logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Newspoint: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 55
Newspoint podsumowuje 2018 rok na platformach social media

Newspoint, jako firma monitorująca media, zbiera i archiwizuje miliony dokumentów: postów, komentarzy, artykułów, wpisów blogowych, materiałów graficznych i zdjęć. Na podstawie najbardziej kluczowych dla marek źródeł można pokazać trendy roczne, najczęściej postowane dni tygodnia i godziny w podziale na wybraną platformę społecznościową czy inne istotne źródło. W analizie Newspoint poddane zostały dane z całego roku 2018 na najpopularniejszych w Polsce platformach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i na platformach blogowych.

22.01.2019 | przeczytano: 324 razy
Influencer marketing – skuteczny sposób sprzedaży

Stwierdzenie, że influencerzy rządzą internetem, nie podlega dziś dyskusji. Według agencji Newspoint już dla ponad 70% odbiorców treści tworzone przez blogerów są pierwszym źródłem informacji o produktach. Za dwa lata ten rynek może być warty nawet 10 miliardów dolarów. Dlatego firmy coraz bardziej skupiają się na promowaniu swoich produktów poprzez internetowych celebrytów.

02.01.2019 | przeczytano: 300 razy
IAB Mixx Awards rozdane

Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB MIXX Awards – najważniejszym konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem digitalu. Odebrali oni statuetki w 16 kategoriach podczas uroczystej gali, która odbyła się 28 listopada br. w Warszawie. Najwięcej statuetek – aż siedem – otrzymała agencja GONG. Podczas wydarzenia zostały także przyznane nagrody za dokonania.

30.11.2018 | przeczytano: 659 razy
IAB Mixx Awards & Conference 2018

Najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 28 listopada br. podczas IAB MIXX Conference – konferencji poprzedzającej uroczyste rozdanie nagród IAB MIXX Awards. Jak pokazać to, czego nie widać? Czy warto być kontrowersyjnym? Jak zaangażować pokolenie Y? To tylko wybrane wątki kampanii, które podbiły tegoroczny rynek reklamy nie tylko digitalowej.

16.11.2018 | przeczytano: 491 razy
52 nominacje w Mixx Awards 2018

Jury dwunastej edycji konkursu MIXX Awards na najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu wyłoniło 52 nominacje spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. Laureatów konkursu organizowanego przez IAB Polska poznamy już 28 listopada br. podczas uroczystej gali.MIXX Awards

31.10.2018 | przeczytano: 527 razy
Zawodnicy MMA walczą ze złośliwością w kampanii Cityfit

Złośliwe komentarze w internecie? Oczywiście każdy z nas widział ich całe mnóstwo – a może i sam kilka napisał…? Teraz jednak na wszystkich hejterów padł blady strach, a wszystko to za sprawą Pogromców Złośliwości. W akcję sieci klubów fitness CityFit i Fundacji Cancer Fighters, włączyli się czołowi zawodnicy MMA.

15.10.2018 | przeczytano: 218 razy
Znamy program VIII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Organizatorzy Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach ujawnili program tegorocznej edycji, której tematem przewodnim będą skuteczne kampanie promocyjne miast i regionów. Uczestnicy imprezy jak co roku mogą spodziewać się prelekcji ekspertów specjalizujących się w marketingu miejsca oraz przedstawicieli urzędów i instytucji odpowiedzialnych za działania promocyjne.

04.10.2018 | przeczytano: 435 razy
Internetowe brand safety: Jak dbać o bezpieczeństwo marki?

Brand safety to jeden z najważniejszych problemów współczesnego digital marketingu. W kontekście reklamy internetowej pojęcie „brand safety” odnosi się do praktyk i narzędzi, które pozwalają zapewnić, że informacja o danym produkcie lub usłudze nie pojawi się w miejscu, które może zaszkodzić producentowi czy usługodawcy. Innym aspektem bezpieczeństwa marki jest konieczność uniknięcia pewnych zestawień kontekstów wiadomości np.: renomowane firmy produkujące sportowe i luksusowe samochody nie chcą aby zdjęcia ich najnowszych efektów ciężkiej pracy, znalazły się obok grafik przedstawiających rozbite i spalone wraki aut.

27.09.2018 | przeczytano: 582 razy
Fake news oczami internautów

Fake newsy, czyli nieprawdziwe informacje rozpowszechniane przez media od kilkunastu miesięcy są bardzo głośnym i nośnym tematem. Warto się przyjrzeć temu zjawisku dokładniej.

 

21.08.2018 | przeczytano: 639 razy
Influence marketing - bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub

Polskie firmy wciąż stawiają na reklamę. Według badań Starcom, w ubiegłym roku w naszym kraju wydano w sumie 8,8 mld zł na ten cel. Staje się to jednak coraz ryzykowniejszym przedsięwzięciem. Polacy blokują ponad połowę reklam w sieci, ponadto duża część cierpi na tzw. „ślepotę banerową”, uniemożliwiającą dostrzeganie reklam. Jak zatem dotrzeć do świadomości konsumentów? Odpowiedzią na to pytanie jest influence marketing.

06.08.2018 | przeczytano: 448 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 55)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764