logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Laba: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Cupra rusza z kampanią, której bohaterami są kibice i piłkarze FC Barcelony

Hiszpańska marka motoryzacyjna CUPRA, sponsor drużyny FC Barcelona, rusza z nową kampanią, w której głównymi bohaterami są kibice katalońskiego klubu. W materiale filmowym wystąpiło ponad 50 osób, wykonując słynną  pieśń Un dia de partit, a także wybrani  zawodnicy, m.in. Robert Lewandowski oraz ambasadorowie marki Ansu Fati i Marc-André Ter Stegen. Z okazji dzisiejszego meczu z drużyną Bayern Monachium stworzono także wersję w języku niemieckim, w której polski napastnik mówi, że jest fanem Barcy.  

26.10.2022 | przeczytano: 909 razy
Cyfrowy potencjał – 3 trendy w marketingu B2B

Niedawno ukazał się raport „Marketing B2B – potencjał, siła, trendy i kierunki rozwoju” stworzony przez BUZZcenter. Pierwsze w Polsce badanie marketingu B2B pokazuje, że w naszym kraju działa ok. 2 milionów firm w tym sektorze. Aż 76% badanych przedsiębiorstw uważa, że marketing ma realny wpływ na sprzedaż produktów i usług – co pokazuje, że przekłada się on na sukces firmy. Jakie trendy można zauważyć jeśli chodzi o marketing B2B?

29.08.2022 | przeczytano: 645 razy
UX Design od podstaw - szkoła biznesu Laba rusza z nowym kursem online

Kurs z zakresu projektowania UX poprowadzi Head of Design & Partner w Agencji konsultingowej Together – Bartosz Balewski. Studenci będą mogli uczyć się od doświadczonego specjalisty, współpracującego z Google i dowiedzą się jak stworzyć dobry projekt UX-owy.

17.08.2022 | przeczytano: 1352 razy
Social Media Marketing – kurs szkoły biznesu Laba z Media Manager Johnson & Johnson

Platforma edukacyjna Laba umożliwia uczenie się od nagradzanej Media Manager międzynarodowego koncernu Johnson & Johnson. Maria Kuc-Jędrzejewska pokaże uczestnikom, jak budować markę w social mediach, zyskać zaangażowanie i zdobywać obserwatorów.

01.08.2022 | przeczytano: 1334 razy
3 wyzwania copywritingu

Mogłoby się wydawać, że copywriting jest jedną z łatwiejszych umiejętności: wystarczy „lekkie pióro” i dobry research. Tymczasem dzisiejsza rzeczywistość sprawia, że trudno jest przebić się z komunikatem przez nadmiar informacji. Jak zatem nauczyć się skutecznie pisać?

25.05.2022 | przeczytano: 1484 razy
5 kompetencji, które powinien posiadać specjalista od marketingu w 2022 roku

W świecie nadmiaru bodźców, łatwego dostępu do informacji i cyfryzacji niemal każdego obszaru naszego życia marki nie mogą pozostać bierne. Digital marketing to już absolutne must-have w zarządzaniu wizerunkiem. Dlaczego warto inwestować w rozwój tych kompetencji?

14.02.2022 | przeczytano: 995 razy
Reklama-teledysk z Garage Kamikaze w roli głównej

Profesjonalni tancerze, wyjątkowa muzyka, kosmiczna scenografia i klubowy klimat – to efekt współpracy marki Seth and Riley’s Garage i amerykańskiego duetu reżyserskiego AGGRESSIVE, który stworzył nową reklamę napojów piwnych Garage.

10.06.2021 | przeczytano: 1431 razy
„Mistrzowie Kina Mastercard” w Multikinie

Ambitne, festiwalowe kino, ważne i nagradzane filmy, które skłaniają do dyskusji – w Multikinie wystartował premierowy cykl „Mistrzowie Kina Mastercard”, skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza. Sponsorem głównym został Mastercard.

22.02.2019 | przeczytano: 608 razy
Kodak na wystawie Hunkeler Innovationdays 2013

Podczas wystawy Hunkeler Innovationdays, jaka odbywała się w dniach 11-15 lutego w szwajcarskiej Lucernie, firma Kodak zaprezentowała pod hasłem „Digital Your Way” szereg innowacyjnych rozwiązań w zakresie cyfrowego druku kolorowego i monochromatycznego. Wśród nich znalazły się m.in. znane już z rynku urządzenia Kodak NexPress, Kodak Prosper 1000 oraz system wdrukowujący Kodak Prosper S5. Firma promowała też wprowadzoną właśnie do oferty maszynę Kodak Prosper 5000XLi. Wystawę zwiedziły tysiące profesjonalistów z całego świata, także z Polski; tych ostatnich na firmowym stoisku gościła Jolanta Wiśniewska – dyrektor zarządzający Kodak Polska.

20.02.2013 | przeczytano: 1197 razy

Jak sugeruje litera "e" w nazwie, nowy produkt firmy CADLink ma otworzyć przed signmakerami świat e-biznesu, ułatwiając elektroniczny kontakt z klientem.

03.05.2001 | przeczytano: 1427 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764