logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

OOH: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1956
Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu

Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.

28.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 43 razy
Za nami Scena Jutra 2025! FotorelacjaZobacz fotorelację

W dniach 14–15 kwietnia Pałac Kultury i Nauki w Warszawie stał się centrum kreatywności i nowoczesnych technologii scenicznych za sprawą VII edycji międzynarodowej konferencji Scena Jutra. Wydarzenie zgromadziło ponad 120 prelegentów z 10 krajów, 40 wystawców oraz blisko 2000 uczestników reprezentujących świat kultury, sztuki i branży technologicznej.

25.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 160 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Molecular Creative i Media Direction OMD nadal dla serków Łaciatych

W połowie kwietnia ruszyła nowa kampania reklamowa serków Łaciatych. Za kreację odpowiada agencja Molecular Creative, z którą Mlekpol przedłużył współpracę do końca roku. Przedłużenie umowy dotyczy również współpracy mediowej z agencją Media Direction OMD.

24.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 223 razy
ONE House odpowiada za media w kampanii Zatorland

Agencja mediowa ONE House odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów w nowej kampanii promującej Zatorland – największy w Europie Park Ruchomych Dinozaurów. Kreację kampanii przygotowała agencja SoBright, z którą ONE House współpracuje w ramach konsorcjum już od 2022 roku. Kampania rusza 28 kwietnia 2025 roku i potrwa do końca wakacji, obejmując województwa małopolskie i śląskie.

24.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 212 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Dostawcy mediów i maszyn na Festiwalu Marketingu

17-18 września 2025 r. w EXPO XXI Warszawa odbędą się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku – Festiwal Marketingu. Dostawcy mediów i maszyn dołączają do wrześniowego wydarzenia, na którym przedstawią nowości i premiery dla szeroko rozumianej branży reklamy i poligrafii.

23.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 286 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Kiedy masz Smaka na Maka... Nowa platforma komunikacyjna McDonald's

W ramach nowej platformy komunikacyjnej Mam Smaka na Maka marka przypomina, że każdy z nas od czasu do czasu ma ochotę na klasyczny smak burgera, który niezależnie od miejsca, czasu i okoliczności smakuje dokładnie tak samo – jak McRoyal. Twórcy kampanii zauważają, że ta spontaniczna potrzeba może pojawić się niespodziewanie w przeróżnych codziennych sytuacjach i nie sposób się jej oprzeć.

23.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 190 razy
Digital Out of Home na IAB HowTo 13 maja w Warszawie

Jeden z najbardziej dynamicznych rodzajów reklamy ostatnich lat – Digital Out Of Home. Dane napędzające kampanie, kulisy najciekawszych kreacji, trendy i innowacje z Polski i ze świata, skuteczne narzędzia – IAB HowTo wraca z kolejną edycją konferencji poświęconej medium cyfrowemu, które podbija ulice, galerie handlowe, lotniska i place miejskie. Marketerzy, mediaplannerzy, specjaliści komunikacji omnichannel dowiedzą się, jak w pełni wykorzystywać potencjał przestrzeni publicznych w kształtowaniu decyzji zakupowych. Konferencja IAB HowTo: Digital Out of Home już 13 maja w Warszawie.

22.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 350 razy

Alior Bank intensyfikuje działania marketingowe wspierające promocję Alior Konta dla klientów indywidualnych, rozszerzając je o nowe kanały komunikacji. Do dotychczasowych aktywności medialnych dołączyły kampania OOH oraz kampania radiowa. 

22.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 141 razy
Dorociński na tropie chmielu w kampanii piwa Žatecky

14 kwietnia startuje nowa kampania piwa Žatecky (Carlsberg Polska), której ambasadorem został Marcin Dorociński – ceniony aktor filmowy i teatralny. Spoty reklamowe oraz działania promocyjne obejmą telewizję, media cyfrowe i społecznościowe, a także materiały POS i nośniki OOH.

17.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 287 razy
Mediapanel za marzec 2025 - Outdoor

Poniżej prezentujemy zagregowane miesięczne dane na temat reklamy zewnętrznej w Polsce. Podstawą wyników są wszystkie objęte badaniem Mediapanel nośniki tradycyjne (OOH) oraz cyfrowe (Digital OOH).

17.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 450 razy
1 2 3
Strona 1/196 (artykułów: 1956)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764