logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Packeta: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Czeski Ecomail wchodzi do Polski

Ecomail, wiodąca czeska platforma do e-mail & SMS marketingu, ogłosiła swoje wejście na rynek polski. Zamierza zachęcić klientów przede wszystkim prostą integracją z takimi narzędziami, jak polski Shoper, PrestaShop, Shopify i WooCommerce, wysyłką SMS-ów, polskim wsparciem oraz zaawansowanymi funkcjonalnościami, które pomagają użytkownikom zwiększać sprzedaż.

29.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 718 razy
Raport: najlepsze praktyki SEO i content marketingowe w e-commerce

Agencja Elephate na początku kwietnia ogłosiła premierę najnowszego raportu „Ranking blogów w e-commerce", edycja 2024. Tym razem specjaliści przeprowadzili analizę 524 sklepów internetowych z 32 różnych branż. Celem tego raportu jest wyróżnienie sklepów online, które najbardziej efektywnie stosują strategie SEO i content marketingowe w celu rozwoju swojego biznesu poprzez blogowanie.

26.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 670 razy
E-commerce 2024: trendy konsumenckie wg Packeta

W minionym roku e-commerce stał się nie tylko sposobem dokonywania zakupów, ale również platformą innowacji, adaptacji i szybkiej reakcji na zmieniający się świat. W kontekście przyszłości e-handlu w 2024 roku widać szereg trendów. Personalizacja do granic możliwości staje się normą, rośnie też znaczenie ekologicznego podejścia do biznesu, co widoczne jest chociażby w popularności zielonej logistyki i opakowań zwrotnych. Dodatkowo, rozwój zakupów subskrypcyjnych oraz ewolucja preferowanych form odbioru paczek kształtują przyszłość branży, tworząc nowe standardy w handlu elektronicznym.

23.01.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 1189 razy
Jak zmieniają się zwyczaje zakupowe klientów e-commerce

„Jedyną stałą w życiu jest zmiana.” Te słowa greckiego filozofa Heraklita z Efezu doskonale pasują do przeobrażeń zachodzących w zwyczajach zakupowych konsumentów w świecie e-commerce. Coraz większa oferta e-sklepów, rozwój technologii, nowatorskie formy prezentacji produktów, rozbudowane systemy bezpiecznych płatności, zaawansowane systemy ocen i opinii czy wreszcie rozwój logistyki, dzięki któremu skraca się czas dostawy i wygoda odbioru zamówień – wszystko to wpływa na rozwój branży, ale też na zmiany przyzwyczajeń czy oczekiwań klientów.

17.12.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1415 razy
Technologia i logistyka zmieniają zwyczaje zakupowe klientów e-commerce

„Jedyną stałą w życiu jest zmiana.” Te słowa greckiego filozofa Heraklita z Efezu doskonale pasują do przeobrażeń zachodzących w zwyczajach zakupowych konsumentów w świecie e-commerce. Coraz większa oferta e-sklepów, rozwój technologii, nowatorskie formy prezentacji produktów, rozbudowane systemy bezpiecznych płatności, zaawansowane systemy ocen i opinii czy wreszcie rozwój logistyki, dzięki któremu skraca się czas dostawy i wygoda odbioru zamówień – wszystko to wpływa na rozwój branży, ale też na zmiany przyzwyczajeń czy oczekiwań klientów.

08.12.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1338 razy
Oczekiwania konsumentów od e-sklepu w krajach bałtyckich

Kraje bałtyckie to jeden z najszybciej rozwijających się i stabilnych obecnie rynków e-commerce. Pandemia Covid-19 przyspieszyła wzrost handlu internetowego we wszystkich 3 państwach i wpłynęła na zwyczaje zakupowe konsumentów. Widać to zarówno w wielkości zamówień, których było znacznie więcej w tym czasie, jak i w wyborze sposobu dostawy zamówionych przesyłek. Jakie zatem wyzwania stoją przed polskimi e-sklepami planującymi ekspansję w tym kierunku?

20.09.2022 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1059 razy
Na co e-sklepy powinny zwracać uwagę, by zyskać klienta

Polska gospodarka po pandemii koronawirusa zdecydowanie odżyła, dzięki czemu możemy swobodnie wybierać między różnymi formami robienia zakupów. Miało to także wpływ na sam przebieg sposobu w jaki ich dokonujemy. Dziś możemy robić je tak, jak jest nam w danym momencie najwygodniej – stacjonarnie lub cyfrowo. Według raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” Izby Gospodarki Elektronicznej, aż 87% klientów oczekuje, że marka będzie dostępna do kupienia w wielu kanałach. Tym samym integralność doświadczenia zakupowego w sklepie cyfrowym i stacjonarnym staje się kluczowa. Co się zmieniło i na co warto zwrócić uwagę, by pozyskać nowych klientów?

09.08.2022 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1174 razy
Oczekiwania klientów rynków krajów Bałtyckich od e-sklepów

Rynki krajów Bałtyckich prężnie się rozwijają. Szacowany roczny wzrost handlu elektronicznego dla wszystkich 3 państw wynosi powyżej 5% dla 6,2 mln osób. Konsumenci to głównie młodzi ludzie, którzy doskonale wiedzą, jak poruszać się w Internecie. Potencjał ten zaczyna dostrzegać także coraz więcej przedsiębiorców, również tych z Polski. Packeta Poland - cyfrowa platforma dla e-commerce, dzięki wejściu na rynki krajów Bałtyckich i objęcia roli hub-u, zaoferowała polskim e-sklepom możliwość łatwiejszej ekspansji do tych państw. Jest jednak kilka podstawowych rzeczy, o których należy pamiętać.

25.05.2022 | Wywiady i opinie | przeczytano: 1123 razy
Dostawy w e-commerce a ekologia

Rynek e-commerce, m.in. z powodu wprowadzanych w czasie pandemii lockdown’ów czy ograniczeń w handlu stacjonarnym, bardzo się rozwinął. Zakupy w dużej mierze przeniosły się do sieci, a samo posiadanie e-sklepu stało się wręcz koniecznością. Świadomość konsumentów rośnie, często nie ograniczają się już oni wyłącznie do wyboru ekologicznych produktów, ale zwracają coraz większą uwagę na to jak zostały zapakowane czy na sam sposób dostawy. Branża e-commerce stanęła przed wyzwaniem, by zakupy online były nie tylko wygodne, ale też jak najbardziej ekologiczne.

18.01.2022 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 904 razy (komentarzy: 1)
Wyzwania e-sklepu w przedświątecznym szczycie

Okres przed świętami Bożego Narodzenia to wyjątkowo intensywny czas dla całej branży e-commerce. To sezon, w którym stoją przed nią nie tylko wyzwania sprzedażowe, ale i marketingowe oraz logistyczne. Na co zatem warto zwrócić uwagę?

17.12.2021 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1135 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764