logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Mullenlowe Mediahub: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12

Wielka Brytania, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Estonia i Austria to rynki, na który działania performance marketingowe realizować będzie dla Western Union MullenLowe MediaHub. Klient ponownie zdecydował się powierzyć budżet na działania paid social i SEM właśnie MLMH, doceniając wysoki poziom obsługi.

24.06.2021 | przeczytano: 442 razy
Mullenlowe Mediahub z kolejną akcją dla CCC

Nowa kampania CCC zachęca do zrobienia KROKU W DOBRĄ STRONĘ, dbania o planetę i bycia ecofriendly. Tak jak robi to CCC w promowanej kolekcji GO FOR NATURE (buty zrobione z materiałów z recyklingu, przyjazne środowisku).

24.05.2021 | przeczytano: 649 razy
Decathlon kontynuuje współpracę z Mullenlowe Mediahub

Dom mediowy MullenLowe MediaHub nadal będzie wspierać mediowo Decathlon, koncentrując się na digitalu, działaniach lokalnych  i wsparciu niestandardowych  działań mediowych. Nowa umowa obejmuje również usługi z zakresu business inteligence.

04.05.2021 | przeczytano: 502 razy
Mullenlowe Mediahub z nowym talentem digital

Paulina Fałek dołączyła do zespołu MullenLowe MediaHub na stanowisko Digital Media Planner. Będzie pracowała w zespole Jakuba Bieńkowskiego i Piotra Michalaka.

17.02.2021 | przeczytano: 910 razy
Carvertical klientem Mullenlowe Mediahub

carVertical, lider w obszarze raportu VIN w Polsce, powierzył MullenLowe MediaHub strategię digital oraz kompleksowe usługi mediowe. Klient został pozyskany dzięki rekomendacji środowiska startupowego.

12.01.2021 | przeczytano: 842 razy

Alvogen Pharma, firma z Grupy Zentiva, powierzył MullenLowe MediaHub kompleksową obsługę mediową marki Persen - strategię, optymalizację, planowanie i zakup mediów.

23.12.2020 | przeczytano: 568 razy
ING Bank Śląski przygotował plecaki z ekoplakatu

ING Bank Śląski wyprodukował ekologiczne plecaki z ekoplakatów, które firma wykorzystywała w kampanii outdoorowej na nośnikach Cityboard Media.

02.12.2019 | przeczytano: 994 razy
ING nagrodzony w Mixx Awards 2019

Kampania ING Banku Śląskiego „Dobry Głos dla firm” otrzymała brąz w tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards. Nagroda została przyznana w kategorii „Best use of social media”.

29.11.2019 | przeczytano: 512 razy
„Dobry głos dla firm” z Katarzyną Nosowską od ING na święta

W najnowszym spocie radiowym ING Banku Śląskiego, Katarzyna Nosowska zachęca aby dzielić się dobrymi opiniami o firmach również w czasie świąt. Dla firm to zawsze trafiony prezent.

18.11.2019 | przeczytano: 468 razy
„Hulaj z głową. Bezpiecznie” z ING

Rusza akcja ING Banku Śląskiego „Hulaj z głową. Bezpiecznie”, która zachęca do mądrego korzystania z elektrycznych hulajnóg. Towarzyszy jej promocja 30 minut darmowej jazdy od ING na elektryczne hulajnogi i skutery.

22.10.2019 | przeczytano: 993 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764