logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Migomedia: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 23
Teksty reklamowe: Wielkość liter, przecinki, kropki, wykrzykniki...

Wybór wielkich lub małych liter w nazwie marki powinien wynikać z tego, co ma ona do przekazania potencjalnemu klientowi. Wielkość użytej czcionki może być oczywiście następstwem czysto artystycznych koncepcji, jednak warto mieć na uwadze, że może także stanowić wyraźny komunikat dla konsumenta.

25.10.2015 | przeczytano: 7740 razy
Wielka czy mała litera...

Wybór wielkich lub małych liter w nazwie marki powinien wynikać z tego, co ma ona do przekazania potencjalnemu klientowi.

05.10.2015 | przeczytano: 903 razy

Agencja interaktywna Migomedia stworzyła nową stronę internetową dla Mostostal Warszawa, jednej z największych firm budowlanych w Polsce. Nowa strona ma na celu wzmocnienie wizerunku firmy jako lidera na rynku budowlanym.

14.09.2015 | przeczytano: 797 razy
Polska strona Expo 2015 od Migomedia

Celem strony internetowej stworzonej przez agencję Migomedia z okazji znanej wystawy Expo 2015 jest przedstawienie Polski na światowym rynku z jak najlepszej strony. Do zadań Migomedia należało kompleksowe wykonanie strony, w tym opracowanie struktury serwisu, zaprojektowanie makiet użyteczności, projektowanie graficzne oraz wdrożenie strony wraz z wersją responsywną.

07.09.2015 | przeczytano: 866 razy

Agencja interaktywna Migomedia stworzyła nową stronę internetową firmy deweloperskiej Green House Development. Do zadań agencji należało opracowanie projektu graficznego strony głównej oraz podstron, wdrożenie projektów wraz z systemem do zarządzania treścią (CMS) i wprowadzenie treści do stron serwisu internetowego.

02.09.2015 | przeczytano: 680 razy

TPI to największy dostawca rozwiązań pomiarowych dla budownictwa, geodezji i innych branż w Polsce. Firma stale się rozwija, dlatego też postanowiła zmienić swoją stronę internetową. Zadanie to powierzyła agencji interaktywnej Migomedia. Celem nowej strony będzie umocnienie wizerunku firmy na rynku oraz jak najbardziej przejrzysta prezentacja jej oferty.

01.09.2015 | przeczytano: 419 razy
7 powodów porzucania koszyka w esklepach

Badania pokazują, że aż 7 na 10 użytkowników e-sklepów nie finalizuje swoich zamówień.

25.06.2015 | przeczytano: 1167 razy

Agencja interaktywna Migomedia stworzyła projekt graficzny nowej strony internetowej Ministerstwa Edukacji Narodowej. Do zadań agencji należało m.in.: przeprowadzenie analizy potrzeb, zaproponowanie zmian struktury informacji, opracowanie użyteczności i układów funkcjonalnych oraz kompleksowe projektowanie graficzne strony ministerstwa.

18.06.2015 | przeczytano: 634 razy

Po odwiedzeniu nowej strony, na pierwszy rzut oka widać, że nowopowstały serwis internetowy Grupy PWN jest przejrzysty, intuicyjny, zgodny z najnowszymi standardami i kreuje nowoczesny wizerunek marki w Internecie. Witryna wyróżnia się w branży, a dodatkowo posiada wersję na urządzenia mobilne. Za wdrożenie strony odpowiedzialna była agencja Migomedia

25.05.2015 | przeczytano: 651 razy
7 najczęściej spotykanych nieprawidłowości na stronach mobilnych

Każda licząca się firma powinna mieć wersję mobilną strony firmowej. Wciąż wiele firm jej nie posiada, dlatego konstruując ją można się łatwo wyróżnić na tle konkurencji. 

12.05.2015 | przeczytano: 896 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 23)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764