logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Opineo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Raport: doświadczenie pozakupowe wyzwaniem dla e-sklepów w kategorii elektronika

Średnia ocena obsługi klienta w e-sklepach z elektroniką na etapie „przed zakupem” wynosi 82 proc., jednak w fazie pozakupowej scoring spada do poziomu zaledwie 38 proc. – pokazuje raport agencji komunikacji marketingowej dentsu Polska pod honorowym patronatem IAB Polska „Integrated Customer Experience - komunikacja na ścieżce konsumenta w sklepach internetowych z elektroniką”. W jego ramach agencja przebadała czołowe sklepy z tego segmentu w Polsce. Eksperci wskazują, że tak niski wynik negatywnie wpływa na proces lojalizacji klientów, a co za tym idzie – na przyszłą sprzedaż.

03.11.2023 | przeczytano: 566 razy
Lojalizacja klientów – co zrobić, by konsument wrócił do e-sklepu?

„Nasz produkt jest świetny. Dlaczego klient nie wraca i go nie kupuje?” Wiele firm zadaje sobie wciąż to samo pytanie i nie wie, w czym tkwi problem. Z badania Consumer Discovery Study (Google/Ipsos Connect, Consumer Discovery Study, US, grudzień 2018 r.) wynika, że tylko 4% czasu, który ludzie spędzają w Internecie, jest przeznaczone na wyszukiwanie. Pozostałe 96% zajmuje przeglądnie treści i podejmowanie decyzji. Wniosek – klienci albo są gotowi do podjęcia decyzji zakupowej, albo zostaną do tego zainspirowani.

15.10.2021 | przeczytano: 1103 razy

KERRIS GROUP odpowiada za strategię, kreację i realizację zintegrowanej kampanii marketingowej, obejmującej OOH, digital, social media, influencer marketing oraz wybrane działania public relations dla loterii ESET.

15.09.2021 | przeczytano: 486 razy

Z początkiem lipca Mariola Kucharska objęła stanowisko Dyrektora e-Commerce w Ringier Axel Springer Polska. Mateusz Łukianiuk, pełniący tę funkcję od maja 2019 r., rozstaje się z firmą.

08.07.2021 | przeczytano: 318 razy

Sześć sklepów internetowych działających na platformie Shoper zostało laureatami ostatniej edycji rankingu serwisu Opineo zbierającego oceny nadawane e-sklepom przez klientów. Ekspertka ze sklepu Xiaomi-Poland.pl, który znalazł się w czołówce w kategorii “Telefony”, opowiada, jak pozyskiwać pozytywne opinie i dlaczego to takie ważne dla rozwoju e-biznesu.

13.02.2020 | przeczytano: 625 razy

Ringier Axel Springer Polska przejmuje LaModa.pl, platformę sprzedażową oferującą produkty z kategorii mody damskiej. Po przejęciu przez RASP aktywów spółki, LaModa.pl stanie się częścią powiększającego się segmentu E-commerce Ringier Axel Springer Polska.

29.11.2019 | przeczytano: 910 razy (komentarzy: 18)
Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy – platformę monetyzacji dla e-biznesu

Ringier Axel Springer Polska wprowadza na rynek Moneteasy, innowacyjną platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze na polskim rynku tak kompleksowe rozwiązanie pozwalające na dotarcie do klientów na dowolnym etapie ścieżki zakupowej w Internecie. Moneteasy, z uwagi na swój zasięg jest wartościowym rozwiązaniem, zarówno dla wydawców i sklepów internetowych, jak również ich klientów.

29.03.2019 | przeczytano: 536 razy
Rolmarket nowym klientem agencji Biuro Podróży Reklamy

Agencja Biuro Podróży Reklamy została wybrana w konkursie ofert przez firmę Rolmarket, do współpracy w obszarze Social Media.

20.03.2018 | przeczytano: 641 razy
E-commerce: Co wpływa na decyzję o zakupie?

Według szacunków PCG, tylko w czasie jednego roku Niemcy wydają na e-zakupy ok. 53 mld dolarów. A Polacy? Zaledwie 8,6 mld dolarów. Dlaczego nie kupujemy przez internet, skoro, jak podaje Sociomantic Labs, w Polsce jest już 22 tysiące e-sklepów?

14.12.2015 | przeczytano: 1458 razy

Onet, będący częścią Ringier Axel Springer Media AG, sfinalizował dziś transakcję kupna 80 proc. udziałów w firmach Skąpiec.pl i Opineo.pl

29.05.2014 | przeczytano: 1235 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764