logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Multikino Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 37
Damian Borowy sales managerem w Multikino Media

Zespół Biura Reklamy Multikino Media zasilił Damian Borowy. Objął stanowisko sales managera. Do jego głównych zadań należeć będzie pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych (new business).

30.07.2019 | przeczytano: 218 razy
Awans w Biurze Reklamy Multikino Media - Łukasz Gawęcki zostaje senior sales managerem

Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko senior sales manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.

18.07.2019 | przeczytano: 269 razy
Wojciech Szymczyk dyrektorem działu Digital w Multikinie

Z początkiem marca br. Wojciech Szymczyk awansował na stanowisko dyrektora działu Digital i CVM (Customer Value Management) w sieci kinowej Multikino. Pod nowo utworzonym stanowiskiem zostaną zebrane wszystkie działania internetowe kina.

05.03.2019 | przeczytano: 338 razy
„Mistrzowie Kina Mastercard” w Multikinie

Ambitne, festiwalowe kino, ważne i nagradzane filmy, które skłaniają do dyskusji – w Multikinie wystartował premierowy cykl „Mistrzowie Kina Mastercard”, skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza. Sponsorem głównym został Mastercard.

22.02.2019 | przeczytano: 284 razy
Multikino Media wprowadza sezonowy cennik reklam w kinach

Na fali stale rosnącej popularności kina oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców i widzów, broker Multikino Media zdecydował się wprowadzić sezonowy cennik kampanii on screen w 51 kinach znajdujących się w jego ofercie.

23.01.2019 | przeczytano: 608 razy
Jak pogłębić storytelling w kinie?

Wyjście do kina kojarzy się pozytywnie – z relaksem i wolnym czasem spędzanym z rodziną lub znajomymi. A dobry nastrój sprzyja… podatności na komunikat marketingowy. Stykając się z przekazem, będąc w dobrym humorze, lepiej zapamiętujemy daną reklamę oraz markę[1]. Natomiast formą przekazu, którą zapamiętujemy najlepiej, jest opowieść. Jest ona ponad dwudziestokrotnie lepiej zapamiętywana niż same fakty[2]. Warto więc szukać coraz to nowszych metod pogłębienia storytellingu w przestrzeni kinowej. Według ekspertów Multikino Media możliwości jest bardzo wiele. Są one związane m.in. ze specyfiką przestrzeni kinowej, kontekstem, w którym budujemy touchpointy oraz nowymi technologiami, wykorzystywanymi w kinie, takimi jak virtual reality.

01.10.2018 | przeczytano: 330 razy
Marcin Wójtowicz Sales Managerem w Biurze Reklamy Multikino Media

Marcin Wójtowicz jako Sales Manager dołączył do zespołu Biura Reklamy Multikino Media, zajmującego się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.

11.07.2018 | przeczytano: 478 razy
Bogusława Sławińska na czele Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media

Bogusława Sławińska awansowała na stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media. Zastąpiła Mariusza Galewskiego, który postanowił kontynuować karierę w innej firmie.

21.05.2018 | przeczytano: 568 razy
Nowe kina w ofercie Multikino Media

Multikino Media poszerzyło swoje portfolio o dwa kolejne kina. Od teraz do oferty brokera reklamy kinowej dołączyły: Nowe Horyzonty we Wrocławiu i Kozienicki Dom Kultury w Kozienicach.

20.03.2018 | przeczytano: 413 razy
Awans Moniki Daniluk w Multikino Media

Monika Daniluk awansowała w strukturach Biura Reklamy Multikino Media na stanowisko Starszy Manager ds. Analiz i Wsparcia Sprzedaży.

13.03.2018 | przeczytano: 504 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 37)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764