logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Netface: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17

Społeczności internetowe, zaraz po wyszukiwarkach i wejściach organicznych okazują się być trzecim co do wielkości źródłem nowych odwiedzić na stronie. Firmy, które aktywnie działają w social media i angażują swoich fanów, mogą optymalizować budżety marketingowe, głównie w wymiarze wydatków ponoszonych na reklamy w wyszukiwarkach. By jednak odnieść sukces w tej dziedzinie nie wystarczy udzielać się na Facebooku, lecz trzeba również przebudować stronę pod kątem potrzeb i zachowań użytkowników Social Media. Stąd SMO (Social Media Optimization) obok SEO staje się coraz bardziej popularnym trendem wśród projektantów stron internetowych.

07.04.2014 | przeczytano: 1222 razy

Z roku na rok administratorzy sklepów internetowych obserwują wzrost odwiedzin przez użytkowników urządzeń mobilnych. Mimo, że optymalizacja e-sklepu pod kątem właścicieli smartfonów i tabletów, zdaniem aż 76% badanych w ramach raportu „M-Commerce w praktyce”, przyczynia się do zwiększenia ilości zakupów na stronie, to jednak ponad 2/3 sklepów nie ma jeszcze swojej wersji mobilnej. Stanowi to ogromną niszę na rynku, tym bardziej, że zdaniem Gemius–a, liczba e-konsumentów będzie rosła w tempie 16% rocznie.

25.02.2014 | przeczytano: 1083 razy

Projektowanie responsywnych pulpitów to jeden z najnowszych i być może najbardziej znaczących trendów w dziedzinie tworzenia stron internetowych na przełomie ostatnich lat. Dzięki tej technologii możliwe jest stworzenie jednej wersji strony, serwisu czy sklepu, która elastycznie dostosuje się do wielkości ekranu, na którym będzie ona wyświetlana. Nie trzeba zatem projektować kilku różnych rozwiązań, które będą przeznaczone dla różnych wielkości wyświetlaczy, jak np. tablet, smartfon czy desktop.

25.01.2014 | przeczytano: 1152 razy

Choć komunikacja za pomocą mediów elektronicznych stanowi w Polsce niemal standard, nadal wiele witryn firmowych zawiera elementarne błędy, które negatywnie wpływają na użyteczność i zaangażowanie użytkowników. Czego unikać, by internauci chętniej wracali na stronę internetową?

27.09.2012 | przeczytano: 1076 razy

Dziś trudno sobie wyobrazić, by popularne strony czy aplikacje webowe nie były kompatybilne z urządzeniami przenośnymi. Liczba użytkowników iPhona i Androida wciąż rośnie, zaś smartfony powoli stają się urządzeniami, za pomocą których wielu Internautów korzysta z zasobów sieci. Dobrze zaprojektowana strona desktopowa będzie się wyświetlała na komórkach bez konieczności rezygnacji z możliwości XHTML czy JavaScript.

26.07.2012 | przeczytano: 859 razy

Strona czy aplikacja nie będzie w pełni interaktywna, jeżeli podczas jej projektowania, pod uwagę nie zostanie wzięty aspekt funkcjonalności, jakim jest user experience. Pojęcie to oznacza nie tylko troskę o właściwe zaprojektowanie szaty graficznej czy przemyślenie mechaniki i nawigacji strony lub aplikacji ale również szczególne skupienie uwagi na parametrze interaktywności produktu.

01.07.2012 | przeczytano: 989 razy

Timeline to nie tylko nowy wygląd, ale także zupełnie inny styl komunikacji na Facebooku. Dotychczasowe „wabiki” takie jak landing taby „wymuszające” niekiedy polubienie strony przez fanów, którzy chcieli wziąć udział w aplikacji, odeszły w zapomnienie. Co zrobić, by nie stracić na nowym wyglądzie strony?

16.04.2012 | przeczytano: 1049 razy

Ci, którzy myślą o założeniu własnego sklepu internetowego, mogą przebierać w ofertach twórców systemów Na rynku są dostępne zarówno tanie rozwiązania open source'owe, systemy abonamentowe jak i profesjonalne dedykowane platformy e-sprzedaży. Który z tych modeli najlepiej wybrać?

12.01.2012 | przeczytano: 1791 razy (komentarzy: 1)

Dobry program lojalnościowy to doskonałe narzędzie promocji konsumenckiej. Trudno jednak podać zbiór cech, jakie powinien on posiadać. Każdy z tego typu mechanizmów będzie różnił się w zależności od branży oraz potrzeb klientów. W jaki więc sposób wybrać dla siebie najlepsze rozwiązanie?

26.09.2011 | przeczytano: 785 razy

Aplikacje na Facebooku to dziś jeden z najskuteczniejszych sposobów na szybkie wypromowanie marki oraz przyciągnięcie i zatrzymanie fanów. By jednak odniosły one zamierzony efekt, muszą spełniać wymagania zarówno od strony technicznej, jak i komunikacyjnej. Równie ważna, co sam pomysł na aplikację, jest także jej zgodność z regulaminem serwisu.

31.08.2011 | przeczytano: 1074 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764