logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

OMD Media Direction: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 27

Po 3,5 latach pełnienia funkcji prezesa Clear Channel Polska, Dariusz Janczewski podjął decyzję o odejściu z firmy w celu zbadania alternatywnych możliwości zawodowych. Dariusz Janczewski objął stanowisko CEO Clear Channel Poland na początku 2020 roku. Następnie kierował pozytywną transformacją kulturową polskiego oddziału, poszerzał zasięg sieci nośników cyfrowch i dostosowywał możliwości reklamowe, jednocześnie z powodzeniem kierując zespołem i wspierając go w wymagającym środowisku makroekonomicznym.  

14.08.2023 | przeczytano: 347 razy

„Powiedz TAK! Krakersom Lay’s Oven Baked” to nazwa kampanii towarzyszącej wprowadzeniu na rynek krakersów wielozbożowych. Działania swoim zasięgiem obejmują telewizję oraz digital, w tym social media i stronę internetową. Za ich przygotowanie odpowiadają agencja VMLY&R Poland oraz dom mediowy OMD Media Direction.

09.09.2021 | przeczytano: 409 razy
Nowa globalna strategia napoju energetycznego Rockstar

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

21.04.2021 | przeczytano: 1431 razy
Start kampanii wizerunkowej „Razem jesteśmy super!”

Marka bukmacherska Superbet gra odważnie. Komunikowała niedawno współpracę z influencerami świata sportu i mediów. Teraz ruszyła z kampaniami w telewizji i Internecie oraz zdobywa uznanie klientów i branżowych ekspertów dzięki stawianiu na innowacje. Dla marki to przełomowy czas na polskim rynku zakładów wzajemnych, w którym chce na dobre zaistniećw świadomości graczy traktujących obstawianie jak rozrywkę.

15.02.2021 | przeczytano: 886 razy
„Postaw na Stół Pepsi” – połącz pasję kulinarną z wyjątkowym smakiem Pepsi

Zgodnie z globalnym pozycjonowaniem marki – #FORTHELOVEOFIT – Pepsi nieustannie inspiruje młodych ludzi do podążania za swoimi pasjami, do robienia i celebrowania tego, co kochają. Wśród ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu młodzi najczęściej wymieniają spotkania w gronie znajomych. To właśnie wtedy najchętniej stawiają na sprawdzone, ale i nowe, doznania kulinarne. W kampanii „Postaw na Stół Pepsi” udział wezmą właściciele restauracji w Warszawie, Łodzi i Katowicach, którzy tworząc wyjątkową kuchnię stanowią inspirację dla innych. Dodatkowo swoje wsparcie zapowiedzieli influencerzy, którzy już wcześniej zasiadali przy Stole Pepsi.

22.01.2020 | przeczytano: 1368 razy
„Które Lay’s dziś wybierasz?” w konkursie Lay’s

1 października rozpoczął się konkurs Lay’s realizowany pod hasłem „Które nagrody dziś wybierasz?”. Codziennie do wygrania iPhone 8 oraz sześć innych nagród. Konkurs wspiera kampania reklamowa „Które Lay’s dziś wybierasz?”, która swoim zasięgiem obejmuje TV, POS, 360° digital, w tym social media oraz współpracę z influencerami. Za jej przygotowanie odpowiadają agencje VMLY&R Poland, BBDO Warszawa, OMD Media Direction, MAKATA i Agencja Reklamowa Avanti.

03.10.2018 | przeczytano: 1787 razy
Kampania Mirindy „Za dobre, by wybrać”

Kampania pod hasłem „Za dobre, by wybrać” wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy – mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy.

03.07.2018 | przeczytano: 786 razy
„Wciągnij się w czekoladowe WOW!”- kampania pizzy Guseppe Dr. Oetkera

„Wciągnij się w czekoladowe WOW!” – to hasło kampanii reklamowej nowej, wyjątkowej, bo czekoladowej pizzy Guseppe Dr. Oetkera, która rusza wraz z początkiem kwietnia.

04.04.2018 | przeczytano: 1805 razy (komentarzy: 1)
Kampania linii Ze Świata Natury Dr. Oetkera

Słodka Wielkanoc naturalnie!” to hasło kampanii reklamowej naturalnych dodatków do pieczenia Dr. Oetkera, prowadzonej równolegle w TV, prasie i Internecie.

19.03.2018 | przeczytano: 1056 razy
Awans Dominiki Wieczorek w Salestube

Z początkiem marca Dominika Wieczorek awansowała na nowo utworzone stanowisko Head of Business Development w agencji SalesTube, należącej do Group One. Do tej pory pracowała w spółce jako Affiliate Manager.

19.03.2018 | przeczytano: 917 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 27)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764