logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Media Forum: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18

Przełom lata i jesieni przynosi dobrą wiadomość dla tych, którzy narzekają na networkingową nudę i powtarzalność schematów konferencyjnych. Dobre wieści skierowane są również do tych, którzy narzekają na zmianę lokalizacji Forum Ekonomicznego, przeniesionego w tym roku z Krynicy-Zdrój, najlepszego kurortu Małopolski, do Karpacza zlokalizowanego na Dolnym Śląsku.

11.09.2023 | przeczytano: 157 razy

W poniedziałek 5 czerwca br. swoją premierę będzie miał pierwszy odcinek nowego podcastu TOK FM - "Mała władza", autorstwa Andrzeja Andrysiaka.

05.06.2023 | przeczytano: 226 razy

Anastazja Małyska-Zalewska, Marta Bińczak i Izabela Głowacka dołączyły do działu Content & Performance, zarządzanego przez Martę Maksymowicz (Group Account Director) w Euvic Digital (Grupa Euvic Performance).

13.02.2023 | przeczytano: 923 razy
Strategia komunikacji fundamentem biznesu

Holistyczna strategia komunikacyjna to absolutny kamień milowy dla każdego biznesu. Zarówno młode firmy, jak i doświadczone spółki powinny przywiązywać szczególną uwagę do sposobu, w jaki są odbierani przez obecnych i potencjalnych klientów, a także kontrahentów, inwestorów, czy ogółem – społeczeństwo. Aby to osiągnąć, polski biznes musi inwestować w działania PR-owe oraz marketingowe, jednak konsekwentnie realizując wcześniej ułożony plan. Jak go zaprojektować, a następnie wdrożyć?

18.07.2022 | przeczytano: 881 razy
(e-)PR inwestycją w biznes, czyli jak mają o Twojej firmie nie zapomnieć

Zdobycie uwagi, następnie zainteresowanie potencjalnego klienta, realna potrzeba produktu lub usługi, a w końcu finalizacja transakcji i wypracowanie lojalności. Niezależnie, czy mowa o działalności B2C, czy B2B schemat lejka sprzedażowego ma rację bytu wyłącznie przy racjonalnym wdrażaniu strategii komunikacyjnej i marketingowej. Od czego więc zacząć? Od public relations, które pomimo już znacznej kariery na polskim rynku – jest często pomijane przez krajowych przedsiębiorców. Skutek? Biznes zapomina o PR-e, więc i klient zapomina o biznesie.

30.05.2022 | przeczytano: 1053 razy
Media jeszcze nigdy nie były tak ważne dla przedsiębiorców

Pomimo niezbitych dowodów na bezprecedensową siłę mediów, wciąż znaczna część przedsiębiorców waha się przed podjęciem decyzji o skorzystaniu z usług profesjonalnych agencji PR. Dlaczego? Powodów można doszukiwać się zarówno we wciąż niepewnej sytuacji gospodarczej, jak i nadal dojrzewającej kulturze biznesowej na polskim rynku w ogóle. Jakie argumenty są w stanie przekonać krajowych przedsiębiorców do ścisłej współpracy ze specjalistami od public relations?

17.01.2022 | przeczytano: 717 razy
Jak zmieniła się komunikacja marek na przestrzeni ostatnich dekad ?

Lata 90. były dla polskiego rynku przełomowe – otwarcie się na nowy model gospodarki, całkowicie innych partnerów biznesowych, a przede wszystkim produkty, które do tej pory były wyłącznie wizją bogatego Zachodu. To wszystko zawędrowało nad Wisłę, a wciąż raczkująca branża musiała zająć się komunikacją egzotycznej z punktu widzenia klientów oferty.

06.09.2021 | przeczytano: 1060 razy
Kampania Respect Energy przybliża filozofię świadomych brandów

– Nasza kampania skupia się na podstawowych wartościach całej społeczności Respect Energy, a więc odpowiedzialności, świadomej konsumpcji oraz tytułowego szacunku zarówno do społeczeństwa, jak i środowiska naturalnego. Dzięki historiom naszym klientów jesteśmy w stanie jeszcze szerzej komunikować tak istotne we współczesnym świecie obszary spoglądania na rynek i wyzwania klimatyczne – podkreśla Julia Piątkowska, Head of Marketing and Communication w Respect Energy.

14.06.2021 | przeczytano: 678 razy
Szymon Olejniczakowski New Business Directorem w Walk

Szymon Olejniczakowski objął nowo utworzone stanowisko New Business Directora w Walk. Będzie odpowiadał m.in. za współtworzenie strategii rozwoju działań sprzedażowych i pozyskiwanie klientów dla wszystkich spółek z grupy.

05.03.2019 | przeczytano: 835 razy
Szymon Olejniczakowski odpowiada za New Business w Focus Media Group

Szymon Olejniczakowski dołączył do Focus Media Group, obejmując stanowisko New Business Directora. Będzie odpowiedzialny za współtworzenie strategii rozwoju działań sprzedażowych oraz pozyskiwanie nowych klientów dla agencji wchodzących w skład grupy.

11.12.2017 | przeczytano: 918 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764