logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Maxi Zoo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
Maxi Zoo z kampanią obniżającą ceny produktów

Maxi Zoo Polska uruchomiła kolejny etap swojej najnowszej kampanii “Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” pt. “Wielka obniżka na ponad 500 produktów”. Dzięki niej opiekunowie zwierząt znajdą w ofercie sieci pół tysiąca produktów w niższych cenach. Kampania wystartowała 6 września i potrwa do 3 października.

08.09.2023 | przeczytano: 373 razy
Maxi Zoo z nowym formatem 3.0

Maxi Zoo Polska kontynuuje dynamiczne zmiany i otwiera w Toruniu pierwszy, pełnowymiarowy sklep w zupełnie nowym wydaniu.

13.06.2023 | przeczytano: 358 razy
„Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” – kampania 360° Maxi Zoo

Wzrost inflacji często zmusza nas do uważnego śledzenia cen i dokładnego analizowania wydatków. Ten trend ma również wpływ na opiekunów zwierząt, którzy starają się znaleźć odpowiednie produkty dla swoich pupili. Niemniej jednak, zdrowie i komfort naszych zwierząt nie powinny być pozostawione na drugim planie. W obliczu rosnących kosztów, warto poszukiwać sprytnych rozwiązań, które pomogą nam oszczędzać, nie rezygnując z jakości. Maxi Zoo w nowej kampanii 360° „Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” doradza, jak kupować taniej, nie tracąc na jakości.

25.05.2023 | przeczytano: 491 razy
Groupm pierwsza w Polsce w raporcie Comvergence 2022

GroupM zajęła pierwsze miejsce na polskim rynku wśród grup mediowych w raporcie COMvergence “New Business Barometer 2022”. Podsumowuje on miniony rok pod względem pozyskanych i obronionych budżetów mediowych. W rankingu agencyjnym pierwsze miejsce zajął EssenceMediacom, a trzecie – Wavemaker (obie agencje należą do GroupM).

06.04.2023 | przeczytano: 562 razy
Retail Challenge, czyli współczesne szanse i wyzwania

Zmiany na rynku, stale powstające trendy i nowe wyzwania, które pojawiają się przed sieciami handlowymi, wpływają na powstawanie wydarzeń tematycznych, które są dedykowane branżowym specjalistom. Stanowią doskonałą okazję do wymiany doświadczeń oraz wskazówek, a także są okazją do wzięcia udziału w ciekawych dyskusjach.

28.11.2022 | przeczytano: 321 razy
Jak zaprzyjaźnić się z klientem, czyli o customer experience w Maxi Zoo

Obecni konsumenci są bardziej świadomi niż kiedykolwiek wcześniej. Opinie klientów o danej marce powstają nie tylko na etapie zakupu, ale również przed, jak i po tym procesie. Jak sprawić, żeby te doświadczenia były pozytywne? Customer experience to obecnie sztuka pozytywnego dialogu za pomocą wyjątkowych środków.

16.11.2022 | przeczytano: 1189 razy
Nowa kampania reklamowa Maxi Zoo

Marka Maxi Zoo mocno zaznacza, że zależy jej na zaufaniu i bliskości względem swoich klientów. Wyznaczając ścieżkę customer experience pokazuje, że w jej przypadku sprzedawane jest coś więcej niż produkty. Nowa kampania reklamowa, promująca aplikację mobilną zwraca uwagę na działania skupione na dopasowaniu się do obecnych potrzeb współczesnego konsumenta.

23.08.2022 | przeczytano: 1248 razy
„Nasi bohaterowie” w kampanii Maxi Zoo

Maxi Zoo Polska od momentu swojego wejścia na rynek w 2012 roku prowadzi aktywne działania na rzecz poprawy dobrostanu zwierząt, „Nasi bohaterowie” to nowa, inspirująca akcja, zachęcająca do podzielenia się historiami na temat sposobów na pomaganie zwierzętom.

18.07.2022 | przeczytano: 998 razy
Kampania Mozaiki Kraków: 1%% dla XII Dzielnicy

Galeria MOZAIKA przywiązuje dużą wagę do relacji z lokalną społecznością Prokocimia i Bieżanowa. W okresie rozliczeń PIT zainicjowała kampanię, którą wspiera lokalne organizacje pożytku publicznego (OPP) i zachęca do przekazania im 1 proc. podatków.

19.04.2022 | przeczytano: 856 razy

Ancymony odpowiadają za kompleksową obsługę marketingową Maxi Zoo Polska i prowadzenie mediów społecznościowych. Agencja przygotowała także materiały pod otwarcia nowych sklepów stacjonarnych.

05.11.2021 | przeczytano: 473 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764