logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Netflix: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 308
Nowa ramówka i zmiany w strukturze TVP3 Warszawa

W poniedziałek, 2 września, wystartuje nowa ramówka TVP3 Warszawa. Znajdzie się w niej więcej informacji lokalnych z Warszawy i Mazowsza oraz zupełnie nowe audycje. Dotychczasowy program śniadaniowy „Dobrego dnia” zmieni format i będzie emitowany po południu. Od września zmieni się też struktura organizacyjna stołecznego ośrodka TVP.

23.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 345 razy
Sweet.tv - platforma streamingowa Samsung

„Kto ma pilota, ten ma władzę” – brzmi popularne powiedzenie odnoszące się do tego, kto decyduje o wyborze treści wideo oglądanych na ekranie telewizora. Dzięki udogodnieniom wprowadzanym przez firmę Samsung sprawowanie „władzy” w salonie jest proste i przyjemne jak nigdy wcześniej.

23.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 176 razy
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2024

Przewodniczącą Jury 22. edycji Złotych Spinaczy została Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Anna Wiśniewska (Skanska), Marcin Kasprzak (ERBUD GROUP), Kamil Kozłowski (dfusion communication), Mariusz Wawer (3M) oraz Jan Zając (Sotrender).

22.08.2024 | Konkursy | przeczytano: 818 razy
Awanse i nowa osoba w dziale kreacji VML

Joanna Paździórko awansowała na stanowisko Creative Director w dziale kreacji agencji VML. Ponadto na stanowisko Creative Lead awansowali: Kamila Klasa, Jarosław Michalski, Miłosz Zdunek, Paweł Tomas i Grzegorz Karwowski. Do agencji dołączył także Adam Głowacki jako Creative Lead. 

31.07.2024 | Personalia | przeczytano: 451 razy
YouTube nową telewizją pokolenia silver

97 proc. cyfrowych silversów, czyli osób 50+, które korzystają z internetu, ogląda treści wideo online, a ich ulubioną platformą z takimi materiałami jest YouTube – to wyniki badania zrealizowanego na zlecenie SilverTV i Lifetube przez IQS. Niemal połowa ankietowanych przyznaje, że część czasu, który dotąd poświęcali na oglądanie telewizji, spędzają dziś online. Eksperci podkreślają, że to jasny sygnał dla marketerów by zastanowić się nad zmianą sposobu dotarcia reklamowego do tej grupy odbiorców.

31.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 444 razy
Czy freelancerzy stracą pracę przez AI?

Jak wynika z pierwszej części międzynarodowego badania platformy Freelancehunt.com “Portret Freelancera 2024”, już prawie 70% wolnych strzelców codziennie korzysta ze sztucznej inteligencji w pracy. Spośród nich tylko 2% jest z niej niezadowolona. Niekwestionowanym liderem popularności nadal pozostaje ChatGPT.

30.07.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1289 razy
Komputronik wchodzi na Reddita i What’s Appa

What’s App to po Messengerze i Google trzeci najpopularniejszy komunikator w Polsce. W styczniu 2024 r. korzystało z niego 14,18 mln użytkowników, co oznacza dotarcie do 47,73 proc. wszystkich polskich internautów – wynika z ostatniego badania Mediapanel. W naszym kraju rośnie także popularność Reddita. Na początku bieżącego roku korzystało z niego blisko 2,8 mln osób. Widząc ogromny potencjał, Komputronik – jako jedna z pierwszych firm w Polsce – postanowił rozpocząć działania komunikacyjne z konsumentami przy wykorzystaniu tych platform.

29.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 275 razy
Większa widownia przychody – TVP podsumowuje Euro 2024

Podczas zakończonych właśnie mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zgromadziła przed telewizorami 2,6 miliona widzów oraz 800 tys. e-widzów więcej niż podczas poprzedniego turnieju – Euro 2020. W mediach społecznościowych TVP pokonało wszystkie inne serwisy sportowe. Wyniki widowni przełożyły się na wzrost przychodów komercyjnych o 12%.

20.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 283 razy
Jak marki kuszą festiwalowiczów

Festiwale muzyczne przeżywają w Polsce prawdziwy rozkwit. Organizatorzy zaskakują nowatorskimi rozwiązaniami i konkurują w ściąganiu największych gwiazd. Na największych polskich festiwalach jak Pol’and’Rock, Open’er Festival czy Orange Warsaw Festival poziom organizacji jest na światowym poziomie. Ale zaplecze to nie wszystko.

11.07.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1297 razy

Od początku lipca dostępna jest nowa odsłona strony internetowej Audioteki. Użytkownicy korzystają z nowego interfejsu, który umożliwia wygodne odtwarzanie audiobooków. Audioteka mocniej stawia również na swoje superprodukcje i audioseriale.

05.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 427 razy
1 2 3
Strona 1/31 (artykułów: 308)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764