logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

ODIDO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Makro: Gazetki reklamowe wśród najskuteczniejszych mediów

Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.

20.07.2018 | przeczytano: 797 razy
Wiosenna kampania reklamowa sieci Odido

„ODIDO. Miło na co dzień” – to hasło wiosennej kampanii reklamowej sieci ODIDO, która ruszyła 22. kwietnia. Na aktywności składa się siedem spotów telewizyjnych, w których zaprezentowane zostaną cztery produkty z asortymentu sklepów.

28.04.2016 | przeczytano: 323 razy
Świąteczna kampania reklamowa sieci Odido

ODIDO. Miło na co dzień” – to hasło świątecznej kampanii reklamowej sieci ODIDO, która rusza 6 grudnia br. Na aktywności składa się spot telewizyjny oraz reklama internetowa. Akcja potrwa 3 tygodnie, do 24 grudnia.

04.12.2015 | przeczytano: 1405 razy
„Od domu blisko, do domu wszystko” - kampania Odido

„Od domu blisko, do domu wszystko” – to hasło kampanii reklamowej sieci ODIDO, która ruszyła 16 maja br. Na aktywności składają się 4 spoty telewizyjne oraz reklama prasowa. Akcja potrwa 2 tygodnie, do 28 maja.

20.05.2014 | przeczytano: 768 razy

Sieć franczyzowa ODIDO ogłosiła otwarcie tysięcznego sklepu. Z tej okazji zaplanowano szereg działań marketingowych oraz reklamowych.

25.04.2012 | przeczytano: 921 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764