logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

NFT: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 40
Technologia projekcyjna zmienia krajobrazy miast od Barcelony po Budapeszt

Cztery miejsca, które dzięki technologii Panasonic stały się płótnem dla niezwykłych pokazów świetlnych

30.08.2023 | przeczytano: 1152 razy
Transformacyjna rola doświadczeń sensorycznych w salonach samochodowych

- W dobie dynamicznych zmian preferencji konsumentów, ich coraz silniejszego skupiania się na doświadczeniach oraz spersonalizowanych interakcjach z marką, sektor motoryzacyjny przechodzi epokowy przewrót. W miarę jak ścieżki zakupowe stopniowo ewoluują, napędzane postępem technologii cyfrowych i zmieniającym się krajobrazem konsumenckim, dealerzy i producenci motoryzacyjni muszą nie tylko już zaspokajać, ale wręcz przewyższyć oczekiwania klientów – mówi Aleksandra Potrykus, Country Manager Poland & Baltics w Mood Media.

25.08.2023 | przeczytano: 976 razy
Labcon i Adshares przenoszą kampanię Stowarzyszenia Otwarte Klatki do Decentralandu

Kampania JEDNYM GŁOSEM, którą dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki realizuje agencja kreatywna Labcon, dzięki współpracy z ADSHARES została przeniesiona do wirtualnej rzeczywistości - Decentralandu.  Gracze mogą odwiedzić wirtualną fermę i awatary zwierząt hodowlanych, by złożyć podpis pod petycją kierowaną do Ministra Rolnictwa, prowadzoną przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki i Compassion in World Farming Polska. Kolejnym krokiem będzie poszerzenie działań o inne platformy metaversowe, przeprowadzenie kampanii programatycznej w metaversie oraz wyprodukowanie NFT.

23.08.2023 | przeczytano: 456 razy
Naoko: kolekcja zaprojektowana przez społeczność marki i AI

Premierowy pokaz kolekcji NAOKO AI odbył się w niepowtarzalnej, nowo otwartej przestrzeni Rooftop by Gatsby w Elektrowni Powiśle. Prezentacja powstała przy użyciu sztucznej inteligencji. To pierwsze takie wydarzenie w Polsce, które zwróciło uwagę na ogromną rolę technologii i innowacji w przyszłości branży mody.

23.06.2023 | przeczytano: 923 razy

Shares startuje w Polsce z pierwszą kampanią edukacyjną z Dorotą Sierakowską z Girls Money Club. Do swoich działań angażuje doświadczonych Ambasadorów stanowiących rdzeń oferty społecznościowej. Użytkownicy mogą dołączyć do zamkniętych grup dyskusyjnych - społeczności, gdzie Ambasadorzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z obszaru finansów i inwestycji - oferując unikalne treści w modelu subskrypcyjnym. Na platformie dostępne są również bezpłatne grupy edukacyjne dot. inwestowania lub skupione na konkretnych aktywach. Dorota Sierakowska będzie podnosić świadomość w obszarze web3 i kryptowalut.

04.04.2023 | przeczytano: 316 razy

Za kampanie reklamowe od firm z Grupy Open Mobi (Open Mobi, Mobehave), w szczególności te z wykorzystaniem technologii adQuery, zapłacimy w kryptowalutach. Marka jako jedna z pierwszych w branży oferuje swoim klientom taką możliwość. Na świecie nowoczesne firmy chętnie korzystają z tej formy płatności, lecz w Polsce wciąż jest nowością. Grupa Open Mobi wprowadzając ją, otwiera się na pozyskanie nowych kontrahentów, którzy cenią innowacyjne rozwiązania.

21.02.2023 | przeczytano: 505 razy

W związku z licznymi prośbami od zgłaszających przedłużamy call for papers do Forum IAB 2023. We are extending the application deadline by February 13 this year.

09.02.2023 | przeczytano: 446 razy
Mullenlowe Warsaw wzmocniła strategię i digital

Marta Głowacka jako digital strategist dołączyła do działu strategii MullenLowe Warsaw. Dawid Rakowski został influencer managerem w agencji.

06.02.2023 | przeczytano: 702 razy
Artystyczny jubileusz 25-lecia Bankowości Prywatnej Banku Pekao S.A.

Art Branding jest wpisany w DNA Banku Pekao S.A. To właśnie za pomocą plakatu bank od lat powojennych komunikował się z klientami, jednocześnie zapisując się na kartach historii tej formy wizualnej. Niegdyś twórcy Polskiej Szkoły Plakatu, a teraz współcześni artyści: Lex Drewinski, Błażej Ostoja-Lniski oraz Kaja Renkas stworzyli plakaty, które w kreatywny sposób wychodzą biznesowi naprzeciw. Współczesne prace, stworzone na potrzeby jubileuszu 25-lecia Bankowości Prywatnej Banku Pekao S.A., zostały uwiecznione w albumie pt. „Żubr na Wall Street”, którego premiera miała miejsce 25 stycznia w Muzeum Plakatu w warszawskim Wilanowie.

27.01.2023 | przeczytano: 1135 razy

IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB zapraszają do zgłaszania propozycji wystąpień na najważniejszą doroczną konferencję branży internetowej w Polsce – Forum IAB 2023 (30-31 maja 2023). Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie „2023 mówi: Sprawdzam! Jaka strategia na «ciekawe czasy»?” Wystąpienia można zgłaszać do 6 lutego br.

13.01.2023 | przeczytano: 432 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 40)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764