logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Od kuchni: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Premiera katalogu Novelties od Slodkie

SLODKIE, polska marka znajdująca się w europejskiej czołówce w branży słodyczy reklamowych, wydała nowy katalog produktowy na 2023 rok. W Novelties zaprezentowano cały asortyment słodkich nowości, które już niebawem trafią do przedsiębiorców i konsumentów na całym świecie! Sprawdź, które słodkości zakrólują w firmach w nowym roku!

10.01.2023 | przeczytano: 148 razy
Studio Od kuchni podsumowuje 2022 rok: ponad 100 realizacji

130 dni zdjęciowych, topowe marki i apetyczne kreacje stające się viralami w mediach – tak studio fotograficzne Od kuchni, specjalizujące się w fotografii foodowej, podsumowuje 2022 rok. Wśród jego klientów nie zabrakło największych marek FMCG i HoReCa. Czym zaskoczył branżę fotograficzną i gastronomiczną ten rok? O jakich trendach nie można zapomnieć? Sprawdźmy!

02.01.2023 | przeczytano: 366 razy
Produktowa sesja zdjęciowa – co musisz wiedzieć przed wynajmem studia?

Nowy smak batonika, świąteczna kolekcja win, a może sezonowe menu cateringowe? Możliwości na apetyczne sesje fotograficzne jest nieskończenie wiele, a profesjonalnie przygotowane zdjęcia to dobry pomysł na ciekawy content, który przyciągnie do Ciebie nowych klientów. Wszystko to jest możliwe dzięki studiom fotograficznym, oferującym wynajmującym coraz więcej udogodnień. Co warto wiedzieć, rezerwując taką przestrzeń?

05.12.2022 | przeczytano: 407 razy (komentarzy: 15)
Komunikacja wizualna a decyzje zakupowe Polaków

Jedzenie jest przyjemnością, „regulatorem” nastroju i zaspokojeniem potrzeb psychospołecznych, a blisko co czwarty z nas poszukuje przyjemności z wyglądu jedzenia. Między innymi takie odpowiedzi wskazali Polacy w badaniu konsumenckim „Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków“ zrealizowanym we wrześniu przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie agencji kreatywnej Od kuchni.

01.12.2022 | przeczytano: 376 razy
Kampanie świąteczne od kuchni

Nieśmiertelny slogan „coraz bliżej święta”, Mariah Carey w głośnikach i zapach pierników u progu sklepów – w ten klimat już za moment wejdziemy pewnym krokiem, ponieważ sezon bożonarodzeniowy tuż-tuż. Właśnie do niego marketerzy przygotowują się każdego roku przez wiele miesięcy. Marki – lepiej lub gorzej – próbują zaskakiwać nas intrygującymi, a czasem łamiącymi schematy reklamami. Jak one to robią? Zdradzamy!

28.10.2022 | przeczytano: 414 razy

W sierpniu studio projektowe 370 Studio Concept & Design oraz warszawska agencja kreatywna Od kuchni podjęły współpracę. W ramach wspólnych działań będą realizować projekty z zakresu projektowania wnętrz lokali, a także obsługi marketingowej i komunikacyjnej marek z sektora food, HoReCa oraz lifestyle. W ten sposób firmy mogą oferować klientom kompleksowe tworzenie nowych miejsc i brandów na kulinarnej mapie Polski i nie tylko.

05.09.2022 | przeczytano: 253 razy
Półmetek 2022 w marketingu i komunikacji. 3 trendy, które zostaną z nami na dłużej

Covid-19 zmienił bieg historii. Gdy myśleliśmy, że wszystko się uspokaja, nadszedł luty 2022, który ponownie wskazał inne priorytety i zmodyfikował komunikację wielu marek. Jak podsumować minione pół roku w branży kreatywnej? Które trendy dominują i co zostanie z nami na dłużej?

22.06.2022 | przeczytano: 943 razy (komentarzy: 3)
Nobilia przeszła rebranding

Nobilia, obecna od dwóch dekad na polskim i zagranicznym rynku, zdecydowała się na rebranding. Odnowiony wizerunek ma podkreślać elegancję i jakość premium.

06.06.2022 | przeczytano: 666 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Wzrost liczby osób pracujących w informacji i komunikacji na przestrzeni lat 2020–2021 wyniósł blisko 8% (GUS). Przetasowania pandemiczne z pewnością odcisnęły na tym swoje piętno, a z opinii wielu specjalistów wynika, że dobrych pracowników brakuje bardziej niż kilka lat temu. Zmienia się rynek pracy, branża, ale też oczekiwania klientów. Jak odpowiadają na to agencje? Niektóre coraz wyraźniej stawiają na własną specjalizację.

30.05.2022 | przeczytano: 317 razy

Producent makaronów dla sektora HoReCa, Perino, postanowił od maja poszerzyć współpracę z warszawską agencją kreatywną Od kuchni o działania z zakresu PR. W lutym marka powierzyła agencji prowadzenie swoich profili w mediach społecznościowych.

16.05.2022 | przeczytano: 154 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764