logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

OKI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 222
Mixx Awards 2020 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz czternasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe.

09.10.2020 | przeczytano: 531 razy
Printing & Media Show 2020

API.PL zaprasza do udziału w projekcie Printing & Media Show 2020. To cykl prezentacji urządzeń oraz różnego typu mediów i podłoży do druku wielkoformatowego. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną zarówno nowości, jak również sprawdzone już rozwiązania. Printing & Media Show 2020 odbywa się od 13 października do 27 listopada br., kolejno w Oddziałach API.PL w Chorzowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Białymstoku, Rąbieniu k/Łodzi oraz we Wrocławiu.

02.10.2020 | przeczytano: 257 razy
#Takbardzo - nowa kampania Red Bull Mobile

Red Bull MOBILE stawia w nowej aktywacji na młodych odbiorców i serwuje im kolaborację rapowych talentów na wysokich obrotach. „TAK BARDZO” to utwór i teledysk z udziałem artystów młodego pokolenia rapowej sceny: OKIego, DZIARMY i Gverilli, których premiera właśnie zainaugurowała nową komunikację marki, a to nie koniec atrakcji.

24.09.2020 | przeczytano: 243 razy
Drukarki Oki Pro Series na Festiwaldruku.pl 2020

Na tegorocznych targach FestiwalDruku.pl 2020 OKI Europe, wraz z partnerami firmy, zaprezentuje kolorowe drukarki OKI Pro Series idealnie dopasowane do potrzeb branży kreatywnej oraz niskonakładowego druku produkcyjnego. Pięciotonerowa cyfrowa drukarka etykiet LED OKI Pro1050 (CMYK + W), kolorowa drukarka A3 OKI Pro9542dn z innowacyjną technologią białego tonera i druk termotransferowy  z OKI Pro8432WT – to propozycje dla odwiedzjących targi w dniach 9-10 września w warszawskim EXPO XXI.  

07.09.2020 | przeczytano: 441 razy
Oki Pro9000: pięciokolorowe kampanie marketingu bezpośredniego

OKI Europe odkrywa, dlaczego w przypadku marketingu bezpośredniego liczy się nie tylko to, co znajduje się w kopercie!

29.08.2020 | przeczytano: 415 razy
Podczas wybierania produktów liczy się etykieta

Dr Guy Boxall, starszy kierownik ds. rozwiązań dla druku w przemyśle w firmie OKI Europe bada, w jaki sposób wizerunek marki i kreatywna tożsamość opiera się na kolorze białym, umieszczanym na produktach w celu wywarcia dobrego wrażenia i zapewnienia rozpoznawalności.

21.08.2020 | przeczytano: 513 razy
Czy druk wydał ostatnie tchnienie?

Krążą pogłoski, że druk wydał już z siebie ostatnie tchnienie lub jest co najmniej w stanie agonalnym.  Jednakże, jeśli pragniesz wyróżnić się na rynku, to właśnie druk może pomóc Ci zrealizować to marzenie.  Niektórzy twierdzą, że cyfrowe trendy marketingowe wyeliminowały druk. W rzeczywistości wygląda to jednak zgoła inaczej. Obie metody idealnie ze sobą współgrają, tworząc wysoce efektywne podejście marketingowe, wykorzystujące zarówno rozwiązania cyfrowe, jak i druk.

17.08.2020 | przeczytano: 454 razy
Envie dostarcza żywność potrzebującym podczas pandemii Covid-19

Belgijska organizacja społeczna enVie walczy z marnowaniem żywności poprzez przygotowywanie pysznych, zdrowych zup z nadwyżki świeżych warzyw dostarczanych przez belgijskich rolników. W ten sposób pomaga osobom szczególnie poszkodowanym w czasie pandemii Covid-19, zapewniając im dostęp do zdrowej żywności. Ta etyczna organizacja promuje również tworzenie miejsc pracy, dając osobom długotrwale bezrobotnym możliwość powrotu do pracy.

29.07.2020 | przeczytano: 281 razy

W czwartek, 4 czerwca została zaprezentowana letnia oferta programowa TVP Kultura oraz nowy kanał streamingowy TVP Kultura 2. W konferencji online wzięli udział m.in. Dyrektor Centrum Kultury i Historii TVP Grzegorz Płaza, Zastępca Dyrektora Centrum Kultury i Historii TVP ds. Produkcji Aneta Woźniak oraz Zastępca Dyrektora Centrum Kultury i Historii TVP ds. TVP Kultura - Redaktor Naczelna Kalina Cyz.

08.06.2020 | przeczytano: 301 razy
Amagraf, Makowski.pl i inwestycje w czasach pandemii

Siedmiokolorowy ploter solwentowy OKI Colorpainter M64S, ploter tnący, a także laminator wzbogaciły w ostatnim czasie park maszynowy firmy Makowski.pl. Dostawcą wszystkich urządzeń była firma Amagraf. Co istotne – ostateczne decyzje zakupowe, dostawa sprzętu oraz jego instalacja miały miejsce w niełatwym czasie związanym z ogólnoświatową pandemią. Mimo tego wdrożenie przebiegło bez zakłóceń, dzięki czemu maszyny rozpoczęły tu produkcję zgodnie z planem. Ich nowy właściciel jest przekonany, że zwlekanie z zakupem byłoby błędem. Firma potrzebowała wymiany sprzętu na nowszy, gwarantujący wysoką jakość, bardziej wydajny i zapewniający jej rozwój.

04.06.2020 | przeczytano: 374 razy
1 2 3
Strona 1/23 (artykułów: 222)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764