logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

MOOD: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
Sony ZV-1 II: aparat do wideoblogów ze zmiennoogniskowym obiektywem superszerokokątnym

Firma Sony wprowadza na rynek drugą generację aparatu do wideoblogów ZV-1: model ZV-1 II. Jest on wyposażony w cenione przez użytkowników, szczególnie twórców treści internetowych, innowacyjne funkcje i rozwiązania. Szerszy niż w modelu ZV-1 kąt widzenia obiektywu pomoże vlogerom tworzyć bardziej atrakcyjne wizualnie, ciekawsze opowieści.

29.05.2023 | przeczytano: 643 razy
10. urodziny OKK design

28 czerwca 2022 r., po pandemicznej przerwie, na Mysią 3 wraca ceniony przez projektantów wnętrz, architektów i miłośników wzornictwa, cykl spotkań OKK! design. W tym roku będziemy świadkami specjalnej edycji, gdyż spotkania zapoczątkowane przez Olgę Kisiel-Konopkę, właścicielkę agencji OKK! PR, obchodzą właśnie swój 10. jubileusz. Partnerami 19. edycji są: Geberit, Cosentino, Kolektywni, Vasco, Samsung, Barlinek, VZÓR, Kontakt SIMON, Profim/ Flokk, Avant oraz Łódź Design Festival.

27.06.2022 | przeczytano: 673 razy
Co po pandemii? Jak budować lojalność gości hotelu dzięki zmysłowym wrażeniom

Najważniejszym celem hoteli w obecnych czasach, jest przygotowanie do ponownego otwarcia na czas post-pandemiczny. Aby przetrwać czas kryzysu turystycznego warto poszukać sposobu na wyróżnienie się spośród konkurencji. Marka hotelu, może zaprojektować wrażenia zapadające w pamięć, które pokochają goście. Wówczas będą oni chcieli do danego miejsca wracać i chętnie podzielą się swoimi doświadczeniami ze znajomymi. Co zrobić, aby zadowolenie klientów było jak najwyższe? Hotel musi zwiększyć współczynnik optymizmu u klientów, czyli podnieść ich poziom zadowolenia z oferowanych usług. Dlaczego bardzo pomocny, może okazać marketingu zmysłów?

29.04.2021 | przeczytano: 1120 razy
Dobry Wzór 2020. Wyniki konkursu

Jury 27. edycji konkursu Dobry Wzór wybrało, spośród 114 finalistów, najlepsze produkty i usługi które prezentujemy na wystawie pokonkursowej i w katalogu.

04.11.2020 | przeczytano: 1247 razy
Marketing zapachowy w placówkach opieki zdrowotnej

Umiejętna aromatyzacja pomieszczeń w placówkach medycznych, może pomóc pacjentom w szybszym powrocie do zdrowia, a personel pobudzić do bardziej efektywnej pracy i tym samym lepszej opieki nad podopiecznymi. Jakie zapachy sprawdzą się najlepiej w kreacji przyjemnego i odprężającego otoczenia?

17.02.2020 | przeczytano: 1036 razy
„Tu reagujemy na molestowanie” – kampania społeczna

Redakcja NOIZZ rozpoczęła długofalową kampanię społeczną „TU REAGUJEMY NA MOLESTOWANIE”. W ramach akcji przeprowadzono szkolenia z właścicielami i pracownikami dziewięciu warszawskich klubów, aby mogli prawidłowo rozpoznawać zagrożenie, reagować i udzielać pomocy w przypadkach molestowania.Kampanię wsparła Anja Rubik i sexedPL. W ramach działań uruchomiono stronę: reagujemy.pl –  ze szczegółowymi informacjami dla klubów, które chcą dołączyć do akcji.

08.11.2019 | przeczytano: 982 razy

NOIZZ.pl inauguruje nową, długofalową kampanię społeczną #NOTJUSTAMOOD. Redakcje NOIZZ w Polsce, na Słowacji i Węgrzech oraz w Serbii i Niemczech, będą poruszać temat zdrowia psychicznego z różnych perspektyw. W serwisach będą się ukazywały wywiady, rozmowy z ekspertami oraz osobiste historie osób chorujących na depresję. Celem akcji NOT JUST A MOOD jest zwrócenie uwagi na problem depresji wśród młodych osób oraz zachęcanie do sięgania po profesjonalną pomoc.

28.06.2019 | przeczytano: 456 razy
Klienci kupują emocje, nie produkty

Nowoczesny konsument nie kupuje już tylko produktu czy usługi, ale bardziej wrażenia i emocje z związane z ich nabywaniem. Dlatego też kreowanie architektury intensywnych doświadczeń zakupowych czyli tzw. Experience Design, jest obecnie jednym z największych wyzwań dla dzisiejszych marketerów. Jakie emocje należy uruchomić, aby oferować produkty zgodne z uczuciami konsumenta? Dlaczego marka powinna odwoływać się w swoich działaniach do wewnętrznych pragnień, wspomnień i aspiracji swoich potencjalnych klientów?

24.10.2018 | przeczytano: 869 razy
Rola dotyku w projektowaniu architektury sklepów i punktów sprzedaży

Dotyk to najbardziej pobudzający zmysł, który uzupełnia, a w niektórych przypadkach wręcz zastępuje wzrok. Klientom powinniśmy umożliwić fizyczny kontakt z towarem. Dzięki temu, będą mogli poczuć się jego właścicielami jeszcze przed zakupem. Coraz więcej marek zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest udostępnienie konsumentowi możliwości dotknięcia oraz wypróbowania produktu oraz zbudowania odpowiedniego miejsca sprzedaży. Na co zwrócić uwagę, aby wrażenia klienta były pozytywne?

11.07.2018 | przeczytano: 1094 razy
Czy klient może zakochać się w marce?

Każda firma może zdobyć wiernych fanów. Jeżeli będzie prowadzić uczciwy dialog z otoczeniem, to ma szansę rozkochać w sobie klientów, niezależnie od skali swojego biznesu. Czy mogą tego dokonać tylko sklepy stacjonarne czy również e-commerce? Co musi się wydarzyć, żeby tak silna więź z marką powstała? Ile potrzeba na to czasu? Jak tego dokonać? Dlaczego personalizacja produktu i marketing sensoryczny mogą pomóc w budowanie lojalności konsumenckiej?

19.06.2018 | przeczytano: 750 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764