logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

OOH: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 802
#Wybieramyprawdę – Onet z nową kampanią wizerunkową

24 czerwca rusza kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.

26.06.2019 | przeczytano: 99 razy
Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy – dobre praktyki DOOH

Dzięki reklamom w social media, które są jednym z najchętniej wybieranych kanałów promocji, może się wydawać, że era billboardów dobiegła końca. Czy w czasach popularności reklam online wciąż jest miejsce na tradycyjne medium, jakim jest OOH? Na co zwrócić uwagę podczas tworzenia kampanii outdoorowych?

26.06.2019 | przeczytano: 85 razy
Pepsi rzuca Wyzwanie Smaku po raz siódmy

Ruszyła kampania promująca siódmą już edycję Wyzwania Smaku Pepsi – dobrze znanego i lubianego wydarzenia, organizowanego corocznie w letnie weekendy przez światowego lidera w produkcji produktów spożywczych i napojów, PepsiCo. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także spotkać zaproszonych do udziału w wydarzeniach popularnych influencerów.

25.06.2019 | przeczytano: 163 razy
B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową

W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.

24.06.2019 | przeczytano: 154 razy
„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – VMLY&R Poland dla HBO

Ruszyła nowa kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Serial jest adaptacją klasycznej powieści Margaret Atwood o życiu w totalitarnym, dystopijnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową. Za kreację aktywności realizowanych w social mediach i OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland.

19.06.2019 | przeczytano: 173 razy
Cyfrowe billboardy komunikujące się z przechodniem: To już działaZobacz wideo

Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Reklama coraz chętniej korzysta z rozwiązań takich jak sztuczna inteligencja czy rozszerzona rzeczywistość, a także z technologii blockchain, dzięki której może przejść rewolucję. W planach jest stworzenie zdecentralizowanego systemu łączącego bezpośrednio reklamodawców z posiadaczami nośników reklamy. Choć personalizacja reklam w oparciu o dane zapisywane w aplikacjach na smartfonie budzi wiele kontrowersji, to jej rozwój wydaje się być nieunikniony.

17.06.2019 | przeczytano: 275 razy
TFP Grafika na Festiwalmarketingu.pl: Druk 3D dla POS i branży opakowań

Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.

14.06.2019 | przeczytano: 364 razy
Ż jak nigdy dotąd – nowa kampania Żywiec 0,0%%

Marka Żywiec nieustannie zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. W tegorocznej kampanii Żywiec 0,0% przekonuje, by „Ż jak nigdy dotąd”, otwierając się na nowe, wspaniałe doświadczenia. Wszystko dzięki trzem wariantom Żywiec 0,0%, które gwarantują pełnię piwnego smaku, a jednocześnie nie zawierają alkoholu. Spoty promujące kampanię można oglądać w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.

14.06.2019 | przeczytano: 162 razy
„Szkoda lata na myślenie o rachunkach” - kampania ING

16 czerwca rusza nowa kampania reklamowa ING, która promuje aplikację Moje ING i powiadomienia o zbliżających się rachunkach.

14.06.2019 | przeczytano: 169 razy
„Weźże zamieszkaj U Przybyszewskiego” – kampania apartamentów Ekopark

Ruszyła kampania reklamowa „Weźże zamieszkaj U Przybyszewskiego”, którą deweloper EKOPARK pokazuje, że można mieszkać w Krakowie, ale też można mieszkać „po krakowsku”.

14.06.2019 | przeczytano: 304 razy
1 2 3
Strona 1/81 (artykułów: 802)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764