logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Mood: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 95
Cyfrowe doświadczenia przenoszą się do sklepów stacjonarnych

Dwie trzecie kupujących szuka inspiracji wewnątrz sklepu, a ekrany cyfrowe stają się idealnym medium do prezentowania pełnej gamy oferty i opcji jej personalizacji. Marki mogą prowadzić najbardziej błyskotliwe kampanie, aby przyciągnąć uwagę kupujących na ulicach handlowych lub w galeriach, jednak niezmienną prawdą pozostaje to, iż niezależnie od tego, jakie reklamy klienci widzieli, lub jakie produkty mogły ich zainteresować, kiedy wchodzą do sklepu, dwie trzecie z nich, nie jest zdecydowana na konkretny zakup.

23.05.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 971 razy
Mood Media: 3 kluczowe trendy w handlu detalicznym

Obecnie w sklepach stacjonarnych, co drugi klient szuka czegoś więcej niż tylko produktów — szuka wyjątkowych przeżyć, które zachęcają go do odkrywania świata marki i interakcji z nią. Chce dotknąć produktu, poczuć go i wyobrazić go sobie w swoim życiu, a potem zabrać ze sobą od razu do domu, bez konieczności czekania na dostawę. Dla wielu klientów zobaczenie produktów na własne oczy jest kluczowe, ponieważ to potwierdza ich decyzję o zakupie — z tego powodu 52% klientów ceni możliwość bezpośredniego kontaktu z produktami w sklepach stacjonarnych.

23.04.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 356 razy
Odtwarzanie odpowiedniej muzyki w hotelu: mądry ruch biznesowy?

Stworzyliśmy piękne miejsce dla gości. Przeanalizowaliśmy idealne próbki kolorów ścian i dekoracji. Zastosowaliśmy fantastyczną meblową aranżację. Postawiliśmy na pożądaną kombinację komfortu i stylu. Wszystko po to, aby przyciągnąć gości i zapewnić im przyjemny pobyt w przestrzeniach hotelu. Ale co z muzyką w tle w naszym obiekcie? Muzyka ma znaczący wpływ na atmosferę i nastrój miejsca, jest o wiele potężniejsza niż sam wygląd pomieszczeń. Jak zatem zadbać o odpowiednią muzykę w hotelu?

22.03.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 540 razy
Dźwięk w cyberprzestrzeni: Audio marketing w świecie online

W dobie niezwykle szybkiego rozwoju rynku e-commerce i digitalizacji kanałów sprzedaży, kształtowanie wizerunku marki online staje się równie kluczowe, co tradycyjne strategie marketingowe. W tej cyfrowej erze, gdzie klienci są nieustannie bombardowani informacjami, warto zwrócić uwagę na potężne narzędzie - dźwięk.

21.02.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 814 razy

Sprzedawcy od dawna wiedzą, że merchandising i odpowiednia atmosfera są ważne. Najnowsze badanie Mood Media wskazuje jednak na pojawienie się nowej szansy w postaci wzbudzania w klientach inspiracji za pomocą ekranów i kiosków cyfrowych. Większość nabywców poszukuje cyfrowych, bardziej spersonalizowanych wrażeń.

13.12.2023 | Z rynku | przeczytano: 731 razy
Jak kluby fitness mogą wznieść customer experience na wyższy poziom?

Branża fitness po okresie wyzwań, świętuje obecnie dynamiczny wzrost popularności. Według raportów branżowych, liczba użytkowników siłowni przekracza już poziomy sprzed pandemii, a Polacy zdają się coraz bardziej zdawać sobie sprawę z kluczowej roli aktywności fizycznej w utrzymaniu zdrowia. Aby wyróżnić się na konkurencyjnym rynku, od klubów fitness wymaga się już więcej niż tylko dobrego sprzętu do ćwiczeń, czy efektywnych programów treningowych. Kluczowym elementem, staje się zapewnianie niezapomnianych doświadczeń klientom, tworząc tym samym atmosferę, która inspiruje i angażuje.

20.11.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 667 razy
Jak Halloween i media cyfrowe tworzą magię sezonowej sprzedaży

Czarodziejska moc Halloween ukrywa się nie tylko w słodyczach i kostiumach. Przedsiębiorcom umożliwia sprytne i umiejętne możliwości wykorzystania mediów cyfrowych w miejscu sprzedaży. Sezon zakupowy tego coraz popularniejszego w Polsce święta, oferuje markom unikalną okazję do stworzenia wyjątkowych doświadczeń zakupowych, które zapadną w pamięć klientów na długo. Jak połączenie mrocznej, tematycznej muzyki, dynamicznych reklam cyfrowych, komunikacji dźwiękowej i zapachów sezonowych, może przyciągnąć klientów i wpłynąć na ich lojalność? To skuteczne narzędzia, które zmieniają zwykłe zakupy w fascynującą przygodę.

28.10.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 762 razy
Na jakie kwestie prawne muszą zwrócić uwagę przedsiębiorcy odtwarzający muzykę w celach komercyjnych

Odkryj tajemnicę, która przemawia zarówno do twoich uszu, jak i twojego portfela. Muzyka w biznesie to nie tylko przyjemność, to także kwestia prawna, która może wpłynąć na przyszłość twojej firmy. W naszym artykule zgłębiamy świat licencjonowania muzyki, z naciskiem na to, co każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć, aby uniknąć fałszywych nut i kłopotliwych kar.

29.09.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 872 razy
Transformacyjna rola doświadczeń sensorycznych w salonach samochodowych

- W dobie dynamicznych zmian preferencji konsumentów, ich coraz silniejszego skupiania się na doświadczeniach oraz spersonalizowanych interakcjach z marką, sektor motoryzacyjny przechodzi epokowy przewrót. W miarę jak ścieżki zakupowe stopniowo ewoluują, napędzane postępem technologii cyfrowych i zmieniającym się krajobrazem konsumenckim, dealerzy i producenci motoryzacyjni muszą nie tylko już zaspokajać, ale wręcz przewyższyć oczekiwania klientów – mówi Aleksandra Potrykus, Country Manager Poland & Baltics w Mood Media.

25.08.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1107 razy
Wakacje i oszczędzanie w dwóch kampaniach Velobanku

VeloBank wystartował z nową kampanią marketingową dla Elastycznego Konta Oszczędnościowego. W swoich spotach zachęca do zmiany tradycyjnych form odkładania pieniędzy, które według GfK wciąż wybiera co piąty Polak, na oszczędzanie z bankiem. Pokazuje, że jest to zarówno wygodna i bezpieczna alternatywa, jak i sposób na pomnażanie swoich środków dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu. Równolegle uruchomiona została także kampania radiowa, w której VeloBank poleca się na wakacje.

11.08.2023 | Z rynku | przeczytano: 566 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 95)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764