logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PGE: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 106

Do służb medycznych płynie różnoraka pomoc ze strony biznesu – część firm przekazuje środki finansowe, inne organizują pomoc rzeczową, jeszcze inne ukierunkowują swoją działalność na potrzeby walki z koronawirusem, szyjąc maseczki, produkując odzież ochronną albo dostarczając posiłki medykom. Zaangażowanie w działania pomocowe jest społecznie oczekiwane, ale może też przełożyć się na wzrost zaufania do marki. Pod warunkiem że firma realizuje je w zgodzie ze swoją strategią i pracownikami. – W wielu firmach, szczególnie na początku, to pracownicy zaczęli organizować tego typu pomoc – mówi Tomasz Smorgowicz z Wyższej Szkoły Bankowej w Gdyni.

30.04.2020 | przeczytano: 407 razy

Grupa PGE po dokonaniu analizy projektów sponsorskich podjęła decyzję o zmniejszeniu o połowę wydatków na sponsoring, redukując je o blisko 27 milionów złotych w 2020 roku.

20.04.2020 | przeczytano: 158 razy
Ponad stu beneficjentów „Reklamy Dzieciom”

Ponad 100 organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 27. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” organizowanej przez TVP. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2019 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, wyniósł 1 840 000 złotych. Akcję wsparło 18 reklamodawców.

06.04.2020 | przeczytano: 292 razy
KGHM świeci na niebiesko

KGHM Polska Miedź S.A. po raz kolejny przyłączyła się do inicjatywy „Polska na niebiesko”. Akcja organizowana jest 2 kwietnia, w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu.

03.04.2020 | przeczytano: 250 razy
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje

W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na kilkadziesiąt minut pogrążyły się najważniejsze polskie obiekty i zabytki.

27.03.2020 | przeczytano: 267 razy
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło

Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w trosce o naszą przyszłość. W sobotę 28 marca o 20.30 wyłączmy światło i pamiętajmy, że jesteśmy częścią wielkiego ekosystemu, a Ziemia to nasz wspólny dom.

27.03.2020 | przeczytano: 310 razy
Jak marki pomagają w walce z koronawirusem?

Każdego dnia docierają do nas informacje o nowych zakażonych. Jednak tak szybko jak choroba, rozprzestrzenia się też pomoc oferowana przez duże marki i małe firmy. Jedne angażują się przekazując pieniądze, inne środki medyczne, szyjąc maseczki czy dostarczając jedzenie dla lekarzy. Czy takie działania mają wpływ na wizerunek marki? Przeanalizowaliśmy wybrane akcje wraz z ekspertami Bluerank.

24.03.2020 | przeczytano: 332 razy
Telewizja Polska podsumowuje 27. edycję „Reklamy Dzieciom”

Aż 1 840 000 zł – to kwota, która dzięki hojności reklamodawców zostanie przekazana na pomoc potrzebującym dzieciom. Akcję charytatywną „Reklama Dzieciom” wsparło 18 reklamodawców.

27.01.2020 | przeczytano: 419 razy
Replika historycznego neonu i zimowe promocje Wedla

Każdy doskonale wie, że filiżanka gorącej czekolady świetnie uzupełnia zimową aurę. Wedel chcąc uprzyjemniać czas konsumentom, idzie o krok dalej – firma przygotowała na czas ferii liczne atrakcje, nie zapominając o amatorach zimowych sportów, biegaczach, osobach odpoczywających w stolicy oraz w innych miastach. To przykład na to, firmy podążając za oczekiwaniami konsumentów, coraz częściej wychodzą poza standardowy obszar swojej działalności biznesowej, zachęcając do uczestnictwa w organizowanych przez siebie akcjach specjalnych.

23.01.2020 | przeczytano: 700 razy
Akcja Zima z Wedlem

E.Wedel wystartował z wyjątkowym projektem, prowadzonym pod nazwą Zima z Wedlem i oferującym zimowe rozrywki w mieście, jak i w górskich miejscowościach. Cykl eventów związanych z akcją odbędzie się w okresie ferii zimowych i potrwa do końca lutego 2020. Najbardziej czekoladowa marka zagości w aż dziewięciu lokalizacjach, gdzie zadba o to, aby uprzyjemnić zimę.

10.01.2020 | przeczytano: 282 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 106)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764