logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Media Forum: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
(e-)PR inwestycją w biznes, czyli jak mają o Twojej firmie nie zapomnieć

Zdobycie uwagi, następnie zainteresowanie potencjalnego klienta, realna potrzeba produktu lub usługi, a w końcu finalizacja transakcji i wypracowanie lojalności. Niezależnie, czy mowa o działalności B2C, czy B2B schemat lejka sprzedażowego ma rację bytu wyłącznie przy racjonalnym wdrażaniu strategii komunikacyjnej i marketingowej. Od czego więc zacząć? Od public relations, które pomimo już znacznej kariery na polskim rynku – jest często pomijane przez krajowych przedsiębiorców. Skutek? Biznes zapomina o PR-e, więc i klient zapomina o biznesie.

30.05.2022 | przeczytano: 567 razy
Media jeszcze nigdy nie były tak ważne dla przedsiębiorców

Pomimo niezbitych dowodów na bezprecedensową siłę mediów, wciąż znaczna część przedsiębiorców waha się przed podjęciem decyzji o skorzystaniu z usług profesjonalnych agencji PR. Dlaczego? Powodów można doszukiwać się zarówno we wciąż niepewnej sytuacji gospodarczej, jak i nadal dojrzewającej kulturze biznesowej na polskim rynku w ogóle. Jakie argumenty są w stanie przekonać krajowych przedsiębiorców do ścisłej współpracy ze specjalistami od public relations?

17.01.2022 | przeczytano: 339 razy
Jak zmieniła się komunikacja marek na przestrzeni ostatnich dekad ?

Lata 90. były dla polskiego rynku przełomowe – otwarcie się na nowy model gospodarki, całkowicie innych partnerów biznesowych, a przede wszystkim produkty, które do tej pory były wyłącznie wizją bogatego Zachodu. To wszystko zawędrowało nad Wisłę, a wciąż raczkująca branża musiała zająć się komunikacją egzotycznej z punktu widzenia klientów oferty.

06.09.2021 | przeczytano: 709 razy
Kampania Respect Energy przybliża filozofię świadomych brandów

– Nasza kampania skupia się na podstawowych wartościach całej społeczności Respect Energy, a więc odpowiedzialności, świadomej konsumpcji oraz tytułowego szacunku zarówno do społeczeństwa, jak i środowiska naturalnego. Dzięki historiom naszym klientów jesteśmy w stanie jeszcze szerzej komunikować tak istotne we współczesnym świecie obszary spoglądania na rynek i wyzwania klimatyczne – podkreśla Julia Piątkowska, Head of Marketing and Communication w Respect Energy.

14.06.2021 | przeczytano: 419 razy
Szymon Olejniczakowski New Business Directorem w Walk

Szymon Olejniczakowski objął nowo utworzone stanowisko New Business Directora w Walk. Będzie odpowiadał m.in. za współtworzenie strategii rozwoju działań sprzedażowych i pozyskiwanie klientów dla wszystkich spółek z grupy.

05.03.2019 | przeczytano: 719 razy
Szymon Olejniczakowski odpowiada za New Business w Focus Media Group

Szymon Olejniczakowski dołączył do Focus Media Group, obejmując stanowisko New Business Directora. Będzie odpowiedzialny za współtworzenie strategii rozwoju działań sprzedażowych oraz pozyskiwanie nowych klientów dla agencji wchodzących w skład grupy.

11.12.2017 | przeczytano: 727 razy
Havas Engage wzmacnia dział kreacji

Do działu kreacji Havas Engage dołączyły trzy osoby: Michał Sosnowski i Łukasz Bajkowski, którzy objęli stanowiska Art Directorów, oraz Sylwia Has, Senior Copywriter.

18.04.2017 | przeczytano: 1258 razy

We wrześniu w Łodzi odbędzie się trzecia edycja imprezy branżowej Filmteractive (do tej pory znanej jako Filmteractive Festival). Filmteractive 2013 to formuła trzy w jednym - połączenie konferencji biznesowej (Filmteractive Conference), targów innowacyjnego contentu audiowizualnego (Filmteractive Market ) oraz festiwalu dla twórców audiowizualnych (Filmteractive Festival). Tematem przewodnim konferencji będą w tym roku trendy związane z tzw. Second Screen.

16.05.2013 | przeczytano: 1029 razy

Lato się jeszcze nie skończyło, a nugg.ad, największa platforma targetowania w  Europie, już weszła w decydującą fazę przygotowań pierwszych Data Days. 1 i 2 października nad Szprewą wszystko się będzie kręcić wokół tematów Big Data, algorytmów i innowacji w reklamie online.

15.08.2012 | przeczytano: 837 razy

Dodatek „Przed Szkołą” jest nową inicjatywą miesięcznika „Dyrektor Szkoły”, będącą odpowiedzią na rosnące oczekiwania czytelników.

24.04.2010 | przeczytano: 935 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764