logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Meta: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 511
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl

Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz wyróżnienie kluczowych atutów oferty, takich jak unikatowe i rzetelne opisy hoteli – elementów, które stanowią przewagę konkurencyjną Urlop.pl na rynku turystyki online.

07.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 147 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Marketing sensoryczny w metawersie: wirtualne zakupy a zmysły

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość (AR), otwierają przed rynkiem retail zupełnie nowe horyzonty. Wraz z rozwojem metawersum – wirtualnego świata, w którym użytkownicy mogą wchodzić w interakcje ze sobą i z otoczeniem – pojawia się pytanie: czy marketing sensoryczny, tak skuteczny w przestrzeniach fizycznych, może również znaleźć zastosowanie w cyfrowych doświadczeniach? Zapach, dotyk, a nawet temperatura – czy to wszystko da się odtworzyć w środowisku wirtualnym? Eksperci z Mood Media Polska przyglądają się możliwościom i ograniczeniom, jakie niesie metawers dla marketingu sensorycznego.

07.02.2025 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 96 razy
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y

 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na warszawskiej Giełdzie. 

07.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 135 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Piotr Górzyński dołącza do Soul & Mind

Agencja Soul & Mind wzmacnia swój zespół w obszarach digital i e-commerce. Do grona ekspertów dołączył Piotr Górzyński, specjalista z ponad 6-letnim doświadczeniem w planowaniu i optymalizacji kampanii PPC.

05.02.2025 | Personalia | przeczytano: 275 razy
Salestube Elite partnerem w Microsoft Advertising

Salestube awansowała do najwyższego poziomu partnerstwa w programie Microsoft Advertising Partner w regionie CEE. Otrzymanie wyróżnienia Microsoft Advertising Elite Partner jest potwierdzeniem zaawansowanej ekspertyzy Salestube w zakresie zarządzania kampaniami reklamowymi oraz skutecznego wykorzystywania rozwiązań Microsoft Ads.

05.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 232 razy
Galeria Jurajska inwestuje w trzeci sezon TV juRAJSKA

TV juRAJSKA, kanał Galerii Jurajskiej na YouTube, doceniony w 2024 roku nagrodą PRCH Retail Awards, wraca z trzecim sezonem i nowym contentem. Na 2025 rok największe centrum handlowo-rozrywkowe w Częstochowie planuje aż 12 odcinków swojego popularnego internetowego show.

04.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 196 razy

Wraz z początkiem 2025 roku Uniwersytety WSB Merito, największa grupa prywatnych uczelni wyższych w Polsce, rozpoczęła strategiczną współpracę z Harbingers. Partnerstwo koncentruje się na kampaniach social media, które wesprą uczelnię w pozyskiwaniu leadów na studia oraz rozwoju nowych kanałów marketingowych.

03.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 230 razy
Szczęście sprzyja szukającym – w kampanii Gratki.pl

Grupa Morizon-Gratka wystartowała z najnowszą kampanią wizerunkową serwisu Gratka.pl pod hasłem „Szczęście sprzyja szukającym”. Celem ogólnopolskiej kampanii 360 stopni jest pokazanie, że niezależnie od potrzeb, znalezienie idealnego miejsca do życia jest procesem łatwym, intuicyjnym, przyjemnym i szybkim. Gratka pomoże wieloma nowatorskimi rozwiązaniami, które są rewolucyjne na rynku nieruchomości w Polsce.

30.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 423 razy
Salestube w Berlinie i certyfikacja Google Analytics 360

Salestube, należący do Group One partner konsultingowy dla międzynarodowych marek w obszarze technologii marketingowych i e-commerce otworzył w Berlinie, europejskiej stolicy innowacji technologicznych, kolejne zagraniczne biuro. Otwarcie nowej siedziby zbiega się w czasie z otrzymaniem przez spółkę certyfikacji Google Marketing Platform, która podkreśla globalny zasięg i uniwersalność kompetencji MarTech rozwijanych przez spółkę.

27.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 312 razy
Rośnie zarząd agencji Performance Group

Agencja Performance Group poszerza skład zarządu – dołączają do niego Iwona Kuchta, Dariusz Kuchta i Piotr Panasiuk. Wzmocniony zarząd Performance Group skoncentruje się na dalszym rozwijaniu agencji w kierunku zintegrowanych usług, pozwalających na pełniejsze wykorzystanie synergii między mediami, kreacją i danymi. Zatrudniająca ponad 300 osób Performance Group jest jedną z największych niesieciowych agencji w CEE i jednym z największych partnerów Google, Meta i TikTok w tym regionie.

27.01.2025 | Personalia | przeczytano: 669 razy
1 2 3
Strona 1/52 (artykułów: 511)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764