logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Mentos: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Marka Mentos w gamingu

Marki nieendemiczne, głównie z sektora FMCG, coraz częściej wykorzystują aktywności gamingowe, by dotrzeć do szerokiej i zróżnicowanej demograficznie grupy odbiorców, która wykazuje określone nawyki zakupowe i zachowania. Działania wizerunkowe i prosprzedażowe w obrębie tego passion pointu zazwyczaj przekładają się na konkretne wyniki, które realizują założenia strategii marek.  

19.05.2022 | przeczytano: 480 razy
Perfetti Van Melle z marką Mentos wspiera esport

Firma Perfetti Van Melle Polska wraz ze swoją flagową marką Mentos po raz pierwszy angażuje się w strategiczne wspieranie esportu. Współpraca marki ze środowiskiem gamingowym związana będzie z rozrastającą się polską profesjonalną sceną esportowej gry Valorant i oparta na dwóch filarach: serii turniejów BeChampions, której Mentos został Głównym Sponsorem, a także sponsoringu tytularnego Valorantowej dywizji zespołu Anonymo – najpopularniejszej organizacji esportowej w Polsce.

03.11.2021 | przeczytano: 533 razy
Czas na nowe media

Mimo że dla branży FMCG rok 2020 okazał się łaskawy względem popytu, pozostawił swój ślad na ścieżce zakupowej. Producenci stanęli przed wyzwaniem, jakim było przeprojektowanie sieci dystrybucji i komunikacji tak, aby produkty trafiały do konsumentów, których nawyki zakupowe zostały zniweczone przez wydarzenia ubiegłego roku. Firmy FMCG musiały zwrócić się w kierunku nowych kanałów.

31.05.2021 | przeczytano: 262 razy

2020 rok dla spółki Spectrum Brands Poland kończy się w wielkim stylu – Katarzyna Krauze, dotychczasowy Country Marketing Manager awansuje na stanowisko Country Sales & Marketing Manager, a nowym Brand Managerem marek Russel Hobbs i George Foreman zostaje Izabela Matulka, wcześniej związana z firmą Raisio.

26.11.2020 | przeczytano: 599 razy
Wakacyjne aktywacje marek

Czy warto inwestować w niestandardowe letnie aktywacje? Jaki będą miały efekt i zasięg? Jak mierzyć ich efektywność? Z badania świadomości, rozpoznawalności i atrakcyjności, realizowanych tego lata niestandardowych aktywacji, przeprowadzonego przez Havas Media Group, wynika, że zdecydowanie warto.

24.09.2019 | przeczytano: 695 razy
Mentos Pure Fresh z akcją samplingową w Costa Coffee

Mentos łączy siły z Costa Coffee realizując ogólnopolską promocję konsumencką. Już od 1 sierpnia, każdy kto w jednej z kawiarni sieci zamówi zestaw składający się z dowolnego napoju i drobnej przekąski, otrzyma również bezpłatnie opakowanie gum do żucia Mentos Pure Fresh.

02.08.2019 | przeczytano: 360 razy
Kampania reklamowa gum do żucia Mentos Pure Fresh

Perfetti Van Melle, jeden z większych dystrybutorów słodyczy w Polsce, rozpoczyna nowy rok z kampanią reklamującą gumy do żucia Mentos Pure Fresh.

28.01.2019 | przeczytano: 742 razy
Synertime z pełną obsługą PR dla Perfetti Van Melle

Perfetti Van Melle, producent jednych z najbardziej znanych na świecie słodyczy, takich jak Mentos, Chupa Chups czy Fruittella powierzył Synertime opiekę nad promocją PR swoich produktów i komunikacją korporacyjną.

30.10.2018 | przeczytano: 381 razy
Nowy showreel agencji Digital Kingdom

Szczere, mocne, skuteczne i zabawne – niezmiennie takie są nasze realizacje. Pokazujemy to w 90 sekund podsumowując najbardziej udany rok w historii Agencji.

27.08.2018 | przeczytano: 665 razy
Zasady efektywnego samplingu

Degustacje mają być nie tylko ukłonem w stronę konsumenta, ale powinny również zachęcać go do zakupu produktu po spróbowaniu. Aby osiągnąć ten cel trzeba dokładnie określić założenia samplingu i grupę docelową, do której chcemy dotrzeć. W przeciwnym razie takie działania mogą okazać się bardzo kosztowną i nieefektywną inwestycją.

13.08.2018 | przeczytano: 1496 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764