sieci - to słowa Ricka Levine’a, autora „Manifestu Cluetrain” na temat końca ery tradycyjnego biznesu. Co o tym sądzi polski marketer? Z badania przeprowadzonego na zlecenie agencji Lightscape i marki Visibly wynika, że aż 8 na 10 z nich uważa zaufanie do marki jako kluczowy aspekt w pozyskiwaniu odbiorców szczególnie w sieci.

09.08.2021 | przeczytano: 557 razy

Pandemia Covid-19 nie tylko spowodowała globalny kryzys ekonomiczny, ale wpłynęła prawie na każdy aspekt naszego życia. Nie dziwi więc, że koronawirus wprowadził również nowe zasady na rynku pracy i znacznie zmienił funkcjonowanie wielu firm, także w Polsce. W jaki sposób?

19.10.2020 | przeczytano: 537 razy
7 na 10 przedsiębiorców w naszym kraju ma problem z niepłacącymi klientami

Z najnowszej edycji raportu Intrum “European Payment Report 2020” opublikowanego pod koniec września wynika, że pandemia Covid-19 negatywnie wpłynęła na krajobraz płatności w Polsce oraz nastroje polskich przedsiębiorców. Jeszcze przed korona-kryzysem zatory płatnicze były jednym z głównych problemów rodzimej gospodarki, a obecnie aż 45% respondentów badania przeprowadzonego przez Intrum uważa, że w ciągu 12 nadchodzących miesięcy ryzyko wystąpienia opóźnionych płatności lub braku płatności ze strony dłużników ich firm wzrośnie. Klienci płacący po terminie są już problemem dla ponad 70% biznesów. Pandemia zauważalnie powiększyła lukę płatniczą: ta w sektorze publicznym wynosi już 20 dni, a w B2B 17 dni. Konsekwencje opóźnień w płatnościach mogą mieć negatywne skutki dla firm. Jakie środki stosują przedsiębiorcy, by ich uniknąć?

12.10.2020 | przeczytano: 627 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764