logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

KWANKO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8

Już podczas zakupów Amazon przewiduje, czy klient kupi wybraną książkę. To magia, a może czytanie w myślach? Nie, to dogłębna znajomość użytkownika wykorzystana przez inteligentne i „uczące się” algorytmy danych, służące do symulowania różnych scenariuszy, w zależności od pozostawionego przez nich „internetowego” śladu aktywności.

24.04.2017 | przeczytano: 758 razy
10 przykazań skutecznej wyprzedaży dla e-commerce

Aż 75% Polaków planuje zakupy podczas zimowych wyprzedaży. Coraz częściej decydują się jednak odwiedzić sklep internetowy, zamiast stacjonarnego. Co zrobić, by nowy rok rozpoczął się dla e-sklepu w możliwie najlepszy sposób? Specjaliści z Grupy Kwanko przedstawiają 10 przykazań dla e-commerce, jak podnieść swoją sprzedaż w okresie wyprzedaży.

11.01.2017 | przeczytano: 643 razy
10 porad dla e-commerce, czyli jak przygotować się do Black Friday, by odnieść sukces?

Wyprzedaże w Black Friday kojarzą się głównie z tłumami w sklepach stacjonarnych. Jednak od kilku lat prawdziwe oblężenie przeżywają w te dni sklepy internetowe. Oto dziesięć wskazówek, jak przygotowywać zaplecze techniczne i marketingowe e-sklepu, by weekend największych wyprzedaży w roku zakończył się sukcesem.

17.11.2016 | przeczytano: 1255 razy
Zgrana drużyna potrzebna jest również w e-commerce

Euro 2016 zawładnęło sercami wszystkich Polaków. Ale okazuje się, że zgrany zespół potrzebny jest nie tylko na boisku piłkarskim, ale również… w biznesie e-commerce. W duchu sportowej rywalizacji i gry o jak najwyższą pozycję, Grupa KWANKO analizuje jak powinni działać zawodnicy e-biznesu na konkretnych pozycjach.

28.06.2016 | przeczytano: 1349 razy
Kluczowe liczby w digital marketingu

Jak wyglądają wydatki na reklamę internetową w Polsce, a jak na świecie? Jak rewolucja online przyjęła się w naszym kraju i jak wyglądać będzie rynek reklamy w internecie w 2018 roku?

21.06.2016 | przeczytano: 899 razy
Drive To Store: Geotargetowanie wg Grupy Kwanko

Jak wykorzystać fakt, że 70% użytkowników mobilnych używa swoich smartfonów podczas zakupów? Odpowiedź jest prosta - wystarczy trafić do konsumenta z reklamą, która będzie nie tylko spersonalizowana, ale również zachęcająca do odwiedzin sklepu, obok którego aktualnie przechodzi.

13.05.2016 | przeczytano: 1027 razy
10 dat w e-commerce wyznaczających kierunki kampanii

Rynek e-commerce wciąż przeżywa dynamiczny rozwój. Polacy coraz częściej zaglądają nie do sklepów stacjonarnych, ale na strony internetowe i to tam decydują się na zakup danego produktu lub usługi, gdzie w ciągu całego roku wydają ponad 1100 zł. Zobaczcie 10 najważniejszych dat w e-commerce według Grupy KWANKO.

19.04.2016 | przeczytano: 820 razy
Grupa Kwanko po rebrandingu

Grupa KWANKO specjalizuje się w dziedzinie performance marketingu a także internetowej i mobilnej reklamie online. Teraz, marka realizująca kampanie na całym świecie, z rocznym obrotem w wysokości 53 milionów euro, postanowiła odświeżyć swój wizerunek i zdecydowała się na rebranding.

07.04.2016 | przeczytano: 524 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764