logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

LINK Conversations: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Jak marki skracają dystans z klientem?

"Aby połączyć się z konsultantem, naciśnij zero" - niedługo to zdanie będzie budzić równie silny przypływ nostalgii jak walkmany i kasety VHS. Niektórzy już wolą czatować z firmami zamiast wisieć na infolinii. Marki śledzące zmiany na rynku to rozumieją i szykują się na zmiany w komunikacji na linii biznes - klient.

11.09.2019 | przeczytano: 1083 razy

Rozmawiamy z chatbotami i kupujemy w apkach wirtualne akcesoria za prawdziwe pieniądze. Zaczęliśmy też zwracać uwagę na nasze dane osobowe, w których ochronie najlepiej sprawdza się prosty i niezawodny SMS. Ostatnie miesiące w świecie mobilnym to zdecydowanie czas łączenia starego z nowymi trendami. Oto czego miniony rok nauczył marketerów i użytkowników.

28.12.2018 | przeczytano: 976 razy
Właściciel SMSAPI zmienia nazwę

ComVision Sp. z o.o., właściciel marki SMSAPI, zmienia nazwę na LINK Mobility Poland Sp. z o.o. Po 11 latach obecności na rynku wejściu skład międzynarodowej grupy, firma robi kolejny krok i nie zwalnia tempa rozwoju.

13.11.2018 | przeczytano: 605 razy
Właściciel marki SMSApi kontynuuje dobrą passę finansową

Spółka ComVision, właściciel marki SMSAPI, kontynuuje dobrą passę finansową . W pierwszym kwartale 2018 roku osiągnęła przychody na poziomie 16,3 mln zł. Spółka wypracowała także zysk EBITDA w wysokości 3 mln zł.

26.06.2018 | przeczytano: 546 razy
Czy conversational messaging przygotuje nas na wejście RCS w Polsce?

Nieokreślony termin wejścia RCS w Polsce studzi entuzjazm rynku i każe rozglądać się za innymi technologiami, które wzbogacą kontakt marek z klientami. Na uwagę zasługuje conversational messaging, który łączy kanały rich media - Messengera, RCS oraz czat w przeglądarce internetowej. Czy rozwiązania tego typu pomogą w szybszym wdrożeniu RCS-a na świecie?

22.05.2018 | przeczytano: 874 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764