logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Landingi: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13

Landingi, polski martech tworzący landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, od 5 lat współpracuje z Playerem – lokalnym liderem rynku płatnych serwisów VOD z najszerszą ofertą programową. Od początku kooperacji, na potrzeby Playera odwiedzanego miesięcznie przez miliony użytkowników, stworzono około 700 witryn internetowych. Wszystkie powstały dzięki edytorowi dostarczonemu przez Landingi.

31.10.2022 | przeczytano: 585 razy

Landingi, polski martech udostępniający narzędzie do tworzenia landing pages i produkty do optymalizacji konwersji podsumowuje pierwsze 10 miesięcy działania Landing Page Academy (LPA). Bezpłatny kurs online zawierający kompletną i przekrojową wiedzę z zakresu tworzenia skutecznych witryn internetowych wystartował w lipcu 2021 roku, a jego polska wersja – Akademia Landing Page – w lutym 2022. Od początku istnienia w wirtualnych zajęciach wzięło udział niemal 400 marketerów.

18.05.2022 | przeczytano: 401 razy

Landingi, polski martech tworzący landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, integruje się z HubSpot – liderem segmentu marketing automation. W ramach współpracy platform, klienci korzystający z Landingi i HubSpota mogą optymalizować pozyskiwanie leadów za pośrednictwem landing page, a także efektywnie nimi zarządzać. Zalety płynące z synergii tych systemów dostrzegają już polskie firmy, m.in. Verseo czy BusinessWeb.

17.03.2022 | przeczytano: 245 razy

Już za miesiąc największa konferencja dedykowana branży mobile w Polsce. Jedenasta edycja tego wydarzenia wraz z prestiżową galą Mobile Trends Awards odbędą się 17 i 18 marca w Krakowie. W konferencji, poza krakowskim blichtrem, będzie można uczestniczyć również zdalnie. Wydarzenie jest objęte patronatem IAB Polska.

25.02.2022 | przeczytano: 766 razy

W 2021 r. Landingi, polski martech tworzący landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, uzyskał, dzięki aktywnym użytkownikom, imponujące wyniki. Klienci firmy w ubiegłym roku stworzyli 240 tys. landing pages i wygenerowali dzięki nim 42 miliony leadów. To był także kolejny rok z wysokim wynikiem ruchu na stronach klientów, którzy łącznie odnotowali blisko 533 miliony wizyt.

21.02.2022 | przeczytano: 320 razy

Globalny dostawca danych Dun & Bradstreet wskazuje, że w poł. września 2021 r. w Polsce liczba zarejestrowanych e-sklepów wyniosła 51 tys. – to wzrost o niemal 14% w stosunku do końcówki 2020 r. Wiele z nich wykorzystuje landing pages jako dodatkowe narzędzie wspierające codzienne działania marketingowe. Przy ich tworzeniu zdarzają się jednak błędy, które mogą negatywnie wpłynąć na otrzymywane wyniki, a tym samym przyczynić się do konkretnych strat finansowych. Sprawdź 5 najczęściej popełnianych błędów podczas tworzenia prostych stron docelowych.

25.01.2022 | przeczytano: 466 razy

Nawiązana współpraca to rezultat efektywnie zakończonych projektów pilotażowych, które z Landingi Biedronka przeprowadziła w 2021 r. Zespołowi digital nowego klienta martechu zależało przede wszystkim na optymalizacji procesu tworzenia stron docelowych, skróceniu ścieżki i czasu ich publikacji pod adresami docelowymi oraz przystępnej edycji i możliwości wprowadzania zmian w czasie rzeczywistym.

21.12.2021 | przeczytano: 527 razy

Landingi, polska firma tworząca landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, wprowadza PageInsider – autorskie narzędzie do optymalizacji prostych stron www, wykorzystujące algorytmy sztucznej inteligencji. Głównym zadaniem rozwiązania jest pomoc w zrozumieniu zachowań użytkowników przebywających na stronach www i ich interakcji z poszczególnymi elementami rozmieszczonymi na stronie. To pierwsze tego typu wdrożenie w Polsce.

09.12.2021 | przeczytano: 264 razy
19 Południk powiększa Dział Kreacji

Do zespołu agencji z początkiem czerwca br. dołączyła Karolina Niegłos, obejmując stanowisko Creative Copywriter. Dotychczas zawodowo związana była z firmą Landingi.

17.06.2021 | przeczytano: 605 razy
Druga edycja bezpłatnej konferencji Online Marketing Day już 11 czerwca

11 czerwca 2021 odbędzie się druga edycja Online Marketing Day. To darmowa konferencja w trybie zdalnym o digital marketingu. Wszystkie prelekcje dotyczyć będą skutecznych treści w SEO, Content Marketingu, sklepach internetowych, a także reklamach Google Ads, Facebook oraz Instagram. Wydarzenie organizowane przez SEMSTORM jest akredytowane przez DIMAQ, a IAB Polska objęło nad nim patronat honorowy.

28.05.2021 | przeczytano: 634 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764