logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PRoto.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 55

Ruszyła kampania społeczna MySanctions pozwalająca obywatelom Unii Europejskiej nałożyć „własne sankcje” na Rosję poprzez prostą deklarację zmiany swojego zachowania.

15.04.2022 | przeczytano: 626 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2019

Spośród 331 zgłoszeń, jakie wpłynęły do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, 80-osobowe grono Jury wyłoniło 92, które będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymała agencja Big Picture (12 nominacji), na drugim miejscu MSL (6 nominacji), na trzecim miejscu ex aequo Imago Public Relations oraz Santander Bank Polska (po 4 nominacje).

09.10.2019 | przeczytano: 798 razy

Raport "Cała prawda o PR, czyli jak o PR mówią media" to cenna inicjatywa Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, Związku Firm Public Relations, Instytutu Monitorowania Mediów oraz Redakcji portalu PRoto.pl, dobitnie pokazująca skalę wyzwania, które stoi przed branżą. Poprosiliśmy przedstawicieli Polskiego Stowarzyszenia Public Relations o krótkie skomentowanie wyników tego raportu.

25.02.2019 | przeczytano: 740 razy
Najgorsze w historii wyniki dla szukających pracy w branży PR

Tylko nieco ponad 1,1 tys. ofert pracy dla PR-owców pojawiło się w 2018 roku. To najgorszy wynik od kiedy prowadzone są badania, czyli od 2008 roku – wynika z danych PRoto.pl. Z analizy ubiegłorocznych ogłoszeń wynika, że w agencjach PR zmienia się profil stanowisk, na które poszukiwano pracowników. Choć na najwięcej ofert pracy mogą liczyć konsultanci i asystenci, do których skierowane jest mniej więcej co trzecie ogłoszenie, coraz częściej poszukiwani są też specjaliści. Na pracę mogą liczyć osoby, które mają już kilkuletnie doświadczenie. Najwięcej ofert pracy w firmach dotyczyło branż IT i nowych technologii.

18.02.2019 | przeczytano: 388 razy
Ubiegły rok pod znakiem kryzysów wizerunkowych

Z kryzysami wizerunkowymi mierzą się już nie tylko marki, lecz również media, także społecznościowe, instytucje państwowe, a nawet organizacje pożytku publicznego. Bohaterem jednej z najgłośniejszych afer w ubiegłym roku, z której musiał się tłumaczyć Mark Zuckerberg, był Facebook, ale nie brakuje też przykładów z polskiego podwórka.  Wizerunkowym wpadkom musiały stawić czoła m.in. linie lotnicze LOT, marka Reserved i organizator Szlachetnej Paczki. Zdaniem ekspertów w tym roku kryzysy mogą dotknąć także influencerów i polityków, a ich źródłem mogą być m.in. fake newsy i kwestie społeczno-kulturowe.

21.01.2019 | przeczytano: 1086 razy
Media społecznościowe borykają się z kłopotami wizerunkowymi i testują nowości

Końcówka 2018 roku pokazała w pigułce, w którą stronę rozwijają się media społecznościowe. Widać było też, z jakimi problemami borykają się od dłuższego czasu – mówi Maciej Przybylski, redaktor PRoto.pl. Jak podkreśla, social media – zwłaszcza Facebook – w ostatnim roku mocno inwestowały w rozwój wideo i testowały nowe rozwiązania. Za to marki, które zamierzają podjąć współpracę z influencerami, powinny w tym roku uważać na oszustów, sztucznie kreujących popularność.

21.01.2019 | przeczytano: 377 razy
Magda Wosińska dołącza do Prowly

Magda Wosińska weszła do zespołu PR-owego start-upu jako specjalista ds. content marketingu.

03.10.2018 | przeczytano: 786 razy
Nowe możliwości dla najpopularniejszych youtuberów

Serwis YouTube zapowiedział wprowadzenie płatnych subskrypcji. Youtuberzy mający więcej niż 100 tys. subskrybentów będą mogli odpłatnie udostępniać ekskluzywne treści. Pojawi się także możliwość sprzedawania gadżetów za pośrednictwem serwisu i publikowania nowych materiałów w sekcji „Premiery”. Zmiany czekają także użytkowników Facebooka – serwis testuje nową funkcję pokazującą, jaki czas dana osoba spędza w mediach społecznościowych i opcję chroniącą przed niepożądanymi spoilerami filmów czy seriali.

09.07.2018 | przeczytano: 567 razy
Panasonic i Green Caffè Nero podnoszą się po dużych kryzysach wizerunkowych

Kryzys wizerunkowy Panasonica, którego pracownik zamieścił na LinkedInie seksistowski komentarz, pokazał, jak ważna w działaniach każdej marki jest strategia antykryzysowa. Internauci negatywnie zareagowali na oświadczenia firmy, które – w ocenie ekspertów – były przesiąknięte korporacyjną nowomową, nijakie i zbyt ogólne. Coraz częściej zdarza się, że pracownik, naruszając normy społeczne bądź wartości wyznawane przez internautów, sprawia kłopoty, przez co firmę zalewa fala krytyki.

09.07.2018 | przeczytano: 691 razy
Facebook wprowadza kolejne zmiany w odpowiedzi na skandal Cambridge Analytica

Facebook zapowiada, że będzie dokładnie weryfikował reklamodawców i wyraźnie oznaczał reklamy problemowe dotyczące wyborów bądź tematów politycznych. Weryfikację będą przechodzić również administratorzy stron z dużą liczbą fanów, co ma utrudnić zarządzanie stronami za pomocą fałszywych kont. Zmiany są już w fazie testów, jeszcze wiosną mają zostać wprowadzone w Stanach Zjednoczonych. Serwis Marka Zuckerberga będzie też nagradzać osoby, które zgłoszą nadużycia dotyczące wykorzystywania danych osobowych użytkowników. To kolejne zmiany będące pokłosiem skandalu Cambridge Analytica.

21.05.2018 | przeczytano: 819 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 55)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764