logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Mood: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 63
Customer Experience i projektowanie doświadczeń klienta w czasie pandemii

Jeszcze do niedawna Customer Experience był dość bezpiecznym i pozytywnym elementem budowania relacji z klientem w przestrzeni publicznej. Firmy skupiały się głównie na pielęgnowaniu wrażeń klientów, poprzez projektowanie pozytywnej architektury doświadczeń konsumenckich i budowanie dobrego połączenia na linii marka-klient, na każdym etapie sprzedaży i obsługi. Cała strategia budowania Customer Experience, zmieniła się jednak pod wpływem obecnego pandemii. To co kiedyś było wystarczające, dziś niekoniecznie wciąż jest. Na co zatem teraz zwrócić szczególną uwagę? Podpowiadamy.

09.09.2020 | przeczytano: 482 razy

Najważniejszym celem hotelu w obecnych czasach, oprócz przetrwania światowego kryzysu turystycznego oczywiście, jest wyróżnienie się spośród konkurencji. Aby to osiągnąć marka musi projektować wrażenia, które pokochają goście. Wówczas będą oni chcieli do danego miejsca wracać i chętnie podzielą się swoimi doświadczeniami ze znajomymi. Co zrobić aby hotel zapadł gościom na długo w pamięć? Musi zwiększyć współczynnik optymizmu u klientów, czyli podnieść ich poziom zadowolenia z oferowanych usług. Jak tego dokonać? Z pomocą przychodzi marketingu zmysłów.

14.07.2020 | przeczytano: 327 razy
Połowa Polaków w okresie pandemii pracuje jak zwykle

Praca zdalna, tzw. home office w okresie pandemii nie jest powszechnym zjawiskiem. Połowa respondentów (51 proc.) deklaruje, że chodzi do pracy jak zwykle i swoje obowiązki wykonuje w tym samym miejscu, w którym pracuje na co dzień.

27.03.2020 | przeczytano: 464 razy
Marketing zapachowy w placówkach opieki zdrowotnej

Umiejętna aromatyzacja pomieszczeń w placówkach medycznych, może pomóc pacjentom w szybszym powrocie do zdrowia, a personel pobudzić do bardziej efektywnej pracy i tym samym lepszej opieki nad podopiecznymi. Jakie zapachy sprawdzą się najlepiej w kreacji przyjemnego i odprężającego otoczenia?

17.02.2020 | przeczytano: 554 razy
Konkurs na plakat z agentem 007

W związku z 25. odsłoną przygód Jamesa Bonda EON Productions, Metro Goldwyn Mayer Studios Inc., Universal Pictures International oraz United Artists Releasing zapraszaja twórców do pozostawienia po sobie śladu w historii serii z Jamesem Bondem.

07.01.2020 | przeczytano: 827 razy
Doznania sensoryczne podnoszą sprzedaż stacjonarną o 10 procent

Mood Media opublikował nowy raport dotyczący wpływu marketingu behawioralnego na zachowania konsumentów. Badanie dowodzi, że marketing sensoryczny ma korzystny wpływ na emocje, funkcje poznawcze i zachowania kupujących w punktach stacjonarnych. Partnerem Mood Media w badaniu, była międzynarodowa sieć sportowa INTERSPORT. Kontrolowany eksperyment dowiódł, iż w przypadku zastosowania marketingu sensorycznego, kupujący spędzali w sklepach ok. sześć minut dłużej, a ogólna sprzedaż wzrosła o 10 procent.

25.11.2019 | przeczytano: 742 razy

Mood Media przy współpracy z ekspertami z ponad 100 krajów, wydał kolejny Trendbook ukazujący globalne trendy w dziedzinie ulepszania jakości doświadczeń klienta w branży HoReCa. Firma porównała działania podejmowane na przestrzeni pięciu lat, zarówno przez duże sieci jak i niezależne podmioty, a także przez marki luksusowe, jak i te bardziej ekonomiczne. Globalny punkt widzenia, ukazał zaskakująco dynamiczną ewolucję kluczowych doświadczeń klientów hoteli i restauracji.

18.11.2019 | przeczytano: 262 razy
Mood Media wprowadza Harmony - kompleksową platformę Brand Experience nowej generacji

Mood Media zaprezentował Harmony, swoją nową platformę multimedialną Brand Experience Platform. Autorskie narzędzie technologiczne, pozwala markom zarządzać całością treści wewnątrz sklepu lub lokalu usługowego oraz łączyć ze sobą poszczególne elementy takie jak muzyka, wiadomości głosowe, treści wizualne czy też elementy interaktywne za pomocą jednego prostego w obsłudze panelu sterowania.

08.10.2019 | przeczytano: 516 razy
Grupa Polsat podsumowuje II kwartał 2019 roku

Grupa Cyfrowy Polsat zakończyła II kwartał bardzo dobrymi i stabilnymi wynikami operacyjnymi w obydwu segmentach, osiągnęła silne wyniki finansowe oraz kolejny raz odnotowała rekordowo niski wskaźnik odejść klientów. Konsekwentnie rozwijana oferta sportowa Grupy w segmencie premium została wzbogacona o nowe kanały Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4 ze wszystkimi spotkaniami PKO Ekstraklasy. Cyfrowy Polsat wprowadził na rynek rewolucyjną usługę – telewizję internetową OTT dostępną za pośrednictwem Internetu od dowolnego dostawcy, z elastycznym wyborem pakietów i bez stałych zobowiązań abonamentowych. Z kolei agencja ratingowa Moody’s podwyższyła rating korporacyjny Grupy do poziomu Ba1.

30.08.2019 | przeczytano: 740 razy
Marketing sensoryczny i atmosfera w przestrzeniach biurowych

Nowoczesne rozwiązania audio, video oraz aromamarketingu coraz częściej wykorzystywane są wewnątrz polskich lokali biurowych. Działania sensoryczne w ramach employer brandingu, budują atmosferę w miejscu pracy, podnoszą wydajność zespołu pracowników oraz poszerzają świadomość marki wśród osób pracujących w firmie. Odpowiednio dostosowane bodźce, pozytywnie wpływają na załogę i motywują ją do bardziej efektywnej pracy. Muzyka, wizualizacje oraz zapach, mogą również wpływać na koncentrację i chęć do pozytywnego działania.

26.08.2019 | przeczytano: 353 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 63)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764