logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Lubię to: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 106

Nowi prowadzący, nowe pasma, audycje i formaty programowe, nowa oprawa dźwiękowa Wiadomości oraz głos lektorski - to propozycja Radia ZET na nadchodzącą jesień. Do stacji dołączają Kamil Baleja, Bartosz Gajda, Filip Chajzer oraz Katarzyna Kwiatkowska i Michał Zieliński.

04.09.2023 | przeczytano: 303 razy

Agencja video JELLYFILMZ powstaje w wyniku połączenia kompetencji MADOGZ i agencji AdRebellion. MADOGZ i JELLYFILMZ wejdą w skład Grupy MADOGZ, która będzie realizować zintegrowane kampanie marketingowe.

28.10.2021 | przeczytano: 719 razy
Nowe koszulki siatkarskiej reprezentacji Polski od Adidas

Koszulka reprezentacji dla zawodniczek i zawodników ma szczególną wartość. Jak mówi Michał Kubiak, kapitan drużyny seniorów, nie dostaje się jej za darmo, trzeba na nią ciężko pracować. Już na najbliższych Mistrzostwach Europy w Piłce Siatkowej siatkarki i siatkarze, którzy zapracowali na powołanie do kadry, zaprezentują się w nowych koszulkach adidas.

25.08.2021 | przeczytano: 1402 razy

Irena Mrozek dołączyła do zespołu SalesOn jako Digital Marketing Director. Odpowiedzialna będzie za strategię komunikacji systemu i wsparcie wizerunku marki SalesOn jako lidera na rynku automatyzacji szkoleń.

16.08.2021 | przeczytano: 463 razy
Radek Dudzic dołącza do Plej

Radek Dudzic z początkiem marca dołączył do Plej obejmując stanowisko creative group head w dziale kreacji kierowanym przez Barta Białego. Będzie odpowiadał za wsparcie i rozwój części zespołu odpowiedzialnego za obsługę Play digital.

10.03.2021 | przeczytano: 799 razy
Alfabet Wyceniania: komentarz Tomasza Bilaka

Lubię to co robię, projektowanie sprawia mi przyjemność. Jednak nie robię tego za darmo, więc temat kosztorysowania jest dla mnie ważny. Alfabet Wyceniania to świetna okazja do rozpoczęcia dyskusji na ten temat.

21.06.2020 | przeczytano: 1291 razy (komentarzy: 9)
Space Cat Industries wesprze w działaniach na Tiktok

Ruszyła agencja Space Cat Industries. Założyciele, Maciej Skrzypczak i Bart Woźniak, planują wspierać marki, agencje i domy mediowe w zakresie realizacji działań na TikToku, współpracy z influencerami, social commerce, a także produkcji audio i video. Agencja chce skupić się na tworzeniu kampanii kierowanych do Pokolenia Z.

11.03.2020 | przeczytano: 1814 razy
Powstała agencja marketingu podcastów „Słucham”

Powstała „SŁUCHAM” - polska agencja specjalizująca się w rozwiązaniach marketingowych wykorzystujących podcasty i w obsłudze managerskiej twórców tego segmentu.

26.08.2019 | przeczytano: 834 razy
Rusza Madogz - nowa agencja digital & PR

MADOGZ tworzy zespół czterech doświadczonych marketingowców odpowiedzialnych za kluczowe obszary funkcjonowania agencji: kreacja - Tomasz Pastuszka (wcześniej m.in. VMLY&R i Lubię to), strategia i new business - Paweł Ostrowski (współtwórca agencji social media Lubię to), PR - Janusz Wróblewski (wcześniej m.in. United PR), komunikacja wizualna i multimedia - Zbigniew Flakus (wcześniej m.in. 180heartbeats + JUNG v MATT).

27.05.2019 | przeczytano: 690 razy

Dentsu Aegis Network Polska kończy proces integracji agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. Od początku maja znikną z rynku znikają brandy Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia. Na rynku pozostanie Isobar Polska, która przejmie wszystkich klientów grupy.

19.04.2019 | przeczytano: 551 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 106)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764