logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Kogifi: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
7 trendów e-commerce w 2021 roku

Nic nie wskazuje na to, by kolejny rok miał być niesprzyjający dla branży e-commerce, która dzięki pandemii koronawirusa rośnie w galopującym tempie. Wraz z inwestycją w zakupy online sprzedawcy chętniej wdrażają też nowe technologie, które wnoszą e-sklepy na kolejne poziomy zaawansowania i napędzają dodatkowo rozwój całej branży. Jakie trendy i udogodnienia czekają konsumentów w nadchodzących miesiącach? W jakim kierunku podąża e-commerce w Polsce?

21.12.2020 | przeczytano: 1745 razy
E-commerce w erze post-covid, czyli zwrot ku transformacji cyfrowej

W związku z pandemią koronawirusa wyraźnie zmieniły się nawyki zakupowe Polaków. Zgodnie z najnowszym raportem „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020”, co 4. Internauta dokonuje zakupów w sieci częściej ze względu na obecną sytuację[1]. Z jednej strony to szansa dla e-sprzedawców, a z drugiej – konieczność przyspieszonej transformacji cyfrowej sklepów, które dotychczas funkcjonowały tylko w świecie offline. Inwestycja w nowe technologie to obecnie „być albo nie być” w branży handlowej.

07.08.2020 | przeczytano: 775 razy
Sprzedaż online w dobie koronawirusa: szanse i błędy

Obecność firmy w internecie to nie tylko dodatek do dotychczasowej działalności prowadzonej w tradycyjnym modelu sprzedaży. Sprzedaż online stała się jedyną opcją dla wielu firm, które chcą zabezpieczyć swój byt w niepewnych czasach.

28.05.2020 | przeczytano: 1181 razy

Wrocławska spółka Kogifi Consulting Group – zajmująca się wdrożeniami rozwiązań marketingu cyfrowego i customer experience – otworzyła pierwszą zagraniczną placówkę w Szwecji. Nowym biurem zarządzają doświadczeni eksperci z lokalnego rynku IT: Jonas Billing i Tobias Folkensson. Ekspansja na rynek skandynawski to kolejny krok na drodze budowania i rozwijania międzynarodowego portfela klientów.  

20.01.2020 | przeczytano: 598 razy
Good One PR wypromuje polskiego asystenta głosowego

W lutym warszawska agencja Good One PR nawiązała współpracę z akceleratorem startupów Kogifi. Do zadań agencji należy opracowanie i realizacja strategii wdrożenia na rodzimy rynek jednego z projektów spółki, którym jest pierwszy polski asystent głosowy oparty o algorytm sztucznej inteligencji.

23.03.2018 | przeczytano: 419 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764