logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

OOH: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 770
Szczecin 2018

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Szczecin 2018

Prezentujemy kolejny odcinek przeglądu stanu prac nad uchwałami krajobrazowymi w 8 największych miastach Polski. Przed przystąpieniem do prac nad uchwałą w Szczecinie przeprowadzono szczegółową inwentaryzację, która pokazała, że jedynie 19% reklam w mieście zostało ustawionych legalnie.

19.04.2019 | przeczytano: 251 razy
Wielkanocne zwyczaje w wydaniu out-of-home

Wielkanoc to jedno z dwóch największych wydarzeń w roku, zaraz po Bożym Narodzeniu, które znacząco wpływa na wzrost sprzedaży detalicznej. Jak zatem wykorzystać ten czas na promowanie swoich produktów i usług? Poniżej przykłady, jak robią to liderzy w branży.

18.04.2019 | przeczytano: 230 razy
Havas Media realizuje kampanię Red Bull Konkurs Lotów 2019

W kwietniu wystartowała kolejna kampania Red Bulla wspierająca akcję Red Bull Konkurs Lotów 2019, która odbywa się na polskim wybrzeżu. Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

16.04.2019 | przeczytano: 462 razy
Otwarta formuła konferencji Marketing Mix

To już V edycja. Tradycyjnie, drugiego dnia targów FestiwalMarketingu.pl - czyli 19 września odbędzie się konferencja MARKETING MIX. W tym roku wystartuje w nowej odsłonie.

15.04.2019 | przeczytano: 205 razy
Goplana Break z silnym wsparciem reklamowym

Wystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej.

15.04.2019 | przeczytano: 172 razy
Rainbow: kolejna odsłona kampanii Lato 2019

Biuro podróży Rainbow rozpoczęło promocję Last Minute - „rabat do 50%” w ramach oferty Lato 2019.

15.04.2019 | przeczytano: 160 razy
Poznań 2018

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Poznań 2018

W naszym cyklu prezentującym stan prac nad uchwałami krajobrazowymi na koniec 2018 r. tym razem Poznań. Uchwałę intencyjną podpisano ti najpóźniej ze wszystkich omawianych miast: w marcu 2017, jednak prace nad projektem trwały od początku 2017 roku. Pełna wersja projektu nie została przedstawiona (do końca 2018 - red. Signs.pl). W listopadzie 2017 roku zostały przedstawione propozycje tylko niektórych zapisów do projektu uchwał.

14.04.2019 | przeczytano: 414 razy
Ruszają zgłoszenia do konkursu POS Stars na najlepszy display reklamowy

Już po raz jedenasty JURY wybierze najlepsze POS-y spośród zgłoszonych prac.

09.04.2019 | przeczytano: 465 razy

Z początkiem kwietnia wystartowała nowa kampania promująca wiosenną ramówkę kanału National Geographic. Kampanię można zobaczyć między innymi w internecie, prasie, TV oraz na nośnikach OOH. Za koncept i część kreacji odpowiada agencja Plej.

08.04.2019 | przeczytano: 77 razy
Gdańsk 2018

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Gdańsk 2018

Kontynuujemy nasz cykl prezentujący stan prac nad uchwałami krajobrazowymi w największych miastach Polski. Dziś czas na Gdańsk, który uchwalił swój kodeks reklamowy na sesji Rady Miasta 22 lutego 2018 r.

06.04.2019 | przeczytano: 480 razy
1 2 3
Strona 1/77 (artykułów: 770)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764