logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Ironman: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
New Balance inspiruje i pokazuje, że każdy jest biegaczem

To proste. Jeśli biegasz, jesteś biegaczem, a jedyny słuszny styl biegania, to Twój własny. Taka jest idea najnowszej globalnej kampanii ‘Run Your Way’ przygotowanej przez New Balance. Z inspiracji i nawiązując do globalnej kampanii marka w Polsce postanowiła przybliżyć sylwetki lokalnych biegaczy, z których każdy biega z innego powodu i inaczej postrzega tę aktywność.

31.03.2023 | przeczytano: 656 razy

Zawody triathlonowe IRONMAN co roku przyciągają tysiące zawodników i kibiców z całego świata. Choć starty odbywają się w niedzielę, to już od piątku wszyscy zainteresowani gromadzą się w strefie EXPO, czyli przestrzeni wystawowej, gdzie mają możliwość do rozmów i poznania nowości ze świata zdrowia i sportu. To wyjątkowa okazja dla marek do bezpośredniego kontaktu z tysiącami uczestników i wspierających ich osób, ale też ogromne wyzwanie. Jak przyciągnąć uwagę oraz wyróżnić się na tle konkurencji? Podpowiadamy na przykładzie STACJI True REGENERACJI, organizowanej przez true men skin care, producenta męskich kosmetyków premium, który świetnie wykorzystał zainteresowanie tą dyscypliną.

30.09.2022 | przeczytano: 672 razy
Spicy Mobile wprowadziła nielimitowany płatny urlop dla pracowników

Spicy Mobile od stycznia br. testuje wyjątkowy program zarządzania, którym objęto wszystkich pracowników firmy – nielimitowany płatny urlop. Tym samym polska firma wprowadza ideę „work-life balance” na najwyższy możliwy poziom.

12.07.2022 | przeczytano: 760 razy
Mistrzyni Ironmana, Lucy Charles-Barclay w drużynie ASICS

ASICS podpisał kontrakt z Lucy Charles-Barclay – triathlonistką i panującą mistrzynią świata w Ironman 70.3. W ramach współpracy, Brytyjka dołączyła do globalnego zespołu ambasadorów japońskiej marki.

05.05.2022 | przeczytano: 712 razy
Dwie drukarki sublimacyjne Mutoh podbiły świat „dwukołowców”

VELOSOCK rozpoczęła działalność, jako lokalna łotewska firma. W ciągu zaledwie kilku lat stała się globalną marką z klientami na całym świecie i licznymi prestiżowymi nagrodami za wzornictwo. Kto by pomyślał, że tak prosty pomysł - elastyczna osłona roweru ułatwiająca przechowywanie oraz jego  transport - szturmem podbije świat cyklistów? Gvido Bajars, współzałożyciel VELOSOCK, ujawnia, że w tym sukcesie pomogły mu 2 drukarki sublimacyjne Mutoh ValueJet 1638WX.

09.03.2020 | przeczytano: 2399 razy
Ultratriathlonista Robert Karaś pierwszym Partnerem marki Cupra

Przepłynąć bez przerwy ponad 11 km, przejechać rowerem dystans między Gdynią i Rzeszowem, a na koniec przebiec 126 km. Niemożliwe? Nie dla Roberta Karasia, który ustanowił rekord świata w potrójnym Ironmanie. W jego pasji towarzyszy mu CUPRA. Ultratriathlonista został pierwszym polskim Partnerem hiszpańskiej marki samochodów o sportowym charakterze.

06.06.2019 | przeczytano: 418 razy
Nike Just Do It „Dream Crazy”

Już od 30 lat hasło „Just Do It” motywuje sportowców z całego świata, bez względu na dyscyplinę czy poziom zaawansowania. Drugie video z serii JDI „Dream Crazy" to wyraz uznania dla tej różnorodności. Klip opowiada historie zawodników, zarówno o międzynarodowej sławie, jak i tych, o których dopiero usłyszymy. Wszyscy oni wykorzystują siłę sportu, aby zmieniać świat.

06.09.2018 | przeczytano: 697 razy

Pol’and’Rock Festival (wcześniej odbywający się pod nazwą Przystanek Woodstock) odbędzie się w dniach 2-4 sierpnia w Kostrzynie nad Odrą. Mastercard już po raz siódmy wspiera festiwal organizowany przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy i jak co roku zapewni festiwalowiczom liczne atrakcje oraz bezcenne niespodzianki.

26.07.2018 | przeczytano: 734 razy
Krzysztof Wieszczek w nowym spocie marki Wiśniowski promującym Enea Ironman Gdynia

Wkrótce w Internecie pojawi się nowy spot reklamowy zachęcający do wzięcia udziału w tych sierpniowych zawodach. Głównym bohaterem teasera został aktor Krzysztof Wieszczek – ambasador projektu Be the Winner marki Wiśniowski znany z zamiłowania do tego wymagającego i ekstremalnego sportu.

09.07.2018 | przeczytano: 495 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764