logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Multi Communications: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 36
Joanna Trakul dołączyła do On Board Think Kong

Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączyła Joanna Trakul na stanowisko konsultanta w dziale komunikacji korporacyjnej.

12.10.2020 | przeczytano: 825 razy
Agencja 24/7 rozbudowuje zespół kierowniczy

Agencja 24/7Communication w pierwszym kwartale 2020 roku powiększyła swoją kadrę menadżerską. Do agencji dołączyli Paweł Tabaka, który objął stanowisko Senior Account Managera oraz Marcin Kuchno, który będzie pełnił funkcję Junior Account Managera. Nowi menadżerowie będą odpowiedzialni za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami klientów agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i szeroko rozumianego budowania reputacji. Zmiany nastąpiły również w 24/7Studio – Filip Kożusznik dołączył do zespołu i objął stanowisko Head of 24/7Studio.

16.04.2020 | przeczytano: 1482 razy
Onemulti dla Polskiej Izby Ubezpieczeń

OneMulti rozpoczęła współpracę z Polską Izbą Ubezpieczeń. Agencja została wybrana w drodze przetargu i odpowiada za doradztwo komunikacyjne oraz prowadzenie działań public relations, w tym pozycjonowanie ekspertów Izby i przygotowywanie materiałów eksperckich na jej blogi.

01.07.2019 | przeczytano: 412 razy
Multi Communications i Multi Event zmieniają nazwy na Onemulti

OneMulti to nowa nazwa agencji znanej wcześniej jako Multi Communications i Multi Event. Pod jedną, wspólną marką zintegrowana zostaje dotychczasowa działalność z obszarów public relations, organizacji eventów, social media, influencer marketing i content marketing.  Spółka przedstawiła nowe logo i nową stronę www.

27.06.2019 | przeczytano: 668 razy
Konrad Sokołowski odpowiada za wizerunek marek Biologique Recherche i Und Gretel

Konrad Sokołowski rozpoczął pracę na stanowisku PR & Social Media Managera marek należących do firmy Beauty Experts Anna Lohmann – wyłącznego dystrybutora francuskich kosmetyków pielęgnacyjnych Biologique Recherche oraz niemieckiej marki organicznych kosmetyków kolorowych Und Gretel.

07.05.2019 | przeczytano: 378 razy
Walk PR wzmacnia zespół brandowy

Walk PR wzmacnia zespół realizujący projekty w zakresie komunikacji brandowej. W grudniu do agencji dołączyła Matylda Żemajtis na stanowisko Senior Account Manager. Kilka tygodni wcześniej do agencji dołączyła Joanna Manarczyk jako Account Manager.

21.12.2018 | przeczytano: 1168 razy
Trzeźwe myślenie w 2. edycji kampanii Carlsberg Polska

TRZEŹWO MYŚLĘ to kampania edukująca na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz asertywności w jego odmawianiu. Jej ambasadorem ponownie został Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20m². Działania w ramach TRZEŹWO MYŚLĘ będą łączyć komunikację skierowaną do konsumentów, mediów i pracowników firmy. Kampania potrwa od 9 czerwca do końca lipca br. Inicjatywa wpisuje się w strategię i cele zrównoważonego rozwoju Carlsberg Polska.

15.06.2018 | przeczytano: 663 razy

Agencja odpowiada za kontakty z mediami, w tym za pozycjonowanie raportu Transport Market Monitor oraz kluczowych narzędzi oferowanych przez Transporeon.

05.12.2017 | przeczytano: 378 razy
Dentsu Aegis Network Polska poszerza dział Marketingu i PR

Do działu marketingu i PR Dentsu Aegis Network Polska dołączyli Martyna Adamska i Rafał Kałęcki.

25.08.2017 | przeczytano: 719 razy
Carlsberg Polska startuje z kampanią Trzeźwo myślę

TRZEŹWO MYŚLĘ to kampania promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, jako element nowoczesnego stylu życia. Ambasadorem kampanii jest Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20m². Działania w ramach TRZEŹWO MYŚLĘ będą prowadzone od czerwca do września.

23.06.2017 | przeczytano: 783 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 36)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764