logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

OnAudience.com: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 32

Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą bezpośrednią? Jak wygląda dystrybucja kontentu audio okiem wydawcy radiowego? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: switch Programmatic to first”. Wydarzenie odbędzie się 16-17 marca 2021 r. w formie online.

26.02.2021 | przeczytano: 409 razy
Rynek karmiony pandemią, rekordowe wydatki na Big Data

Mimo trwającej pandemii, w tym roku firmy na całym świecie przeznaczą rekordową kwotę ponad 41 mld USD na cyfrowe informacje, wynika z analizy Cloud Technologies. Warszawska spółka Big Data opublikowała trzecią edycję raportu Global Data Market Size 2017-2021, który jako jedyny na rynku analizuje wielkość globalnej sprzedaży danych.

26.11.2020 | przeczytano: 1499 razy

Marketerzy pracują za ciężko i nie mogą wykorzystać pełni swojego potencjału. Blisko co trzeci z pracowników jest przytłoczony nadmiarem pracy do wykonania, wynika z raportu firmy Asana.

16.03.2020 | przeczytano: 588 razy
Algorytmy przejmują europejski sektor reklamy

Stare dobre czasy, gdy firmy same kupowały banery w sieci, odeszły do lamusa. Dziś rządzi Programmatic, czyli automatyczny zakup powierzchni reklamowych w sieci. Ten model zakupu mediów rozwija się dynamicznie na amerykańskim i europejskim rynku reklamy online. W swoim wrześniowym raporcie, IAB Europe szacuje, że rynek reklamy programmatic na Starym Kontynencie wart jest ponad 16 mld EUR. Jak wskazują analitycy, firmy nie przestraszyły się RODO, dzięki czemu wypracowany wynik był aż o 33% wyższy niż w 2017.

30.09.2019 | przeczytano: 569 razy

Świat online pełen jest śladów, cyfrowych oczywiście. Każde kliknięcie, czy przesunięcie to trop, który może pomóc odtworzyć przebieg wydarzeń. Jednak to zaledwie skrawek informacji - ale gdyby mieć ich kilka, albo kilkanaście, wówczas możemy rozwikłać zagadkę, zanim zrobią to inni. Niczym bohater książki Arthura Conana Doyle’a, dziś Sherlockiem Holmesem jest każdy marketer zbierający informacje. A tych wyraźnie przybywa, internauci rozsiewają je w każdym zakamarku internetu. W związku z tym rośnie również liczba źródeł, z których marketingowy detektyw korzysta. Dziś jest ich średnio aż o 60% więcej niż jeszcze dwa lata temu, podaje Salesforce.

21.03.2019 | przeczytano: 747 razy

Neuronauka zmienia oblicze Big Data – wieszczą eksperci. Dzięki technologii dającej wgląd w świadomość człowieka, badacze danych zyskają dostęp do nowego rodzaju informacji. Wiedza o tym, co w danej chwili widzimy, myślimy, a nawet czujemy, na zawsze zmieni sposób w jaki firmy podejmują decyzje strategiczne. Na wieść o zdobyczach neuronauki zacierają ręce również marketerzy, dostrzegając w nich nowe możliwości targetowania reklam.

26.07.2018 | przeczytano: 1067 razy

Obserwatorzy rynku nowych technologii przywykli już do tego, że największym rozgłosem cieszą się one we wczesnym okresie dojrzewania, kiedy ze świeczką w ręku należy szukać udanych implementacji i przemyślanych zastosowań. Podobny los spotkał analitykę Big Data, która doczekawszy się wielu udanych projektów zniknęła z nagłówków gazet, jednak w naszym życiu obecna jest jak nigdy dotąd – dyskretna i niezwykle skuteczna.

04.07.2018 | przeczytano: 1032 razy
Czy można wygrać z adblokami?

Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.

15.05.2018 | przeczytano: 708 razy

Wrocław otrzymał tytułu European Best Destination 2018 zostawiając w tyle Pragę, Paryż, Barcelonę i Amsterdam. Swój sukces miasto stu mostów w dużej mierze zawdzięcza analityce Big Data. Kampania wyświetlana w oparciu o profile behawioralne internautów przekonała do opowiedzenia się za Wrocławiem ponad 27,5 tys. osób, co stanowi 67 proc. wszystkich głosów oddanych w konkursie.

26.04.2018 | przeczytano: 1056 razy

W Stanach Zjednoczonych, które wyznaczają światowe trendy na rynku reklamy internetowej, programmatic buying rozpycha się rękami i nogami. Już w tym roku aż 82,5 proc. reklam typu display kupionych będzie w tym zautomatyzowanym modelu – donosi serwis eMarketer. Również w Polsce zakup powierzchni reklamowej w modelu aukcyjnym bardzo szybko się rozwija. Do końca roku pochłonie on aż 193 mln dolarów. Oznacza to wzrost na poziomie 91,2 proc. rdr.

17.04.2018 | przeczytano: 535 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 32)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764