logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

MAKRO Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
Jubileuszowa kampania marketingowa Makro

„Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” to hasło najnowszej kampanii, prowadzonej przez sieć hurtowni MAKRO Polska z okazji 30-lecia działalności na polskim rynku. Jej celem jest pokazanie procesu zmian, jakie firma przeszła od momentu otwarcia swojej pierwszej hali w 1994 roku. Kampania realizowana jest w mediach społecznościowych oraz w kanale display przy użyciu dedykowanych kreacji wizerunkowych.

26.03.2024 | przeczytano: 287 razy
Tydzień Kuchni Polskiej w Makro Polska

Jak co roku MAKRO Polska z okazji Święta Niepodległości organizuje Tydzień Kuchni Polskiej. Jest to kluczowa akcja w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne, który promuje patriotyzm kulinarny oraz zachęca konsumentów do wspierania lokalnych restauracji. W bieżącym roku akcja ma na celu również wsparcie restauratorów, dla których obecny czas jest pełen wyzwań.

09.09.2022 | przeczytano: 1052 razy
Pierwszy sklep modelowy Odido w Polsce

Pierwszy sklep modelowy ODIDO w Polsce pojawił się 9.08. w hali MAKRO w Gdyni. Celem było zapoznanie przedsiębiorców z nowym formatem sieci pod zielono-pomarańczowym szyldem. To początek ODIDO EXPO. Sklepy modelowe pojawią się także w innych miastach w Polsce. Najbliższe otwarcia zaplanowane jest na 30 sierpnia we wrocławskiej hali MAKRO, 20 września w Rzeszowie oraz 11 października w hali zlokalizowanej w Ząbkach koło Warszawy.

29.08.2022 | przeczytano: 1415 razy
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety”

„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.

26.08.2022 | przeczytano: 892 razy
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro

„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.

11.08.2022 | przeczytano: 626 razy
Makro Polska rusza z kampanią rebrandingową marki Fine Life

8 marca wyznacza początek kampanii, której celem jest odświeżenie wizerunku i wyglądu Fine Life, marki własnej sieci METRO. Głównymi celami rebrandingu jest stworzenie marki atrakcyjnej dla konsumentów, gwarantującej korzystną odsprzedaż klientom Traders oraz zwiększającej ich konkurencyjność na rynku.

11.03.2022 | przeczytano: 480 razy
Ekologiczne opakowania w Makro Polska

Produkty wybranych marek własnych z oferty MAKRO Polska zyskują nowe, bardziej ekologiczne opakowania. Można je już znaleźć na półkach w halach sieci w całym kraju.

14.02.2021 | przeczytano: 383 razy
Kampania świąteczna Makro Polska zachętą do wspierania lokalnej gastronomii

Sieć hurtowni MAKRO Polska rozpoczęła kampanię „Daj swojej kuchni odpocząć”, której celem jest zachęcenie klientów do zamawiania swoich ulubionych świątecznych dań w restauracjach działających w ich okolicy. Kampania odbywa się w ramach globalnej akcji w 18 krajach, w których obecna jest METRO Group.

20.11.2020 | przeczytano: 676 razy
Dzień Własnego Biznesu: projekcja świetlna na fasadzie katowickiego Spodka

Nadchodzi święto wszystkich przedsiębiorców! 13 października odbywa się międzynarodowy Dzień Własnego Biznesu. Wydarzenie ma na celu docenienie i wsparcie przedsiębiorców z sektora handlowo-usługowego oraz celebrowanie przedsiębiorczości. Z tej okazji przed dwa wieczory poprzedzające akcję katowicki Spodek rozświetliło hasło symbolicznie wyrażające wsparcie dla polskich przedsiębiorców z sektora MSP.

12.10.2020 | przeczytano: 797 razy
Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”

11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć hurtowni wspiera przedsiębiorców i reklamuje ich lokale, podkreślając, jak wielką pasję i wysiłek wkładają w prowadzenie własnych firm.

16.10.2019 | przeczytano: 742 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764