logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Microsoft: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 963
Prace nad unijnym AI Act na finiszu

AI Act, czyli unijny akt o sztucznej inteligencji, ma w założeniu zmienić cyfrowy krajobraz Europy, kategoryzując narzędzia SI według poziomów ryzyka oraz nakładając nowe obowiązki na rządy i firmy. Eksperci zwracają jednak uwagę, że akt odnosi się w swoim zasięgu tylko do poszczególnych, krytycznych obszarów związanych z funkcjonowaniem SI. Ma regulować kwestie takie jak m.in. sprawa deepfake’ów, biometrii czy social scoringu. Regulacja jest przede wszystkim odpowiedzią na pojawiające się nowe i coraz bardziej zaawansowane modele generatywnej sztucznej inteligencji. Ostatnim przykładem takiego rozwiązania jest Sora od OpenAI – narzędzie do tworzenia filmów. Prawdopodobnie unijne prawo nie będzie jednak inspiracją dla prawodawców w USA czy Azji.

10.03.2024 | przeczytano: 320 razy

15 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się eMarketing Event. To obowiązkowa konferencja dla każdego, kto prowadzi biznes w internecie, jest zainteresowany najnowszymi trendami, AI, automatyzacją i optymalizacją procesów marketingowych. Wystąpią prelegenci z topowych polskich firm – między innymi Orange, Wirtualna Polska, User.com. To też dzień premiery pierwszego na świecie asystenta marketingu – Sembot AI, który został stworzony przez polską firmę Sembot. 

06.03.2024 | przeczytano: 312 razy
Problemy z AI. Czy prawo powstrzyma „bunt maszyn”?

Prawne problemy ze sztuczną inteligencją narastają wraz z dynamicznym rozwojem technologii AI. System regulacyjny nie nadąża nie tylko za tworzeniem prawa wyznaczającego granice dla nowej technologii, ale też złożonością procesu tworzenia algorytmów, które często są utajnione. Obecne regulacje nie są adekwatne, co prowadzi do skrajnie różnych rozstrzygnięć kwestii odpowiedzialności, praw autorskich i kwestii etycznych w różnych zakątkach świata. Naszą odpowiedzialnością jest zrozumieć, przewidywać, projektować i regulować, w tym prawnie, nową rzeczywistość.

04.03.2024 | przeczytano: 673 razy
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.

04.03.2024 | przeczytano: 376 razy
Zbyszek Nowicki Partnerem w Bluerank i Full Stack Experts

Współwłaściciel agencji i dotychczasowy Co-Managing Director, obejmuje stanowisko Partnera i chce rozwijać biznes na kolejnych rynkach. 

03.03.2024 | przeczytano: 336 razy
Konferencja e-commerce Event 2.0 w Złotych Tarasach

14 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się druga edycja “Ecommerce.pl Event 2.0”. Rok temu impreza zgromadziła ponad 800 uczestników i z miejsca stała się jednym z tych wydarzeń w branży handlu internetowego, którego nie można opuścić. W tym roku nie może być inaczej, bo oprócz inspirujących historii i potężnej dawki wiedzy, uczestnicy jako pierwsi w Polsce będą mogli zapoznać się z wirtualnym asystentem AI od Sembota - pierwszym tego typu rozwiązaniem na świecie, pozwalającym marketerom na oddelegowanie swoich zadań do sztucznej inteligencji.

29.02.2024 | przeczytano: 336 razy
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik

Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają NGS’om co zrobić, by zwiększyć widoczność w wyszukiwarkach internetowych bez ponoszenia ogromnych nakładów finansowych. Stworzony przez nich poradnik wychodzi naprzeciw specyficznym potrzebom organizacji działających często w warunkach ograniczonych zasobów ludzkich i budżetowych oferując szereg konkretnych wskazówek dotyczących SEM, SEO, analityki, tworzenia treści, a także darmowych i płatnych narzędzi do działań reklamowych w sieci.

29.02.2024 | przeczytano: 433 razy

W czasie rosnącego zainteresowania telewizją CTV i inwestycjami w ten obszar w Wielkiej Brytanii i Europie, nowy raport „The Power and Potential of CTV in Europe”, pokazuje, że reklama CTV w dalszym ciągu charakteryzuje się brakiem przejrzystości i koniecznością weryfikacji jakości. Tylko 30% reklamodawców i wydawców ma pełną przejrzystość co do tego, gdzie pojawiają się ich reklamy, a 27% nigdy lub rzadko ma wgląd w brand suitability programów, przy których pojawiają się ich reklamy. Wnioski te są częścią badań przeprowadzonych przez DoubleVerify („DV”) (NYSE: DV), czołową światową platformę software’ową zajmującą się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, we współpracy z IAB Europe, czołową organizacją na poziomie europejskim zajmującą się ekosystemem reklamy i marketingu cyfrowego.

28.02.2024 | przeczytano: 296 razy
Jak efektywnie zarządzać danymi w kampaniach marketingowych po 6 marca?

Wraz z wejściem w życie Digital Markets Act rozpoczyna się nowa era ochrony prywatności w cyfrowym świecie. Oto kilka niezbędnych kroków, dzięki którym będziesz gotowy na zmiany i prowadzenie efektywnych działań marketingowych w oparciu o dane w zgodzie z nowymi regulacjami.

28.02.2024 | przeczytano: 1377 razy
Do 2026 r. wyszukiwarkom ma ubyć 1/4 użytkowników

Do 2026 roku wyszukiwarkom internetowym ma ubyć aż 25 proc. użytkowników – wynika z najnowszego raportu analityków Gartnera. Przestaniemy wyszukiwać w tradycyjny sposób? Nie, ale na pewno to AI i nasze z nią rozmowy będą czymś na porządku dziennym. Co to oznacza dla właścicieli sklepów internetowych, którzy w swoich działaniach wykorzystują najpopularniejsze wyszukiwarki na potęgę?

27.02.2024 | przeczytano: 509 razy
1 2 3
Strona 1/97 (artykułów: 963)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764