logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

OKI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 184
STGU testuje maszyny Oki Pro 9541 i Oki Pro9542

Któż by nie kochał papierów barwionych w masie? Na rynku pojawiają się wciąż kolekcje nowych odcieni i struktur. Jedno pozostaje bez zmian – dylemat, w jaki sposób je zadrukować. STGU przetestowało udostępnione przez OKI Europe możliwości maszyn OKI Pro 9541 i OKI Pro9542, sporządzając próbnik efektów uzyskiwanych w druku na papierach pochodzacych z oferty Antalis.

17.05.2019 | przeczytano: 240 razy
Oki Europe (Polska) wzmacnia zespół sprzedaży

Do zespołu OKI Europe (Polska) dołączyły dwie nowe osoby: Anna Szylejko i Maciej Kopczyński. Anna Szylejko jako Key Acount Manager będzie odpowiedzialna za współpracę z klientami korporacyjnymi oraz wdrożenie nowej strategii w zakresie oferty produktów kierowanych do biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem branży detalicznej. Maciej Kopczyński objął stanowisko Dealer Tele Sales Specialist i będzie zajmował się działem DTS i sprzedażą drukarek z segmentu office.

29.04.2019 | przeczytano: 220 razy
Oki Europe przekracza granice kreatywności podczas Fespa 2019

Na targach FESPA 2019, w dniach 14-17 maja, firma OKI Europe zaprezentuje swoje wyjątkowe portfolio produktów wielkoformatowych i specjalistycznych, które pomagają firmom w realizacji kreatywnych pomysłów. Zwiedzający targi będą mogli zobaczyć najnowsze innowacje firmy oraz specjalny pokaz oklejania samochodu

17.04.2019 | przeczytano: 399 razy
Oki Pro8432WT z nową opcją wymiany tonera białego na czarny

Firma OKI daje szersze możliwości wykorzystania produktu i generowania większych przychodów dla klientów korzystających z urządzeń Pro8432WT z białym tonerem, wprowadzając opcję pozwalającą na wydruk czarnym tonerem.

16.04.2019 | przeczytano: 227 razy

Czy innowacja równa się efektywności? Kiedy trend staje się wrogiem marketera? Czy na fali polskiej dobroczynności mogą wypłynąć także marki? Jak dzięki łamaniu stereotypów hackować wzrost w e-commerce? Już 5-6 czerwca br. w Warszawie blisko 100 uznanych marketingowych ekspertów będzie dyskutować o tym, jak rosnąć – w kontekście procesów, trendów, narzędzi, kampanii, modelów reklamowych i biznesowych oraz organizacji.  Ogłaszamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień trzynastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem Re:Growth. Między innowacją a efektywnością.

12.04.2019 | przeczytano: 601 razy
Oki Europe wprowadza nowe drukarki C800

Firma OKI Europe poinformowała o wprowadzeniu na rynek wyjątkowo małych kolorowych drukarek A3 z serii C800, które zapewniają profesjonalne rezultaty druku w biurze dla każdego rodzaju działalności. Seria C800 została opracowana z myślą o zapewnieniu korzyści organizacjom, które zazwyczaj zlecają wydruki zewnętrzne, umożliwiając szybkie i ekonomiczne drukowanie dużych i małych zadań.

08.04.2019 | przeczytano: 157 razy
Firmy w przekazach reklamowych często świadomie wprowadzają konsumentów w błąd

Co roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydaje kilkadziesiąt decyzji dotyczących wprowadzania konsumentów w błąd poprzez podanie nieprawdy czy brak dostatecznej informacji o produkcie. Takie przypadki nierzetelnej komunikacji marketingowej spotykają się z krytyką konsumentów. Jak wynika z badań Kantar Polska, blisko 90 proc. z nich uważa, że powinny być nagłaśniane w mediach. Nierzetelna informacja wpływa na obniżanie jakości usług i produktów, a także na kryzys zaufania klientów. Coraz częściej przypomina to wojnę między przedsiębiorcami a konsumentami – podkreślali eksperci podczas debaty zorganizowanej przez Komitet Dialogu Społecznego KIG.

08.04.2019 | przeczytano: 94 razy
Bezpłatne warsztaty z druku CMYK + 1 z Oki

OKI zaprasza na bezpłatne warsztaty druku CMYK + 1, które odbędą się 6 marca (środa) w Warszawie, w hotelu Novotel Warszawa Airport, w ramach których uczestnicy będą mogli w praktyce poznać możliwości druku z wykorzystaniem pięciu tonerów, CMYK + piąty toner biały lub przezroczysty, na wielu różnych nośnikach od kopert aż do banerów do 1,3 m. Wstęp wolny.

01.03.2019 | przeczytano: 373 razy
Integart podsumowuje targi Remadays 2019Zobacz fotorelację

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays 2019 dobiegły końca. W tym roku na 300 m2 powierzchni, na dwóch stoiskach P15 i M15, Integart zaprezentował poszerzoną, kompleksową ofertę najnowocześniejszych technologii i rozwiązań dla LFP oraz mediów do druku wielkoformatowego. Podczas RemaDays przeprowadziliśmy setki rozmów biznesowych, uścisnęliśmy niezliczoną ilość dłoni Gości, którzy odwiedzili nasze stoisko. Za to wszystko Państwu dziękujemy!

22.02.2019 | przeczytano: 465 razy
OKI wzmacnia dział marketingu

Do zespołu OKI Europe (Polska) dołączył Patryk Wąsowicz, który objął stanowisko Product Marketing Managera i będzie odpowiadał za zarządzanie ofertą OKI w segmencie produktów Office, usług zarządzania drukiem SMART (Smart Managed Document Solutions) oraz rozwiązań dedykowanych m.in. branży detalicznej, oświacie i służbie zdrowia.

21.02.2019 | przeczytano: 138 razy
1 2 3
Strona 1/19 (artykułów: 184)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764