logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Komputronik: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 57
Coraz bliżej święta – jakie prezenty chcemy znaleźć pod choinką

Grudzień - czas przygotowań i celebracji świąt Bożego Narodzenia, a co za tym idzie także wielkich zakupów. W tym czasie Polacy zdecydowanie więcej wydają na jedzenie, wyjazdy, usługi, a nade wszystko na prezenty. Czym obdarowujemy bliskich i co sami chcielibyśmy znaleźć pod choinką? Komputronik zdradza aktualne hity zakupowe i podpowiada, jakie prezenty na pewno ucieszą obdarowanych.

13.12.2018 | przeczytano: 219 razy
Komputronik: dwie nagrody podczas konferencji Marketing & Sales Executive Summit '18

Nagrody dla najlepszych marketerów roku rozdane. We wtorkowy wieczór w hotelu Warszawianka, podczas konferencji Marketing & Sales Executive Summit '18 organizowanej przez wydawcę mediarun.pl, odbyła się VIII edycja Gali Finałowej, na której ogłoszone zostały wyniki konkursu. Dla Komputronik okazały się one bardzo korzystne – marka otrzymała statuetki Dyrektor Marketingu Roku 2018 w kategorii Technologie / Telco / RTV / AGD oraz Zespół Marketingu Roku 2018.

07.12.2018 | przeczytano: 358 razy (komentarzy: 1)
Rekordowy Black Friday w Komputronik

Jak podaje KPMG niemal połowa Polaków wstrzymuje się z zakupami czekając na wyprzedaże i obniżki cenowe. Co więcej, 47% ankietowanych najchętniej skorzystałoby z promocji właśnie na Black Friday. Dane zebrane przez Komputronik z tegorocznej edycji Czarnego Piątku potwierdzają te statystyki. W piątek 23 listopada sklep internetowy marki odwiedziła rekordowa liczba osób i o ponad 20% większa niż tego samego dnia w roku ubiegłym!

28.11.2018 | przeczytano: 204 razy
Black Friday – okazja czyni zakupy

Wielka wyprzedaż przypadająca na ostatni piątek listopada i mająca początek swojej tradycji w Stanach Zjednoczonych, ku uciesze konsumentów gości i w Polsce. To czas, w którym kupuje się już gwiazdkowe prezenty, korzystając z największych promocji, jakie pojawiają się w ciągu roku. W naszym kraju to dość młoda tradycja, ale Komputronik udowadnia, że z dużym potencjałem – zarówno dla kupujących, jak i sprzedających.

22.11.2018 | przeczytano: 238 razy
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią

Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach Komputronik.

16.11.2018 | przeczytano: 370 razy
Case study: Real Time Marketing w wydaniu Komputronika

Tegoroczny Mundial nie zakończył się dla Polaków sukcesem. Seria porażek szybko zakończyła udział polskiej reprezentacji w walce o zwycięstwo i pozostawiła u kibiców niedosyt. Zupełne przeciwieństwo stanowią działania marek, które zainspirowane ważnym sportowym czasem, prowadziły zintensyfikowane kampanie reklamowe w oparciu o Real Time Marketing. Jedną z lepiej przygotowanych firm podczas ubiegłych Mistrzostw Świata był Komputronik, który zakończył turniej ze wzrostem odsłon witryny, odwiedzin w sklepie stacjonarnym i przede wszystkim ze wzrostem sprzedaży.

20.08.2018 | przeczytano: 845 razy
Influence marketing - bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub

Polskie firmy wciąż stawiają na reklamę. Według badań Starcom, w ubiegłym roku w naszym kraju wydano w sumie 8,8 mld zł na ten cel. Staje się to jednak coraz ryzykowniejszym przedsięwzięciem. Polacy blokują ponad połowę reklam w sieci, ponadto duża część cierpi na tzw. „ślepotę banerową”, uniemożliwiającą dostrzeganie reklam. Jak zatem dotrzeć do świadomości konsumentów? Odpowiedzią na to pytanie jest influence marketing.

06.08.2018 | przeczytano: 441 razy
Q&A Communications będzie wspierać zespół PR Škoda

ŠKODA to niekwestionowany lider rynku motoryzacyjnego w Polsce. Z połową maja marka rozstrzygnęła przetarg na obsługę działań z zakresu Public Relations. W ramach podjętej współpracy, realizacją powierzonych zadań zajmie  się agencja Q&A Communications.

11.06.2018 | przeczytano: 366 razy
LG rozpoczyna kampanię z Disneyem

LG Electronics Polska rusza z kampanią flagowego smartfona G7 ThinQ przy współpracy z firmą The Walt Disney Company Polska. Marki wspólnie świętują premierę najnowszego filmu Han Solo: Gwiezdne wojny – historie.

05.06.2018 | przeczytano: 391 razy
Bezpłatne warsztaty networkingowe w poznańskim Idea Hub

Od czego rozpocząć budowanie marki? Jak ją potem komunikować? W jaki sposób pomoże w tym myślenie projektowe, czyli tzw. design thinking? Jak skutecznie zarządzać? Już w najbliższy czwartek, 24 maja o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub Łukasz Stawecki, Brand Manager w Komputronik S.A., przybliży przedsiębiorcom wielokanałowe metody budowania marki w oparciu o strategię marketingową.

18.05.2018 | przeczytano: 525 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 57)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764