logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

NagrodyB2B.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Marketing i programy lojalnościowe warto zautomatyzować

Obsługa klienta jest niezwykle czasochłonna, ale to nie jedyny powód, by w biznesie zacząć wykorzystywać automatyzacje. Sprawdzą się one także w marketingu, a nawet w programach lojalnościowych.

17.10.2022 | przeczytano: 729 razy

Rok 2023 ma oznaczać koniec plików cookies, jakie znamy. Zaostrzone zasady ochrony prywatności sprawiają, że marki nie mogą poprzestawać na zbieraniu anonimowych danych. Dane muszą być przekazywane dobrowolnie i świadomie, a w tym mogą pomóc subskrypcje i programy lojalnościowe.

22.08.2022 | przeczytano: 966 razy
Typy lojalnych klientów – dlaczego wracają?

To, czy klienci będą wracać do sklepu lub firmy usługowej po kolejne zakupy, zależy od wielu czynników, w tym od przywiązania do marki konkretnego kupującego. Ale bez względu na to, jaki typ reprezentuje klient – jeśli jest zadowolony z zakupów, jego lojalność można wzmocnić.

09.08.2021 | przeczytano: 956 razy
Program lojalnościowy – jak go wypromować?

Programy lojalnościowe, motywacyjne, czy polecające mogą być bardzo skuteczne, ale pod jednym warunkiem. Ich docelowi odbiorcy muszą wiedzieć zarówno o danym programie, jak i o płynących z niego korzyściach. A to oznacza, że przygotowując dany system, trzeba uwzględnić także jego promocję.

13.08.2020 | przeczytano: 1246 razy (komentarzy: 1)
Nagrody za rekomendacje klientów - czy program poleceń to dobry pomysł?

Ludzie, którzy są zadowoleni z zakupionych produktów lub usług, chętnie podzielą się swoimi wrażeniami ze znajomymi. Wykorzystaj to, by zaangażować ich jeszcze bardziej! Program polecający pomaga zwiększyć lojalność obecnych klientów oraz pozyskać wielu nowych.

24.07.2020 | przeczytano: 2256 razy (komentarzy: 3)
Co wyróżnia najlepsze programy lojalnościowe?

Najlepsze programy lojalnościowe to takie, które angażują klientów i budują emocjonalny związek pomiędzy marką i jej odbiorcami. A jednak, wiele z nich opiera się na podobnych mechanizmach. Dlatego postanowiliśmy wyodrębnić najlepsze pomysły na programy lojalnościowe i zebrać je w jednym tekście.

24.06.2020 | przeczytano: 1455 razy (komentarzy: 5)
Czego oczekują uczestnicy od programów lojalnościowych?

Polacy chętnie uczestniczą w rozmaitych programach lojalnościowych. A wybór jest ogromny – coraz więcej firm oferuje programy przeznaczone dla konsumentów, ale także dla pracowników oraz dla kontrahentów (klientów biznesowych).

03.03.2020 | przeczytano: 672 razy
Program lojalnościowy – dobry plan na nowy rok

U progu nowego roku wiele osób przygotowuje listę postanowień, również tych dotyczących rozwoju firmy. A gdyby tak nowy rok rozpocząć od wdrożenia programu lojalnościowego? Tego typu program może być skierowany nie tylko do klientów, ale także do pracowników lub kontrahentów.

20.12.2019 | przeczytano: 733 razy
Jakie nagrody są wybierane najczęściej w programach lojalnościowych?

Kuchnia króluje. Przynajmniej, jeśli chodzi o to, na jakie nagrody decydujemy się w programach lojalnościowych. Jeden z operatorów katalogów produktów dla klientów biznesowych ujawnił, jakie nagrody uczestnicy wybierają najczęściej.

02.12.2019 | przeczytano: 958 razy
Nagrody rzeczowe a podatki

Organizator akcji promocyjnej z nagrodami powinien pamiętać, że koszt nagród nie jest jego jedynym wydatkiem. W szczególności warto zainteresować się podatkami, a te będą one się od siebie różniły, w zależności od rodzaju akcji.

30.10.2019 | przeczytano: 4154 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764