logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Media Forum: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Jak zmieniła się komunikacja marek na przestrzeni ostatnich dekad ?

Lata 90. były dla polskiego rynku przełomowe – otwarcie się na nowy model gospodarki, całkowicie innych partnerów biznesowych, a przede wszystkim produkty, które do tej pory były wyłącznie wizją bogatego Zachodu. To wszystko zawędrowało nad Wisłę, a wciąż raczkująca branża musiała zająć się komunikacją egzotycznej z punktu widzenia klientów oferty.

06.09.2021 | przeczytano: 499 razy
Kampania Respect Energy przybliża filozofię świadomych brandów

– Nasza kampania skupia się na podstawowych wartościach całej społeczności Respect Energy, a więc odpowiedzialności, świadomej konsumpcji oraz tytułowego szacunku zarówno do społeczeństwa, jak i środowiska naturalnego. Dzięki historiom naszym klientów jesteśmy w stanie jeszcze szerzej komunikować tak istotne we współczesnym świecie obszary spoglądania na rynek i wyzwania klimatyczne – podkreśla Julia Piątkowska, Head of Marketing and Communication w Respect Energy.

14.06.2021 | przeczytano: 255 razy
Szymon Olejniczakowski New Business Directorem w Walk

Szymon Olejniczakowski objął nowo utworzone stanowisko New Business Directora w Walk. Będzie odpowiadał m.in. za współtworzenie strategii rozwoju działań sprzedażowych i pozyskiwanie klientów dla wszystkich spółek z grupy.

05.03.2019 | przeczytano: 670 razy
Szymon Olejniczakowski odpowiada za New Business w Focus Media Group

Szymon Olejniczakowski dołączył do Focus Media Group, obejmując stanowisko New Business Directora. Będzie odpowiedzialny za współtworzenie strategii rozwoju działań sprzedażowych oraz pozyskiwanie nowych klientów dla agencji wchodzących w skład grupy.

11.12.2017 | przeczytano: 636 razy
Havas Engage wzmacnia dział kreacji

Do działu kreacji Havas Engage dołączyły trzy osoby: Michał Sosnowski i Łukasz Bajkowski, którzy objęli stanowiska Art Directorów, oraz Sylwia Has, Senior Copywriter.

18.04.2017 | przeczytano: 1156 razy

We wrześniu w Łodzi odbędzie się trzecia edycja imprezy branżowej Filmteractive (do tej pory znanej jako Filmteractive Festival). Filmteractive 2013 to formuła trzy w jednym - połączenie konferencji biznesowej (Filmteractive Conference), targów innowacyjnego contentu audiowizualnego (Filmteractive Market ) oraz festiwalu dla twórców audiowizualnych (Filmteractive Festival). Tematem przewodnim konferencji będą w tym roku trendy związane z tzw. Second Screen.

16.05.2013 | przeczytano: 986 razy

Lato się jeszcze nie skończyło, a nugg.ad, największa platforma targetowania w  Europie, już weszła w decydującą fazę przygotowań pierwszych Data Days. 1 i 2 października nad Szprewą wszystko się będzie kręcić wokół tematów Big Data, algorytmów i innowacji w reklamie online.

15.08.2012 | przeczytano: 806 razy

Dodatek „Przed Szkołą” jest nową inicjatywą miesięcznika „Dyrektor Szkoły”, będącą odpowiedzią na rosnące oczekiwania czytelników.

24.04.2010 | przeczytano: 906 razy

Rusza kampania mediowa portalu www.playeuromillions.com pod hasłem „Wygrywaj miliony”. Jej celem jest zapoznanie użytkowników z nowym portalem wchodzącym na polski rynek , jak również przedstawienie innowacyjnej formy działalności strony.

01.11.2009 | przeczytano: 574 razy

System opieki zdrowotnej przechodzi od kilku lat ogromne transformacje. Obejmują one zarówno sferę legislacyjną jak również sferę czysto gospodarczą. Zmieniło się rozumienie świadczeń zdrowotnych, a podmioty działające w sektorze usług medycznych coraz częściej przekształcają się w spółki prawa handlowego, które muszą funkcjonować na zasadach rynkowych.

28.05.2009 | przeczytano: 1256 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764