logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Od kuchni: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
Poradnik foodowych sesji zdjęciowych i nagrań na 2024 rok

Koniec roku to nie tylko czas podsumowań, ale także snucia planów na kolejne kwartały. Specyfika branży produkcyjnej, a także marketingu foodowego bywa niekiedy zaskakująca i w momencie, gdy my zatopieni jesteśmy w szampańskiej zabawie sylwestrowej, twórcy planują już walentynkowe, a nawet wielkanocne zdjęcia. Jak przygotować się na 2024 rok i kiedy spodziewać się rabatów? Przedstawiamy porady ekspertów.

03.01.2024 | przeczytano: 1641 razy
Zdjęciowe studio kulinarne – jak stworzyć je od A do Z?

Instagramowa kuchnia, estetyczna tapeta, oryginalne dodatki. To jednak nie wszystko, by stworzyć profesjonalne studio kulinarne. Jaka przestrzeń jest niezbędna, by powstało studio? Czy coś w jego wnętrzu jest atrapą? Jaki błąd może sprawić, że cała inwestycja będzie do niczego? Poznaj case study warszawskiego Studia Co Nieco i dowiedz się, gdzie najczęściej popełniane są błędy!

13.12.2023 | przeczytano: 707 razy
Agencja Od kuchni rozpoczyna współpracę z siecią restauracji Gan bei

Specjalizująca się w sektorze food, agencja kreatywna Od kuchni, od grudnia 2023 r. rozpoczęła współpracę z Gan bei, międzynarodową siecią restauracji oferującą kuchnię azjatycką. Zespół specjalistów Od kuchni będzie odpowiedzialny za komunikację oraz działania marketingowe dwóch warszawskich lokali.

11.12.2023 | przeczytano: 395 razy
Agencja Od kuchni świętuje podwójne urodziny

Warszawska agencja kreatywna Od kuchni, specjalizująca się w obsłudze marek z sektora food, obchodzi w tym roku swój jubileusz. 5-lecie istnienia firmy zbiegło się z pierwszą rocznicą powołania projektu Food and Design – flagowej inicjatywy agencji, skierowanej do przedstawicieli branży spożywczej, FMCG i HoReCa.

23.10.2023 | przeczytano: 424 razy
Polska artystka zaprojektowała linię prezentów marki Nobilia

Moc kolorów, kwiatów i kształtów, która przywołuje fale pozytywnych emocji i oddaje ducha pierwszych, wakacyjnych dni w sadzie – tak wygląda nowa odsłona Ovocnie, autorskiej linii prezentów marki Nobilia. Za projekt odpowiada ceniona ilustratorka, Anna Rudak.

18.08.2023 | przeczytano: 456 razy
Premiera linii sugarfree w polskiej branży słodyczy reklamowych

Po raz pierwszy w Polsce możemy mówić o bezcukrowej, personalizowanej czekoladzie stworzonej dla rynku B2B. Choć pastylki czy gumy sugarfree to standard na rynku słodyczy reklamowych, to polski producent – SLODKIE – postanowił pójść o krok dalej. W całej linii, poza rewolucyjną czekoladą, znajdziemy też karmelki, lizaki czy ciasteczka w wersji bez cukru.

29.06.2023 | przeczytano: 474 razy
Topsellers w branży słodyczy reklamowych

Czerwiec to moment, gdy podsumowujemy ostatnie sześć miesięcy w biznesie i wyciągamy wnioski na kolejne kwartały. SLODKIE, producent słodyczy reklamowych, wskazał, jakie produkty cieszyły się największą popularnością w Polsce i Europie oraz które będą królować w drugiej części roku. Czy inflacja mocno dotknęła branżę słodyczy reklamowych? Znamy opinię CEO firmy SLODKIE.

19.06.2023 | przeczytano: 520 razy
Agencja Od kuchni wprowadza na rynek markę Id POS

iD POS, nowy gracz na rynku oprogramowania dla gastronomii, powierzył kompleksowe stworzenie swojej marki oraz planu komunikacji i strategii marketingowej warszawskiej agencji kreatywnej Od kuchni. To kolejna marka z sektora food & lifestyle, która zaufała Od kuchni, zlecając jej stworzenie brandu od podstaw oraz bieżącą obsługę.

29.03.2023 | przeczytano: 969 razy
Wielkanocne sesje produktów spożywczych

Czekoladowe pisanki, wiosenna linia bombonierek czy kawy ziarnistej, a może biała kiełbasa, która najlepiej smakuje w połączeniu ze świątecznym żurkiem? W sklepach zaczynają królować wielkanocne linie produktów, którym miejsca już dawno ustąpiły walentynkowe serduszka. W social media roi się z kolei od zdjęć i grafik promujących świąteczne nowości. Nie wszystkie kreacje kuszą jednak odbiorców do zakupu. Na co zwrócić uwagę, przygotowując wielkanocną sesję zdjęciową? Na to pytanie odpowiada agencja kreatywna Od kuchni, specjalizująca się w obsłudze marek z sektora food.

27.03.2023 | przeczytano: 745 razy
„Pełna Dobra” – firma Perla Polska ruszyła z kampanią nowego subbrandu

Europejski producent hummusu, Perla Polska, wystartował z kampanią reklamową promującą nowy subbrand. ,,Pełna Dobra” zadebiutowała na rynku wraz z początkiem marca 2023. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, reklamę kinową, VOD oraz media społecznościowe marki.

21.03.2023 | przeczytano: 574 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764